Plussa vai ei?

Katsotaan, täytyy jatkaa testailua 🙈 Ovatko nää kaikki sulla positiivisia olleet?
Äh muokkaan vastausta, meni sekaisin testit. Mutta siis ei oo näissäkin oon saanut aivan negoja sit kun on ollut nega. Eli toisinsanoen, haaleakin viiva näissä on tarkoittanut positiivista tulosta omalla kohdalla. Ja siis kaikki nuo tuossa kuvassa olivat positiivisia!

Muokattu viimeksi:
Joo ylemmässä se näkyy selviten. Tuo alempi oli tosiaan tehty päivän toisesta pissasta noin 20minuutin pidätyksellä ku en aamulla tajunnu ottaa talteen et olisin siitä voinu tuon testin tehä. Tein myöhemmin (ehkä tunnin pidätyksellä) myös apteekin ultran missä vilkkuu myös jotain vaaleeta viivaa. Testaan ylihuomenna vielä uudemman kerran jos viiva alkaa vahvistua oon yhteydes neuvolaan. Ja mullaki aina negatiivot ollu ihan niin puhtaasti negaa ku voi olla, eli jtn sielä on ainaki vähintään yrittäny kiinnittyä. Toivon mukaan ei nyt olis kemiallinen taas kerran. Tuo verenvuoto huolestuttaa kuitenki jonkiverran vaikka oon lueskellu raskauden aikasesta verenvuodosta ja valekuukautisista jne.
Ymmärrän et huolestuttaa! Mulla oli loppuun asti edenneessä raskaudessa verenvuotoa alussa pariinkin otteeseen. Oli rusehtavaa ja ihan punaista, pelästytti kyllä ja myöhemmin todettiinkin että siellä on vaaraton hematooma mikä vuoteli. Eli joskus alkuraskauteen vaan kuuluu niukka verenvuoto. Toivotaan että viivat vahvistuisi 🙏

Voi kyllä olla että ei riittänyt pidätysaika, mutta jotenkin en jaksa uskoa että näin myöhäisellä dpo:lla kuin dpo15 tommoiset hailurat viittaa mihinkään hyvään. Niin jotenkin korkeintaan epäilen kemiallista nyt. 🥴 Kun mennyt 5 päivää jo lugesteronien lopetuksestakin ja ei vuotoa... Ja kp31 jo menossa.
Okei, onpa harmi jos osoittautuu kemialliseksi 😢 oliko sulla varmuus ovulaatiopäivästä, ettei ois voinut olla myöhemmin? Toki kiinnittymiseenkin voi mennä vaihteleva aika.

Täällä menkat myöhässä jo 9pv. Testit negoja, ovulaatiotestit joka päivä samannäköisiä, eivät muutu suuntaan eikä toiseen. Missähän vika? Viikko sitten oli kamalat kuukautiskivut, ilman vuotoa. Kestikin sen 4 päivää. Ärsyttää, kun ei tiedä yhtään koska kuukautiset tulee, vai tuleeko edes.. 😭

Liitteet

• IMG_20260302_092753_edit_359223652825102.jpg
    IMG_20260302_092753_edit_359223652825102.jpg
    406 KB · Katsottu: 68
  • IMG_20260302_142447.jpg
    IMG_20260302_142447.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 69
Täällä menkat myöhässä jo 9pv. Testit negoja, ovulaatiotestit joka päivä samannäköisiä, eivät muutu suuntaan eikä toiseen. Missähän vika? Viikko sitten oli kamalat kuukautiskivut, ilman vuotoa. Kestikin sen 4 päivää. Ärsyttää, kun ei tiedä yhtään koska kuukautiset tulee, vai tuleeko edes.. 😭
Voisiko olla että oviskivut oliski ollu viikko sit? Toki jos 4 pv kesti niin ei ehkä. Mut oviksetkin on erilaisia. Tai ovuloimaton kierto ?

Voisiko olla että oviskivut oliski ollu viikko sit? Toki jos 4 pv kesti niin ei ehkä. Mut oviksetkin on erilaisia. Tai ovuloimaton kierto ?

Tätä ovuloimatonta kiertoa olen pohtinut, koska en sitä testeillä löytänyt. No kumpa vaan ne kuukautiset tulisi, oloja siihen suuntaan ei enää ole, mutta kai niiden pakko joskus on tulla 🤭

Okei, onpa harmi jos osoittautuu kemialliseksi 😢 oliko sulla varmuus ovulaatiopäivästä, ettei ois voinut olla myöhemmin? Toki kiinnittymiseenkin voi mennä vaihteleva aika.
En oikein usko kun luulin aluksi että olisi dpo18 mutta pelkkien lämpöjen perusteella olisi dpo15. Ja vaikka olisi myöhempi dpo niin sitten taas kun seksiä harrastimme viimeksi ennen tuota dpo15 niin 3 päivää sitten niin yritykset ei oikein riitä jos olisi monta päivää myöhemmin ollutkin vielä tuosta ovulaatio.

