Plussa vai ei?

Lugesteronin ei pitäisi vaikuttaa testien tuloksiin mun käsittääkseni kun vaan keltarauhashormonia sisältää. 🤔 Ja juu tein tänään sittenkin kun ovulaatiotesti oli niin lähellä positiivista oudosti niin sen innoittamana.🤣 Ennemmin mietin antaako nämäkin testit joillekkin vääriä viivoja.
Minustakin on selvä haamu 🌈 Mullakin on nyt ollut orastavaa haamuilua, just menen testiostoksille

@Kali !!! Harmi, etten voi jakaa kokemusta testistä, mut tässä on must ihan selvä haamu. Pitäiskö sun nyt sit aloittaa luget uusiks vai soittaa eka neuvolaan huomenna?
Livenä näkyi vielä selkeämmin niin ihan lupaavaltahan tuo vaikuttaa yhdistettynä että ei edes herkkä testi. 😅 Mutta meinasin huomen aamulla katsoa mitä näyttää samanlainen testi ja sitten jos jotain hailuraa edes näkyvissä niin jatkaa lugesteroneja. 🤔 Neuvolaan en kyllä uskalla soittaa koska näin myöhään näkyvissä jos siis aito edes niin voi olla kemiallinenkin. Ja niitä ei keskenmenoiksi lasketa mutta nollaa taas yrityksen että ei pääse lisätutkimuksiin jos olisi tarve vielä siis edes.

Ja epäilen jos oikea plussa tuo olisi niin ovulaation pakko olla ollut myöhempään. Että nyt olisi ehkä ennemmin dpo14 kuin dpo17. Lämpöjen perusteella ainakin dpo14.

@Kali okei, kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Mä paan kädet kyynärpäitä ja jalat polvia myöten ristiin ja toivon ja rukoilen teille vahvistuvaa ja pysyvää plussaa. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

1000046010.jpg
Sekoan itse jo näiden ovistestien kanssa. Pakko oli ostaa nyt pc:n testejä vertailuksi. Lasken kyllä tuon ylemmän plussaksi, Olin varma, että digi olisi jo myös plussa, mutta ei. Eilen illalla tuntuu että molemmat munasarjat huutaa hoosiannaa. Nyt aamulla testsit jo haaleampia. Ehkä elän toiveessa, että ovis on nyt yön aikana ollut.

Huomenta taas…
Siis nyt jos koskaan oon sekasin tän kierron kanssa. Ollakko vaiko eikö olla.

Pahoittelut jos teksti on pitkä yritän tiivistää mahdollisimman hyvin.
Tosiaan mulla alko tuossa eilen aamulla veristä vuotoa. Ensi se oli ihan vaa valkovuodon mukana muutama pieni pisara. Sit jossain vaihees vuoto ylty sillee et sitä tuli aina pyyhkies. Siitä sit siihen et sitä tuli ihan pikkuhousunsuojaan asti. Mitään erityisiä kipuja mulal ei oo ollu. Välillä semmosta nipistelyä mut muuten kivuton. Noh nyt sit tänään tup vuoto näyttäs jo olevan loppumaan päin. Vuoto on ruskeeta ja tulee lähinnä valkovuodon mukana. Eli kuukautisiksi on vaikee uskoa ku tällee nyt muka jo loppumas.

SITTEN mennään näihin testeihin. Tässä nyt kuvat näistä testeistä joita tein eilen ja tänään aamulla. Ylempi on eilen aamulla tehty ja alempi just äsken tehty. Mitä arvon testailijat ootte mieltä, näkyykö näis teidän silmään mitään? Kannattaako jatkaa testailuja vielä vaikka parin pv päästä jos vuoto loppuu nyt kokonaan? Olla yhteydes neuvolaan? Oon siis aivan hukas 😣 pelkään aivan älyttömästi, että tää on TAAS varhanenkkm/kemiallinen.
(Tähän vielä lisäten että tuo alempi testi on tosiaan tehty vasta toisesta virtsasta noin 20min pidätyksellä)

Raskauden oireita on edelleen, pahoinvointia, rinnat on tosi arat ja painavat, lämmötki pyörii edelleen 37° ja risat. Maku ja hajuaisti herkillä jne.

IMG_3257.jpeg

Muokattu viimeksi:
Huomenta taas…

Tosiaan mulla alko tuossa eilen aamulla veristä vuotoa. Ensi se oli ihan vaa valkovuodon mukana muutama pieni pisara. Sit jossain vaihees vuoto ylty sillee et sitä tuli aina pyyhkies. Siitä sit siihen et sitä tuli ihan pikkuhousunsuojaan asti. Mitään erityisiä kipuja mulal ei oo ollu. Välillä semmosta nipistelyä mut muuten kivuton. Noh nyt sit tänään tup vuoto näyttäs jo olevan loppumaan päin. Vuoto on ruskeeta ja tulee lähinnä valkovuodon mukana. Eli kuukautisiksi on vaikee uskoa ku tällee nyt muka jo loppumas.

