Voisiko olla ollut jotenkin todella laimea pissa silloin dpo13 päivällä ja siksi antoi ei raskaana?Moikka, Olen tehnyt dpo 10 eli 19.2 alkaen positiivisia testejä! Ensimmäiset testit olivat todella haaleita haamuja, mutta ehkä nyt alkanut vahvistumaan. En oikein tiedäMikä tässä stressaa on että tein lauantaina dpo 12 aamupissasta clearbluen ultra early digitestin ja siihen tuli raskaana. Eilen dpo 13 tein päiväpissasta saman digin ja siihen tuli ei raskaana. Nyt muo pelottaa että onko tää kemiallinen tai varhanen keskenmeno ylipäätään. Testeihin tulee viiva näkyviin vasta noin 5min kohalla mikä huolettaa myös. Saatte heittää mietteitä onko viivat kehittynyt teidän mielestä?
Oireina mulla on alavatsa kramppailua ja alaselän jomoa. Kauheaa väsymystä, päänsärkyä, jano koko ajan ja siten pissahätä.
Mulla siis kaksi aijempaa lasta jotka syntyneet 02/23 hätäsektiolla ja 02/24 kiireelliselläsektiolla. Jos nämä vaikuttavat yhtään mihinkään![]()
Testien vahvistuminen on hyvin yksilöllistä ja niin kauan, kun viiva näkyy ja ei ole vuotoa sanoisin, että kaikki hyvin
Ja noissa rfsu testeissä huonoa on tuo kotelo, kun on vaikeampi nähdä viiva ja sen kehittyminen, kun perus liuskatestillä, että se voi vaikuttaa miksi näkyy viiva vasta 5min kohdalla.
Toivottavasti kaikki hyvin, eikä olisi kemiallinen tms