Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Katsotaan, tĂ€ytyy jatkaa testailua 🙈 Ovatko nÀÀ kaikki sulla positiivisia olleet?
Äh muokkaan vastausta, meni sekaisin testit. Mutta siis ei oo nĂ€issĂ€kin oon saanut aivan negoja sit kun on ollut nega. Eli toisinsanoen, haaleakin viiva nĂ€issĂ€ on tarkoittanut positiivista tulosta omalla kohdalla. Ja siis kaikki nuo tuossa kuvassa olivat positiivisia!

Muokattu viimeksi:
Joo ylemmÀssÀ se nÀkyy selviten. Tuo alempi oli tosiaan tehty pÀivÀn toisesta pissasta noin 20minuutin pidÀtyksellÀ ku en aamulla tajunnu ottaa talteen et olisin siitÀ voinu tuon testin tehÀ. Tein myöhemmin (ehkÀ tunnin pidÀtyksellÀ) myös apteekin ultran missÀ vilkkuu myös jotain vaaleeta viivaa. Testaan ylihuomenna vielÀ uudemman kerran jos viiva alkaa vahvistua oon yhteydes neuvolaan. Ja mullaki aina negatiivot ollu ihan niin puhtaasti negaa ku voi olla, eli jtn sielÀ on ainaki vÀhintÀÀn yrittÀny kiinnittyÀ. Toivon mukaan ei nyt olis kemiallinen taas kerran. Tuo verenvuoto huolestuttaa kuitenki jonkiverran vaikka oon lueskellu raskauden aikasesta verenvuodosta ja valekuukautisista jne.
YmmĂ€rrĂ€n et huolestuttaa! Mulla oli loppuun asti edenneessĂ€ raskaudessa verenvuotoa alussa pariinkin otteeseen. Oli rusehtavaa ja ihan punaista, pelĂ€stytti kyllĂ€ ja myöhemmin todettiinkin ettĂ€ siellĂ€ on vaaraton hematooma mikĂ€ vuoteli. Eli joskus alkuraskauteen vaan kuuluu niukka verenvuoto. Toivotaan ettĂ€ viivat vahvistuisi 🙏

Voi kyllĂ€ olla ettĂ€ ei riittĂ€nyt pidĂ€tysaika, mutta jotenkin en jaksa uskoa ettĂ€ nĂ€in myöhĂ€isellĂ€ dpo:lla kuin dpo15 tommoiset hailurat viittaa mihinkÀÀn hyvÀÀn. Niin jotenkin korkeintaan epĂ€ilen kemiallista nyt. đŸ„Ž Kun mennyt 5 pĂ€ivÀÀ jo lugesteronien lopetuksestakin ja ei vuotoa... Ja kp31 jo menossa.
Okei, onpa harmi jos osoittautuu kemialliseksi 😱 oliko sulla varmuus ovulaatiopĂ€ivĂ€stĂ€, ettei ois voinut olla myöhemmin? Toki kiinnittymiseenkin voi mennĂ€ vaihteleva aika.

TÀÀllĂ€ menkat myöhĂ€ssĂ€ jo 9pv. Testit negoja, ovulaatiotestit joka pĂ€ivĂ€ samannĂ€köisiĂ€, eivĂ€t muutu suuntaan eikĂ€ toiseen. MissĂ€hĂ€n vika? Viikko sitten oli kamalat kuukautiskivut, ilman vuotoa. Kestikin sen 4 pĂ€ivÀÀ. ÄrsyttÀÀ, kun ei tiedĂ€ yhtÀÀn koska kuukautiset tulee, vai tuleeko edes.. 😭

Liitteet

• IMG_20260302_092753_edit_359223652825102.jpg
    IMG_20260302_092753_edit_359223652825102.jpg
    406 KB · Katsottu: 56
  • IMG_20260302_142447.jpg
    IMG_20260302_142447.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 57
TÀÀllĂ€ menkat myöhĂ€ssĂ€ jo 9pv. Testit negoja, ovulaatiotestit joka pĂ€ivĂ€ samannĂ€köisiĂ€, eivĂ€t muutu suuntaan eikĂ€ toiseen. MissĂ€hĂ€n vika? Viikko sitten oli kamalat kuukautiskivut, ilman vuotoa. Kestikin sen 4 pĂ€ivÀÀ. ÄrsyttÀÀ, kun ei tiedĂ€ yhtÀÀn koska kuukautiset tulee, vai tuleeko edes.. 😭
Voisiko olla ettÀ oviskivut oliski ollu viikko sit? Toki jos 4 pv kesti niin ei ehkÀ. Mut oviksetkin on erilaisia. Tai ovuloimaton kierto ?

Voisiko olla ettÀ oviskivut oliski ollu viikko sit? Toki jos 4 pv kesti niin ei ehkÀ. Mut oviksetkin on erilaisia. Tai ovuloimaton kierto ?