Moikka tänne! Tosi varovaisin mielin palailen palstalle – takana KKM marraskuussa (ei tullut meille toukokuista :sad-face: ), tänään EHKÄ dpo12 ja jotain olen näkeväni illalla noin puolentoista tunnin pidätyksellä tehdyssä testissä. Yritin kuvaakin teille napata mutta ilmeisen huonoin tuloksin, kännykän näytöllä näen itse hailakan viivan mutta en sitten enää kun latasin kuvat koneelle ja tänne, ota näistä selvää :No Evil Monkey: Menkkoja odotin alkavaksi tänään, vatsaa on nippaillut pari päivää ja nyt myöhään illasta ollut menkkamaista kipua, mutta toistaiseksi vuotoa ei näy:Face Without Mouth:

Mitä sanoo raati, onko aivan turhaa haihattelua haamusta?

Edit. Eka kuva, jossa pelkkä seinä taustalla, otettu siis kuivuneena ja noin tunnin kuluttua testin teosta! Itse näin jo heti kyllä sen haamujen haamun, mutta en tiiä nyt yhtään mitä ajatella..........

Edit 2. Äh, en mä näe enää noissa kuvissa mittään. Tuijotan vessassa testiä jossa kyllä näen jotain haaleaa, mutta mietin oonko nyt seonnut täysin. Millähän tässä malttaa odotella ylihuomiseen, jolloin uusi testi olisi järkevä –ellei toki vuoto ala ensin, mietin jo kemiallisenkin mahdollisuutta.

Liitteet

• 20260302_201153.jpg
    20260302_201153.jpg
    1,021.2 KB · Katsottu: 110
  • 20260302_173503.jpg
    20260302_173503.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 111
Muokattu viimeksi:
Moikka tänne! Tosi varovaisin mielin palailen palstalle – takana KKM marraskuussa (ei tullut meille toukokuista :sad-face: ), tänään EHKÄ dpo12 ja jotain olen näkeväni illalla noin puolentoista tunnin pidätyksellä tehdyssä testissä. Yritin kuvaakin teille napata mutta ilmeisen huonoin tuloksin, kännykän näytöllä näen itse hailakan viivan mutta en sitten enää kun latasin kuvat koneelle ja tänne, ota näistä selvää :No Evil Monkey: Menkkoja odotin alkavaksi tänään, vatsaa on nippaillut pari päivää ja nyt myöhään illasta ollut menkkamaista kipua, mutta toistaiseksi vuotoa ei näy:Face Without Mouth:

Edit. Eka kuva, jossa pelkkä seinä taustalla, otettu siis kuivuneena ja noin tunnin kuluttua testin teosta! Itse näin jo heti kyllä sen haamujen haamun, mutta en tiiä nyt yhtään mitä ajatella..........

Edit 2. Äh, en mä näe enää noissa kuvissa mittään. Tuijotan vessassa testiä jossa kyllä näen jotain haaleaa, mutta mietin oonko nyt seonnut täysin. Millähän tässä malttaa odotella ylihuomiseen, jolloin uusi testi olisi järkevä –ellei toki vuoto ala ensin, mietin jo kemiallisenkin mahdollisuutta.
Kyllä mä sanoisin että tuossa haamu näkyy!🌈 oottaisin pari päivää ja tekisin uuden, uskon kyllä että se tuosta vahvistuu❤️

Mäkin nään haamut kyllä molemmissa. 🥰 Toivottavasti viivat vahvistuu ja vuoto ei ala! 🙏

Mä nään haamut myös molemmissa näissä, ihan selvästi 😊 toivotaan vahvistumista!

Onkohan tuo mun dpo12 testin viiva liian halju, oisin odottanut vahvempaa viivaa jo nyt 🙄 tein myös huvikseen ovistestin, sen tuloksesta ei voi erehtyä 😆

Edit. Ottaen siis huomioon että plussasin jo dpo9 tällä testillä haamulaisen.

Liitteet

• 20260303_053432.jpg
    20260303_053432.jpg
    170.1 KB · Katsottu: 78
  • 20260303_053452.jpg
    20260303_053452.jpg
    188.4 KB · Katsottu: 78
Onkohan tuo mun dpo12 testin viiva liian halju, oisin odottanut vahvempaa viivaa jo nyt 🙄 tein myös huvikseen ovistestin, sen tuloksesta ei voi erehtyä 😆

Mulla tuli kans hailakoita onestepillä alkuunsa. En ollut varma dpo:sta niin en osannut huolestua. Mutta pregchekillä aloin myös testata ja sillä näkyi kehitys paremmin. Että kyllä tää ihan hyvältä näyttää, onnea 🥰

tässä on mun testit. kannattaa ehkä pari päivää oottaa ja tehä testit nii näkee onko vahvistunu. mä itse olen jo 15+2🥰

