Plussa vai ei?

Katsotaan, täytyy jatkaa testailua 🙈 Ovatko nää kaikki sulla positiivisia olleet?
Äh muokkaan vastausta, meni sekaisin testit. Mutta siis ei oo näissäkin oon saanut aivan negoja sit kun on ollut nega. Eli toisinsanoen, haaleakin viiva näissä on tarkoittanut positiivista tulosta omalla kohdalla. Ja siis kaikki nuo tuossa kuvassa olivat positiivisia!

Muokattu viimeksi:
Joo ylemmässä se näkyy selviten. Tuo alempi oli tosiaan tehty päivän toisesta pissasta noin 20minuutin pidätyksellä ku en aamulla tajunnu ottaa talteen et olisin siitä voinu tuon testin tehä. Tein myöhemmin (ehkä tunnin pidätyksellä) myös apteekin ultran missä vilkkuu myös jotain vaaleeta viivaa. Testaan ylihuomenna vielä uudemman kerran jos viiva alkaa vahvistua oon yhteydes neuvolaan. Ja mullaki aina negatiivot ollu ihan niin puhtaasti negaa ku voi olla, eli jtn sielä on ainaki vähintään yrittäny kiinnittyä. Toivon mukaan ei nyt olis kemiallinen taas kerran. Tuo verenvuoto huolestuttaa kuitenki jonkiverran vaikka oon lueskellu raskauden aikasesta verenvuodosta ja valekuukautisista jne.
Ymmärrän et huolestuttaa! Mulla oli loppuun asti edenneessä raskaudessa verenvuotoa alussa pariinkin otteeseen. Oli rusehtavaa ja ihan punaista, pelästytti kyllä ja myöhemmin todettiinkin että siellä on vaaraton hematooma mikä vuoteli. Eli joskus alkuraskauteen vaan kuuluu niukka verenvuoto. Toivotaan että viivat vahvistuisi 🙏

Voi kyllä olla että ei riittänyt pidätysaika, mutta jotenkin en jaksa uskoa että näin myöhäisellä dpo:lla kuin dpo15 tommoiset hailurat viittaa mihinkään hyvään. Niin jotenkin korkeintaan epäilen kemiallista nyt. 🥴 Kun mennyt 5 päivää jo lugesteronien lopetuksestakin ja ei vuotoa... Ja kp31 jo menossa.
Okei, onpa harmi jos osoittautuu kemialliseksi 😢 oliko sulla varmuus ovulaatiopäivästä, ettei ois voinut olla myöhemmin? Toki kiinnittymiseenkin voi mennä vaihteleva aika.

Täällä menkat myöhässä jo 9pv. Testit negoja, ovulaatiotestit joka päivä samannäköisiä, eivät muutu suuntaan eikä toiseen. Missähän vika? Viikko sitten oli kamalat kuukautiskivut, ilman vuotoa. Kestikin sen 4 päivää. Ärsyttää, kun ei tiedä yhtään koska kuukautiset tulee, vai tuleeko edes.. 😭

Liitteet

• IMG_20260302_092753_edit_359223652825102.jpg
    IMG_20260302_092753_edit_359223652825102.jpg
    406 KB · Katsottu: 40
  • IMG_20260302_142447.jpg
    IMG_20260302_142447.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 40
Täällä menkat myöhässä jo 9pv. Testit negoja, ovulaatiotestit joka päivä samannäköisiä, eivät muutu suuntaan eikä toiseen. Missähän vika? Viikko sitten oli kamalat kuukautiskivut, ilman vuotoa. Kestikin sen 4 päivää. Ärsyttää, kun ei tiedä yhtään koska kuukautiset tulee, vai tuleeko edes.. 😭
Voisiko olla että oviskivut oliski ollu viikko sit? Toki jos 4 pv kesti niin ei ehkä. Mut oviksetkin on erilaisia. Tai ovuloimaton kierto ?

Voisiko olla että oviskivut oliski ollu viikko sit? Toki jos 4 pv kesti niin ei ehkä. Mut oviksetkin on erilaisia. Tai ovuloimaton kierto ?

Tätä ovuloimatonta kiertoa olen pohtinut, koska en sitä testeillä löytänyt. No kumpa vaan ne kuukautiset tulisi, oloja siihen suuntaan ei enää ole, mutta kai niiden pakko joskus on tulla 🤭

Okei, onpa harmi jos osoittautuu kemialliseksi 😢 oliko sulla varmuus ovulaatiopäivästä, ettei ois voinut olla myöhemmin? Toki kiinnittymiseenkin voi mennä vaihteleva aika.
En oikein usko kun luulin aluksi että olisi dpo18 mutta pelkkien lämpöjen perusteella olisi dpo15. Ja vaikka olisi myöhempi dpo niin sitten taas kun seksiä harrastimme viimeksi ennen tuota dpo15 niin 3 päivää sitten niin yritykset ei oikein riitä jos olisi monta päivää myöhemmin ollutkin vielä tuosta ovulaatio.

Takaisin