SITTEN mennään näihin testeihin. Tässä nyt kuvat näistä testeistä joita tein eilen ja tänään aamulla. Ylempi on eilen aamulla tehty ja alempi just äsken tehty. Mitä arvon testailijat ootte mieltä, näkyykö näis teidän silmään mitään? Kannattaako jatkaa testailuja vielä vaikka parin pv päästä jos vuoto loppuu nyt kokonaan? Olla yhteydes neuvolaan? Oon siis aivan hukas 😣 pelkään aivan älyttömästi, että tää on TAAS varhanenkkm/kemiallinen.
(Tähän vielä lisäten että tuo alempi testi on tosiaan tehty vasta toisesta virtsasta noin 20min pidätyksellä)

Raskauden oireita on edelleen, pahoinvointia, rinnat on tosi arat ja painavat, lämmötki pyörii edelleen 37° ja risat. Maku ja hajuaisti herkillä jne.

View attachment 153511
Näyttää että ihan haamujen haamu olisi, mutta onko enemmän harmaa viivanpaikka, niin vaikeaa sanoa. Mikä kiertopäivä ja montako päivää oletetusta ovulaatiosta?

Ja olisin varmasti yhteydessä ite neuvolaan, sanoo vaan että tulee epämääräisiä tuloksia testeistä

Muokattu viimeksi:
Näyttää että ihan haamujen haamu olisi, mutta onko enemmän harmaa viivanpaikka, niin vaikeaa sanoa. Mikä kiertopäivä ja montako päivää oletetusta ovulaatiosta?

Ja olisin varmasti yhteydessä ite neuvolaan, sanoo vaan että tulee epämääräisiä tuloksia testeistä
Kameraan vaikee saada, mutta silmällä näkee, että kyllä noissa ihan väriäkin on. Ja nyt olis kp 35 ja dpo 15-16 ja noi liuskat on 25mlU pregcheckin onestep testejä.

Kameraan vaikee saada, mutta silmällä näkee, että kyllä noissa ihan väriäkin on. Ja nyt olis kp 35 ja dpo 15-16 ja noi liuskat on 25mlU pregcheckin onestep testejä.
Okei, sitten voi hyvin olla posikin. Oisko hyvä olla neuvolaan yhteydessä ja pyytää ottamaan hcg verikokeena? Tuo vuoto voi olla ns. valekuukautisetkin, mulla oli onnistuneessa raskaudessa ekojen menkkojen aikaan tiputteluvuotoa jokunen päivä.

@Kali selkeä haamu se on. Muista, että testaamista suositellaan joka toinen päivä, koska päivässä (puhumattakaan tässä 12 tunnissa mitä sulla oli testien välissä) ei ehdi arvot nousta niin paljoa, että testeissä näkyisi selkeää eroa. Joka toinen päivä otetuista testeistä vahvistumisen sen sijaan huomaa helpommin. Suositus siis sen vuoksi, ettei aiheudu turhaa stressiä, jos vahvistumista ei joka päivä näe! Sun kengissäsi odottaisin toiveikkaana vielä huomiseen, ja vertaisin sitten huomisaamun testin väriä tuohon eiliseen testiin. Tai ylihuomisen testiä tämän aamuiseen. En siis heittäisi vielä toivoa 🌈

@Pakkanen Saatko tehtyä toisen testin? Samaa merkkiä tai eri, koska en tiedä uskaltaako tuollaiseen noin kapeaan viivaan luottaa? Näyttää kyllä aika paljon väriä olevan tosin että olisi väärä viiva. 🤔

@Aurinko88 No en tiedä testaanko enään koska digitesti oli negatiivinen se herkkä clearbluen. Toki olin juonut välissä kupin kahvia ja vettä lasillisen melkein. Ja välissä oli vaan puoli tuntia reilu kun tein ekaksi tuon samanlaisen testin kuin eilen johon samankaltainen hailura tuli ja sen jälkeen tein sen herkän digin. Mutta koska jo dpo15 ainakin niin luulisin että se herkkä näyttäisi tässä tapauksessa kumminkin raskaana tuloksen jos olisin raskaana.

Huomenta taas…

View attachment 153511
Minä en valitettavasti näe mitään :( Mutta jos eilinen vuoto oli kiinnittymisvuotoa, ehkä tänään on ollut liian aikaista sille, että testissä välttämättä näkyisi mitään?

