Moikka tĂ€nne! Tosi varovaisin mielin palailen palstalle â takana KKM marraskuussa (ei tullut meille toukokuista

), tÀnÀÀn EHKà dpo12 ja jotain olen nÀkevÀni illalla noin puolentoista tunnin pidÀtyksellÀ tehdyssÀ testissÀ. Yritin kuvaakin teille napata mutta ilmeisen huonoin tuloksin, kÀnnykÀn nÀytöllÀ nÀen itse hailakan viivan mutta en sitten enÀÀ kun latasin kuvat koneelle ja tÀnne, ota nÀistÀ selvÀÀ

Menkkoja odotin alkavaksi tÀnÀÀn, vatsaa on nippaillut pari pÀivÀÀ ja nyt myöhÀÀn illasta ollut menkkamaista kipua, mutta toistaiseksi vuotoa ei nÀy
MitÀ sanoo raati,
onko aivan turhaa haihattelua haamusta?
Edit. Eka kuva, jossa pelkkÀ seinÀ taustalla, otettu siis kuivuneena ja noin tunnin kuluttua testin teosta! Itse nÀin jo heti kyllÀ sen haamujen haamun, mutta en tiiÀ nyt yhtÀÀn mitÀ ajatella..........
Edit 2. Ăh, en mĂ€ nĂ€e enÀÀ noissa kuvissa mittÀÀn. Tuijotan vessassa testiĂ€ jossa kyllĂ€ nĂ€en jotain haaleaa, mutta mietin oonko nyt seonnut tĂ€ysin. MillĂ€hĂ€n tĂ€ssĂ€ malttaa odotella ylihuomiseen, jolloin uusi testi olisi jĂ€rkevĂ€ âellei toki vuoto ala ensin, mietin jo kemiallisenkin mahdollisuutta.