Huomenta taas…
Siis nyt jos koskaan oon sekasin tän kierron kanssa. Ollakko vaiko eikö olla.
Pahoittelut jos teksti on pitkä yritän tiivistää mahdollisimman hyvin.
Tosiaan mulla alko tuossa eilen aamulla veristä vuotoa. Ensi se oli ihan vaa valkovuodon mukana muutama pieni pisara. Sit jossain vaihees vuoto ylty sillee et sitä tuli aina pyyhkies. Siitä sit siihen et sitä tuli ihan pikkuhousunsuojaan asti. Mitään erityisiä kipuja mulal ei oo ollu. Välillä semmosta nipistelyä mut muuten kivuton. Noh nyt sit tänään tup vuoto näyttäs jo olevan loppumaan päin. Vuoto on ruskeeta ja tulee lähinnä valkovuodon mukana. Eli kuukautisiksi on vaikee uskoa ku tällee nyt muka jo loppumas.
SITTEN mennään näihin testeihin. Tässä nyt kuvat näistä testeistä joita tein eilen ja tänään aamulla. Ylempi on eilen aamulla tehty ja alempi just äsken tehty. Mitä arvon testailijat ootte mieltä, näkyykö näis teidän silmään mitään? Kannattaako jatkaa testailuja vielä vaikka parin pv päästä jos vuoto loppuu nyt kokonaan? Olla yhteydes neuvolaan? Oon siis aivan hukas

pelkään aivan älyttömästi, että tää on TAAS varhanenkkm/kemiallinen.
(Tähän vielä lisäten että tuo alempi testi on tosiaan tehty vasta toisesta virtsasta noin 20min pidätyksellä)
Raskauden oireita on edelleen, pahoinvointia, rinnat on tosi arat ja painavat, lämmötki pyörii edelleen 37° ja risat. Maku ja hajuaisti herkillä jne.
View attachment 153511