Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Pregcheck liuskassa ei oikein kai mitään :/
Uutta testiä parin päivän päästä, sillon jo näkyis varmaan kunnolla, jos on jotain näkyäkseen :)
 
Äh, negaa näytti, oli kyllä vähän laimea pissa, mutta täytyy tässä jäädä odottelemaan menkkoja & testa vasta sitten, jos ne jääkin pois..
 
Minä en valitettavasti näe kuin korkeintaan viivanpaikan. 😕 Mikä kiertopäivä tai dpo on menossa?
Joo, mietin kans näenkö kummia. Meillä siis taustalla 5 vuoden lapsettomuus, ja ensimmäinen raskaus saatiin keväällä inssillä, mutta jouduttiin keskeyttämään. Nyt samanlaisia oireita kuin tuossa kevään inssikierrossa niin heräsi ajatus että josko. Nyt vasta dpo 9, eli täytyy odottaa vielä muutama päivä ja tarvittaessa testata uudestaan..
 
Jospa se vielä plussaksi muuttuisi. On tosiaan vähän aikaista vielä, niin hyvin voi vielä tulla plussa. 😊
 
Lähetimpä miehen raskaustesti-ostoksille ja kotiin tuli ovulaatiotestipaketti. Oli vahingossa napannut viereisen paketin lukematta..😄
Noh, teinpä sellaisen ja mietin että jos menkat on päivän myöhässä, pitäisikö ovutestiin edes tulla mitään viivaa? En ole näitä ikinä tehnyt niin sillä kyselen. Onko tämä edes plussa?
 

Liitteet

  • 20220916_133029.jpg
    20220916_133029.jpg
    548 KB · Katsottu: 40
Ovulaatio testiin tulee aina viiva
jonka vahvuus vaihtelee. Joillakin loppukierrossa voi olla positiivinenkin ilman raskautta.
 
Jos täällä tiirailusta nauttivia, niin mun tän aamuinen. Itse taidan uskoa plussaan vasta kun se on räikeän näkyvä, tää kun ei meinaa edes kameraan tarttua. Näin vaikka etova olo ja väsymys ocat ilmestyneet kuvioihin. On siis dpo 12 ja testinä Rfsu'n herkkä (10 mlU/ml), lääkkeellinen kierto.

IMG_20221005_084749.jpg
 
Jos täällä tiirailusta nauttivia, niin mun tän aamuinen. Itse taidan uskoa plussaan vasta kun se on räikeän näkyvä, tää kun ei meinaa edes kameraan tarttua. Näin vaikka etova olo ja väsymys ocat ilmestyneet kuvioihin. On siis dpo 12 ja testinä Rfsu'n herkkä (10 mlU/ml), lääkkeellinen kierto.

View attachment 116198
Näen kyllä jotakin, mutta odottaisin myös vahvistumista, koska luotto rfsu:n testeihin mennyt kun niin monella ollut viivanpaikkojakin vain :sad001
 
Jos täällä tiirailusta nauttivia, niin mun tän aamuinen. Itse taidan uskoa plussaan vasta kun se on räikeän näkyvä, tää kun ei meinaa edes kameraan tarttua. Näin vaikka etova olo ja väsymys ocat ilmestyneet kuvioihin. On siis dpo 12 ja testinä Rfsu'n herkkä (10 mlU/ml), lääkkeellinen kierto.

View attachment 116198

Ihan kuin näkyisi punaista. Vähän varauksella kuitenkin, kun niin moni on saanut rfsu:lla räikeitä viivanpaikkoja.
 
Mä kanssa aika varauksella, ku viimeks ei ollu plussa (kuva tän ketjun sivulla 123). Mutta ainakin uskallan vielä pitää toivoa yllä 🥰
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top