TĂ€tĂ€ ovuloimatonta kiertoa olen pohtinut, koska en sitĂ€ testeillĂ€ löytĂ€nyt. No kumpa vaan ne kuukautiset tulisi, oloja siihen suuntaan ei enÀÀ ole, mutta kai niiden pakko joskus on tulla đŸ€­

Okei, onpa harmi jos osoittautuu kemialliseksi 😱 oliko sulla varmuus ovulaatiopĂ€ivĂ€stĂ€, ettei ois voinut olla myöhemmin? Toki kiinnittymiseenkin voi mennĂ€ vaihteleva aika.
En oikein usko kun luulin aluksi ettÀ olisi dpo18 mutta pelkkien lÀmpöjen perusteella olisi dpo15. Ja vaikka olisi myöhempi dpo niin sitten taas kun seksiÀ harrastimme viimeksi ennen tuota dpo15 niin 3 pÀivÀÀ sitten niin yritykset ei oikein riitÀ jos olisi monta pÀivÀÀ myöhemmin ollutkin vielÀ tuosta ovulaatio.

Moikka tĂ€nne! Tosi varovaisin mielin palailen palstalle – takana KKM marraskuussa (ei tullut meille toukokuista :sad-face: ), tĂ€nÀÀn EHKÄ dpo12 ja jotain olen nĂ€kevĂ€ni illalla noin puolentoista tunnin pidĂ€tyksellĂ€ tehdyssĂ€ testissĂ€. Yritin kuvaakin teille napata mutta ilmeisen huonoin tuloksin, kĂ€nnykĂ€n nĂ€ytöllĂ€ nĂ€en itse hailakan viivan mutta en sitten enÀÀ kun latasin kuvat koneelle ja tĂ€nne, ota nĂ€istĂ€ selvÀÀ :No Evil Monkey: Menkkoja odotin alkavaksi tĂ€nÀÀn, vatsaa on nippaillut pari pĂ€ivÀÀ ja nyt myöhÀÀn illasta ollut menkkamaista kipua, mutta toistaiseksi vuotoa ei nĂ€y:Face Without Mouth:

MitÀ sanoo raati, onko aivan turhaa haihattelua haamusta?

Edit. Eka kuva, jossa pelkkÀ seinÀ taustalla, otettu siis kuivuneena ja noin tunnin kuluttua testin teosta! Itse nÀin jo heti kyllÀ sen haamujen haamun, mutta en tiiÀ nyt yhtÀÀn mitÀ ajatella..........

Edit 2. Äh, en mĂ€ nĂ€e enÀÀ noissa kuvissa mittÀÀn. Tuijotan vessassa testiĂ€ jossa kyllĂ€ nĂ€en jotain haaleaa, mutta mietin oonko nyt seonnut tĂ€ysin. MillĂ€hĂ€n tĂ€ssĂ€ malttaa odotella ylihuomiseen, jolloin uusi testi olisi jĂ€rkevĂ€ –ellei toki vuoto ala ensin, mietin jo kemiallisenkin mahdollisuutta.

Liitteet

• 20260302_201153.jpg
    20260302_201153.jpg
    1,021.2 KB · Katsottu: 40
  • 20260302_173503.jpg
    20260302_173503.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 40
Muokattu viimeksi:
Moikka tĂ€nne! Tosi varovaisin mielin palailen palstalle – takana KKM marraskuussa (ei tullut meille toukokuista :sad-face: ), tĂ€nÀÀn EHKÄ dpo12 ja jotain olen nĂ€kevĂ€ni illalla noin puolentoista tunnin pidĂ€tyksellĂ€ tehdyssĂ€ testissĂ€. Yritin kuvaakin teille napata mutta ilmeisen huonoin tuloksin, kĂ€nnykĂ€n nĂ€ytöllĂ€ nĂ€en itse hailakan viivan mutta en sitten enÀÀ kun latasin kuvat koneelle ja tĂ€nne, ota nĂ€istĂ€ selvÀÀ :No Evil Monkey: Menkkoja odotin alkavaksi tĂ€nÀÀn, vatsaa on nippaillut pari pĂ€ivÀÀ ja nyt myöhÀÀn illasta ollut menkkamaista kipua, mutta toistaiseksi vuotoa ei nĂ€y:Face Without Mouth:

Edit. Eka kuva, jossa pelkkÀ seinÀ taustalla, otettu siis kuivuneena ja noin tunnin kuluttua testin teosta! Itse nÀin jo heti kyllÀ sen haamujen haamun, mutta en tiiÀ nyt yhtÀÀn mitÀ ajatella..........

Edit 2. Äh, en mĂ€ nĂ€e enÀÀ noissa kuvissa mittÀÀn. Tuijotan vessassa testiĂ€ jossa kyllĂ€ nĂ€en jotain haaleaa, mutta mietin oonko nyt seonnut tĂ€ysin. MillĂ€hĂ€n tĂ€ssĂ€ malttaa odotella ylihuomiseen, jolloin uusi testi olisi jĂ€rkevĂ€ –ellei toki vuoto ala ensin, mietin jo kemiallisenkin mahdollisuutta.
KyllĂ€ mĂ€ sanoisin ettĂ€ tuossa haamu nĂ€kyy!🌈 oottaisin pari pĂ€ivÀÀ ja tekisin uuden, uskon kyllĂ€ ettĂ€ se tuosta vahvistuu❀

MĂ€kin nÀÀn haamut kyllĂ€ molemmissa. đŸ„° Toivottavasti viivat vahvistuu ja vuoto ei ala! 🙏

Takaisin