Oireet kuulostavat lupaavalta, en vielä lannistuisi. Testaa uudestaan muutaman päivän kuluttua 🥰

@Pakkanen Saatko tehtyä toisen testin? Samaa merkkiä tai eri, koska en tiedä uskaltaako tuollaiseen noin kapeaan viivaan luottaa? Näyttää kyllä aika paljon väriä olevan tosin että olisi väärä viiva. 🤔

@Aurinko88 No en tiedä testaanko enään koska digitesti oli negatiivinen se herkkä clearbluen. Toki olin juonut välissä kupin kahvia ja vettä lasillisen melkein. Ja välissä oli vaan puoli tuntia reilu kun tein ekaksi tuon samanlaisen testin kuin eilen johon samankaltainen hailura tuli ja sen jälkeen tein sen herkän digin. Mutta koska jo dpo15 ainakin niin luulisin että se herkkä näyttäisi tässä tapauksessa kumminkin raskaana tuloksen jos olisin raskaana.
Kyllä se ihan kontrolliviivan värinen on, sillä ihmettelenkin. Eilen tein saman testin päivällä (tämä kuvan oli aamulla) ja testiviivan kohdalla ei ollut mitään 🙈 Täytyy huomenna tai ylihuomenna testata uudelleen 🙏

Huomenta taas…

View attachment 153511
Mä nään, etenkin tossa ylemmässä! Just tälläisillä haamuilla ekat testit viime viikolla tehneenä, siitä ne sitten tummuivat. Negat on mulla ainakin olleet ihan puhtaita negoja niihin en oo edes parhaalla tahdolla ja kuvittelemalla näillä mun hyvillä viivasilmillä saanut sitä viivaa. Noissa nyt näkyy ja livenä varmaan paremminkin! Toivon kovasti että vahvistuisi 🥰

Mikäs mielipide tästä testiviivasta, kun on ohuenlainen? RFSU early -raskaustesti avattuna, oletetusta oviksesta dpo 8.
Mulla tässä testissä ne muuttuu jonkin ajan kuluttua tälläiseksi ohuiksi kaikki! Nää ylemmät on kuivuneita ja alin tuore, mutta aloinki muuttui ohueksi sitten hetken kuivuttuaan. Kyllä mä luulisin että tuo sun on posi? 😍

Liitteet

• IMG_0777.jpeg
    IMG_0777.jpeg
    698.1 KB · Katsottu: 59

Ehkä sulla oli liian lyhyt pidätysaika kuitenkin, ei välttämättä oo luotettava tulos. Mä ainakin näin tuossa sun edellisessä lataamassa kuvassa toisen viivan. Ja jos sait aamupissasta tänään samanlaisen siihen? Voithan odottaa pari päivää ja tehdä aamupissasta uuden digin sitten 🙏

Mulla tässä testissä ne muuttuu jonkin ajan kuluttua tälläiseksi ohuiksi kaikki! Nää ylemmät on kuivuneita ja alin tuore, mutta aloinki muuttui ohueksi sitten hetken kuivuttuaan. Kyllä mä luulisin että tuo sun on posi? 😍
Katsotaan, täytyy jatkaa testailua 🙈 Ovatko nää kaikki sulla positiivisia olleet?

Mä nään, etenkin tossa ylemmässä! Just tälläisillä haamuilla ekat testit viime viikolla tehneenä, siitä ne sitten tummuivat. Negat on mulla ainakin olleet ihan puhtaita negoja niihin en oo edes parhaalla tahdolla ja kuvittelemalla näillä mun hyvillä viivasilmillä saanut sitä viivaa. Noissa nyt näkyy ja livenä varmaan paremminkin! Toivon kovasti että vahvistuisi 🥰
Joo ylemmässä se näkyy selviten. Tuo alempi oli tosiaan tehty päivän toisesta pissasta noin 20minuutin pidätyksellä ku en aamulla tajunnu ottaa talteen et olisin siitä voinu tuon testin tehä. Tein myöhemmin (ehkä tunnin pidätyksellä) myös apteekin ultran missä vilkkuu myös jotain vaaleeta viivaa. Testaan ylihuomenna vielä uudemman kerran jos viiva alkaa vahvistua oon yhteydes neuvolaan. Ja mullaki aina negatiivot ollu ihan niin puhtaasti negaa ku voi olla, eli jtn sielä on ainaki vähintään yrittäny kiinnittyä. Toivon mukaan ei nyt olis kemiallinen taas kerran. Tuo verenvuoto huolestuttaa kuitenki jonkiverran vaikka oon lueskellu raskauden aikasesta verenvuodosta ja valekuukautisista jne.

Ehkä sulla oli liian lyhyt pidätysaika kuitenkin, ei välttämättä oo luotettava tulos. Mä ainakin näin tuossa sun edellisessä lataamassa kuvassa toisen viivan. Ja jos sait aamupissasta tänään samanlaisen siihen? Voithan odottaa pari päivää ja tehdä aamupissasta uuden digin sitten 🙏
Voi kyllä olla että ei riittänyt pidätysaika, mutta jotenkin en jaksa uskoa että näin myöhäisellä dpo:lla kuin dpo15 tommoiset hailurat viittaa mihinkään hyvään. Niin jotenkin korkeintaan epäilen kemiallista nyt. 🥴 Kun mennyt 5 päivää jo lugesteronien lopetuksestakin ja ei vuotoa... Ja kp31 jo menossa.

Takaisin