Liitteet

• IMG_7041.jpeg
    IMG_7041.jpeg
    445.8 KB · Katsottu: 59

Tein nyt aamusta uuden testin, vaikka ajattelinkin odotella huomiseen - mikä toki olisi ollut järkevää, mutta enpä malttanut. Nyt mä nään kyllä kohtalaisen varman hailakan viivan🥺🥺 huhhuh, mikä tunteiden vuoristorata. Nyt yritän pitää pään kylmänä ja katson, mitä tapahtuu. Kamala pelko näemmä nyt jo HETI siitä, josko menee kesken, mutta aika näyttää🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Liitteet

• 20260303_081946.jpg
    20260303_081946.jpg
    1 MB · Katsottu: 78
Tein nyt aamusta uuden testin, vaikka ajattelinkin odotella huomiseen - mikä toki olisi ollut järkevää, mutta enpä malttanut. Nyt mä nään kyllä kohtalaisen varman hailakan viivan🥺🥺 huhhuh, mikä tunteiden vuoristorata. Nyt yritän pitää pään kylmänä ja katson, mitä tapahtuu. Kamala pelko näemmä nyt jo HETI siitä, josko menee kesken, mutta aika näyttää🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Hyvin on vahvistunut! Mäkin testaisin varmasti joka päivä. Kannattaa kuitenkin ajoittaa testit niin, että testaa joka päivä samaan aikaan samalla pidätyksellä (käytännössä siis aamupissa) niin ei iske paniikki, jos viiva ei olekaan vahvistunut. Jos on laimeampi pissa niin se voi vaikuttaa viivan vahvuuteen.

Nyt koetat pitää hermot kurissa ja koeta iloita raskaudesta! Epävarmuus kuuluu raskauteen ja äitiyteen, sen kanssa on opittava elämään, jotta ei lyyhisty pelkojen alle. Todennäköisesti kaikki menee kuitenkin hyvin ja monia ongelmia voidaan nykylääketieteellä hoitaa. 😊❤️

Mä testasin dpo 10- dpo 15 ite ja en saanut kyllä missään vaiheessa kovin vahvaa viivaa pregcheck testiin, mutta digiin sain raskaana 2-3 viikkoa ja siihen lopetin. Ja tuolla nyt 6 viikkoinen vauva tuhnuttaa eli ei liikaa huolta noista viivoista, kunhan ne ei kokonaan häviä tai vuoto ala! 🙏🥰

Paljon onnea ja toivon todella, että kaikki menee hyvin loppuun saakka! 🥰🙏

@hosulijasosuli Hyvin näkyy siellä pientä viivaa. Ihanaa. ❤️ Onnea ja toivotaan, että viivat vahvistuu. 🤩

Ite olin tosiaan päättänyt, et testaan ekan kerran nyt tänään dpo 10 ja ihan negaa kyllä. Ihan täysin en kuitenkaan oo vielä menettänyt toivoani, koska ei nää kummatkaan testit oo herkkiä. Toinen on siis toi Pregcheck ja siinä mielestäni näkyy viivanpaikka tjtn hassua. Mitä ootte mieltä? Sofi taas on ihan täysin puhdas nega, mutta... Keskenmenon jälkeen olin saanut jo sillä negatiivisen tuloksen ja noin viikon kuluttua siitä verikokeessa oli hcg kuitenkin viel n. 15.

Ehkä kokeilen uudestaan jo huomenna tai sitten vasta ylihuomenna dpo 12.

Liitteet

• IMG_20260303_075058.jpg
    IMG_20260303_075058.jpg
    640 KB · Katsottu: 59
  • IMG_20260303_075038_edit_580728894453938.jpg
    IMG_20260303_075038_edit_580728894453938.jpg
    748.9 KB · Katsottu: 58
@hosulijasosuli Hyvin näkyy siellä pientä viivaa. Ihanaa. ❤️ Onnea ja toivotaan, että viivat vahvistuu. 🤩

Ite olin tosiaan päättänyt, et testaan ekan kerran nyt tänään dpo 10 ja ihan negaa kyllä. Ihan täysin en kuitenkaan oo vielä menettänyt toivoani, koska ei nää kummatkaan testit oo herkkiä. Toinen on siis toi Pregcheck ja siinä mielestäni näkyy viivanpaikka tjtn hassua. Mitä ootte mieltä? Sofi taas on ihan täysin puhdas nega, mutta... Keskenmenon jälkeen olin saanut jo sillä negatiivisen tuloksen ja noin viikon kuluttua siitä verikokeessa oli hcg kuitenkin viel n. 15.

Ehkä kokeilen uudestaan jo huomenna tai sitten vasta ylihuomenna dpo 12.
Tos ylemmässä kyllä kummittelee joku viivanpaikka. 🤷‍♀️ Parempi varmaan jos jaksat ylihuomiseen ainakin oottaa tai sit hankkisin herkän testin.

Takaisin