Plussa vai ei?

Moikka, Olen tehnyt dpo 10 eli 19.2 alkaen positiivisia testejä! Ensimmäiset testit olivat todella haaleita haamuja, mutta ehkä nyt alkanut vahvistumaan. En oikein tiedä 🥲 Mikä tässä stressaa on että tein lauantaina dpo 12 aamupissasta clearbluen ultra early digitestin ja siihen tuli raskaana. Eilen dpo 13 tein päiväpissasta saman digin ja siihen tuli ei raskaana. Nyt muo pelottaa että onko tää kemiallinen tai varhanen keskenmeno ylipäätään. Testeihin tulee viiva näkyviin vasta noin 5min kohalla mikä huolettaa myös. Saatte heittää mietteitä onko viivat kehittynyt teidän mielestä?

Oireina mulla on alavatsa kramppailua ja alaselän jomoa. Kauheaa väsymystä, päänsärkyä, jano koko ajan ja siten pissahätä.

Mulla siis kaksi aijempaa lasta jotka syntyneet 02/23 hätäsektiolla ja 02/24 kiireelliselläsektiolla. Jos nämä vaikuttavat yhtään mihinkään 😂
Voisiko olla ollut jotenkin todella laimea pissa silloin dpo13 päivällä ja siksi antoi ei raskaana? 🤔
Testien vahvistuminen on hyvin yksilöllistä ja niin kauan, kun viiva näkyy ja ei ole vuotoa sanoisin, että kaikki hyvin 🥹🩷

Ja noissa rfsu testeissä huonoa on tuo kotelo, kun on vaikeampi nähdä viiva ja sen kehittyminen, kun perus liuskatestillä, että se voi vaikuttaa miksi näkyy viiva vasta 5min kohdalla.

Toivottavasti kaikki hyvin, eikä olisi kemiallinen tms 🤞

Lupasin etten enää kiusais itteeni näillä liian aikasilla testailuilla ja tihrustamisella, mut tässä sitä nyt taas ollaan ittiänsä kiusaamas. Tänään siis dpo 9, kp 28, ovis 14.2., kk oletettualku perjantaina 27.2.

IMG_2996.jpeg

Ylempi liuska tehty päivällä joskus kello 13 päivä pissasta. Ja tuo alempi tehty just äsken.

Mä laskisin positiiviseksi. Viivojen kuuluisi olla kaiketi tasavahvoja eli ihan vähän voi varmaan vahvistua tuo toinen vielä.
Okei kiitos! Olis pitäny mainita, että toi kuva on siis eilis illalta, tänään aamulla jo hiukan vaaleampi viiva. Aloitin siis testailun ehkä liian myöhään

Moikka, Olen tehnyt dpo 10 eli 19.2 alkaen positiivisia testejä! Ensimmäiset testit olivat todella haaleita haamuja, mutta ehkä nyt alkanut vahvistumaan. En oikein tiedä 🥲 Mikä tässä stressaa on että tein lauantaina dpo 12 aamupissasta clearbluen ultra early digitestin ja siihen tuli raskaana. Eilen dpo 13 tein päiväpissasta saman digin ja siihen tuli ei raskaana. Nyt muo pelottaa että onko tää kemiallinen tai varhanen keskenmeno ylipäätään. Testeihin tulee viiva näkyviin vasta noin 5min kohalla mikä huolettaa myös. Saatte heittää mietteitä onko viivat kehittynyt teidän mielestä?

Oireina mulla on alavatsa kramppailua ja alaselän jomoa. Kauheaa väsymystä, päänsärkyä, jano koko ajan ja siten pissahätä.

Mulla siis kaksi aijempaa lasta jotka syntyneet 02/23 hätäsektiolla ja 02/24 kiireelliselläsektiolla. Jos nämä vaikuttavat yhtään mihinkään 😂
Minä tulkitsisin tämän, että raskaana. Noin varhaisessa vaiheessa se hormonien määrä on vielä niin matalalla, että uskon siitä johtuvan tuon dpo13 negan - päiväpissa kun ei oo yhtä tujua tavaraa kuin aamupissa / pidempi pidätys. Mutta ymmärtääkseni on tosi harvinaista että se digi antaisi väärää posia ja noin monta posia oot saanut myös viivatesteihin.

Yrittäisin malttaa odottaa pari päivää ja sitten testata ekasta aamupissasta tai muutoin vähintään 4h pidätyksellä.

Mutta varovaiset onnittelut ja toivottavasti ei jää kemialliseksi ja osoittautuisi muutenkin aidoksi posiksi!

Takaisin