Moikka tänne! Tosi varovaisin mielin palailen palstalle – takana KKM marraskuussa (ei tullut meille toukokuista

), tänään EHKÄ dpo12 ja jotain olen näkeväni illalla noin puolentoista tunnin pidätyksellä tehdyssä testissä. Yritin kuvaakin teille napata mutta ilmeisen huonoin tuloksin, kännykän näytöllä näen itse hailakan viivan mutta en sitten enää kun latasin kuvat koneelle ja tänne, ota näistä selvää

Menkkoja odotin alkavaksi tänään, vatsaa on nippaillut pari päivää ja nyt myöhään illasta ollut menkkamaista kipua, mutta toistaiseksi vuotoa ei näy
Mitä sanoo raati,
onko aivan turhaa haihattelua haamusta?
Edit. Eka kuva, jossa pelkkä seinä taustalla, otettu siis kuivuneena ja noin tunnin kuluttua testin teosta! Itse näin jo heti kyllä sen haamujen haamun, mutta en tiiä nyt yhtään mitä ajatella..........
Edit 2. Äh, en mä näe enää noissa kuvissa mittään. Tuijotan vessassa testiä jossa kyllä näen jotain haaleaa, mutta mietin oonko nyt seonnut täysin. Millähän tässä malttaa odotella ylihuomiseen, jolloin uusi testi olisi järkevä –ellei toki vuoto ala ensin, mietin jo kemiallisenkin mahdollisuutta.