Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Onkohan kukaan saanut haamua/plussaa vasta dpo13? Nyt päiväpissasta nega/onneton viivanpaikka. Nyt vähän poikkeavaa se, että tiputtelu ei ole alkanut, eikä muitakaan pms oireita. Ovulaation kyllä testasin & kivutkin oli selkeät, että kai nyt on vain vähän poikkeava kierto. Testaan vielä aamulla dpo13 & sitten kai pitää niellä pettymys :/

Onkohan kukaan saanut haamua/plussaa vasta dpo13? Nyt päiväpissasta nega/onneton viivanpaikka. Nyt vähän poikkeavaa se, että tiputtelu ei ole alkanut, eikä muitakaan pms oireita. Ovulaation kyllä testasin & kivutkin oli selkeät, että kai nyt on vain vähän poikkeava kierto. Testaan vielä aamulla dpo13 & sitten kai pitää niellä pettymys :/
Kiinnittyminen voi tapahtua vasta dpo 11/dpo 12 paikkeill. On vissiin aika harvinaista, että näin käy mutta myöhäinen kiinnittyminen on hyvon mahdollista ☺️ Niin kauan kun ei ole vuotoa, on toivoa 😉

Mä sain muistaakseni selkeän negan vielä dpo 12 ja haalea plussa vasta dpo 15.

Piti testata vasta huomenna seuraavan kerran, mutta eilen oli niin etova olo koko illan, että testasinkin jo tänään. Kai tää vähän on vahvistunut....

IMG_20221007_092522.jpg

Piti testata vasta huomenna seuraavan kerran, mutta eilen oli niin etova olo koko illan, että testasinkin jo tänään. Kai tää vähän on vahvistunut....

View attachment 116232

En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta ite oon ainakin tolla testillä saanut vastaavia viivoja, jotka oli oikeesti negoja. Kannattaa kokeilla jotain muutakin testiä 😊

View attachment 116232
Tein vielä viimeisen reissussa mukana olleen ja tää tuli näkyviin käytännössä heti. Kotona on vielä muun merkin testi, niin saatan käyttää ne mielenkiintoista pois, mutta ehkä mä ens viikolla varaan varhaisultran 😊

IMG_20221009_094406.jpg

Mitä mieltä, oisko ovis+ ?

Luonnossa tuo näyttää vielä vahvemmalta kuin kuvassa🤔 talletteluja ollut reilusti 😂

Liitteet

• E7330161-D640-42DA-91BD-AB1619003446.jpeg
    E7330161-D640-42DA-91BD-AB1619003446.jpeg
    507.6 KB · Katsottu: 90
Mikäli kuukautiset myöhässä niin joo, jos alkoivat ajallaan niin sitten ei. Kemiallinen kyllä myöhästyttää yleensä edes pari päivää.
Jotain yrityksen tynkää ainakin oli, useampaan testiin eri merkeiltä vaaleanpunaista viivaa sain. Ovis oli ehkä kp20 ja kierron viimeinen päivä 35. Oli epätyypillisen pitkä kierto, mutta ovis myös myöhään.

Tänään ollu nii jäätävät ovis jomotukset ettei kyl epäilystä 😂

Mites täällä muulla porukalla menee? Hiljaista.

Liityn kanssa ovisbongailijoiden kerhoon! Imetän ja kierto vasta alkaimaisillaan edellisen synnytyksen jälkeen. Ollut yksi epämääräinen vuoto elokuussa ja nyt sitten oikeat menkat viime viikolla. Toiveissa olisi uusi raskaus, mutta en oo onnistunut saamaan ovulaatiota tikutettua tässä kahden kuukauden aikana. Aloitin eilen testailemaan, josko se tässä kierrossa löytyisi 🤪

Miltä teillä tuntuu ovis?

Tein tänään dpo 10 testin OneStepin liuskalla (olipas rasittavan ohut pikkunen liuskatesti!) ja siihen puhdas nega. Mulla kolme raskautta takana ja raskausoireet on ihan tismalleen samat; paitsi että etovaa oloa on vielä enemmän. Väsymyksen laitan tän kauhean kelin ja syyspimeyden piikkiin! :D

Voisikohan toi raskauskeijun onestep antaa väärän negan… tekisi niin mieli käydä ostamassa apteekin oma testi ja tehdä vielä illalla se.

Jännittää kovasti koska raskaus olisi sellainen tulee jos on tullakseen -tilanteen tulos. :) Mulla tuntui oviskivut pe ja ke oltiin ilman ehkäisyä, eli mahdollisuus pitäis olla olemassa.. Jännittää!

Tein tänään dpo 10 testin OneStepin liuskalla (olipas rasittavan ohut pikkunen liuskatesti!) ja siihen puhdas nega. Mulla kolme raskautta takana ja raskausoireet on ihan tismalleen samat; paitsi että etovaa oloa on vielä enemmän. Väsymyksen laitan tän kauhean kelin ja syyspimeyden piikkiin! :D

Voisikohan toi raskauskeijun onestep antaa väärän negan… tekisi niin mieli käydä ostamassa apteekin oma testi ja tehdä vielä illalla se.

Jännittää kovasti koska raskaus olisi sellainen tulee jos on tullakseen -tilanteen tulos. :) Mulla tuntui oviskivut pe ja ke oltiin ilman ehkäisyä, eli mahdollisuus pitäis olla olemassa.. Jännittää!

Käsittääkseni kaikki testit voi antaa vielä dpo10 väärän negatiivisen. Raskaus on niin alussa ettei se kaikilla näy vielä testissä. Kannattaa odottaa pari päivää ja tehdä uusi testi. 😊

Status
Not open for further replies.
Takaisin