Plussa vai ei?

Moikka, Olen tehnyt dpo 10 eli 19.2 alkaen positiivisia testejä! Ensimmäiset testit olivat todella haaleita haamuja, mutta ehkä nyt alkanut vahvistumaan. En oikein tiedä 🥲 Mikä tässä stressaa on että tein lauantaina dpo 12 aamupissasta clearbluen ultra early digitestin ja siihen tuli raskaana. Eilen dpo 13 tein päiväpissasta saman digin ja siihen tuli ei raskaana. Nyt muo pelottaa että onko tää kemiallinen tai varhanen keskenmeno ylipäätään. Testeihin tulee viiva näkyviin vasta noin 5min kohalla mikä huolettaa myös. Saatte heittää mietteitä onko viivat kehittynyt teidän mielestä?

Oireina mulla on alavatsa kramppailua ja alaselän jomoa. Kauheaa väsymystä, päänsärkyä, jano koko ajan ja siten pissahätä.

Mulla siis kaksi aijempaa lasta jotka syntyneet 02/23 hätäsektiolla ja 02/24 kiireelliselläsektiolla. Jos nämä vaikuttavat yhtään mihinkään 😂
Voisiko olla ollut jotenkin todella laimea pissa silloin dpo13 päivällä ja siksi antoi ei raskaana? 🤔
Testien vahvistuminen on hyvin yksilöllistä ja niin kauan, kun viiva näkyy ja ei ole vuotoa sanoisin, että kaikki hyvin 🥹🩷

Ja noissa rfsu testeissä huonoa on tuo kotelo, kun on vaikeampi nähdä viiva ja sen kehittyminen, kun perus liuskatestillä, että se voi vaikuttaa miksi näkyy viiva vasta 5min kohdalla.

Toivottavasti kaikki hyvin, eikä olisi kemiallinen tms 🤞

Lupasin etten enää kiusais itteeni näillä liian aikasilla testailuilla ja tihrustamisella, mut tässä sitä nyt taas ollaan ittiänsä kiusaamas. Tänään siis dpo 9, kp 28, ovis 14.2., kk oletettualku perjantaina 27.2.

IMG_2996.jpeg

Ylempi liuska tehty päivällä joskus kello 13 päivä pissasta. Ja tuo alempi tehty just äsken.

Mä laskisin positiiviseksi. Viivojen kuuluisi olla kaiketi tasavahvoja eli ihan vähän voi varmaan vahvistua tuo toinen vielä.
Okei kiitos! Olis pitäny mainita, että toi kuva on siis eilis illalta, tänään aamulla jo hiukan vaaleampi viiva. Aloitin siis testailun ehkä liian myöhään

Tein nyt illasta uudestaan ja näyttää tältä, kumpihan on lähempänä positiivista 🤔 lähinnä mietin, että onkohan ovulaatio jo mennyt vai
Mielestäni tää on tummempi kuin tuo aiempi. Mikä kiertopäivä sulla on ja kuinka pitkä kierto yleensä?

Moikka, Olen tehnyt dpo 10 eli 19.2 alkaen positiivisia testejä! Ensimmäiset testit olivat todella haaleita haamuja, mutta ehkä nyt alkanut vahvistumaan. En oikein tiedä 🥲 Mikä tässä stressaa on että tein lauantaina dpo 12 aamupissasta clearbluen ultra early digitestin ja siihen tuli raskaana. Eilen dpo 13 tein päiväpissasta saman digin ja siihen tuli ei raskaana. Nyt muo pelottaa että onko tää kemiallinen tai varhanen keskenmeno ylipäätään. Testeihin tulee viiva näkyviin vasta noin 5min kohalla mikä huolettaa myös. Saatte heittää mietteitä onko viivat kehittynyt teidän mielestä?

Oireina mulla on alavatsa kramppailua ja alaselän jomoa. Kauheaa väsymystä, päänsärkyä, jano koko ajan ja siten pissahätä.

Mulla siis kaksi aijempaa lasta jotka syntyneet 02/23 hätäsektiolla ja 02/24 kiireelliselläsektiolla. Jos nämä vaikuttavat yhtään mihinkään 😂
Minä tulkitsisin tämän, että raskaana. Noin varhaisessa vaiheessa se hormonien määrä on vielä niin matalalla, että uskon siitä johtuvan tuon dpo13 negan - päiväpissa kun ei oo yhtä tujua tavaraa kuin aamupissa / pidempi pidätys. Mutta ymmärtääkseni on tosi harvinaista että se digi antaisi väärää posia ja noin monta posia oot saanut myös viivatesteihin.

Yrittäisin malttaa odottaa pari päivää ja sitten testata ekasta aamupissasta tai muutoin vähintään 4h pidätyksellä.

Mutta varovaiset onnittelut ja toivottavasti ei jää kemialliseksi ja osoittautuisi muutenkin aidoksi posiksi!

semmosella asialla löhdin tässä mietiskelemään, että kävin tänään hakemassa normalista tommosen muovitikku testin ja harmikseni huomasin, että ne on muutettu. Ulkokuori on täysin sama mut sisällä oleva liuska jotain aivan kamalaa. Tein noita testejä kaks peräkkäin, kun luulin ensimmäisen olevan viallinen (värit jäi ihan levälleen aluksi). Mutta eipä tuo toinenkaa käyttäytyny yhtää sen paremmin. Näen testeissä kahdella tavalla viivat, liuskassa näkyy sekä valkoinen väritön viiva että myöskin värillinen varjo valkoisen viivan edessä. Yritin muokata kuviin valkoiset palkit osoittamaan missä kohtaa näen minkäki. Eli kysymys kuuluu onks joku muu tehny testiä näillä ”päivitetyillä” normalin testeillä, että missähän kohtaa sen viiva täs oikeesti pitäis olla ? Näissä oli kaiken lisäksi päällä joku erillinen muoviläpyskä jonka nyppäsin pois ku näytti ylimääräseltä😆

Tässäpä nyt olis kuvia sit noista liuskoista
1. Kuva ilman mitään

IMG_3095.jpeg

2. Tässä nuo laitetut viivat on siinä missä näen valkoiset värittömät viivat

IMG_3096.jpeg

3. Ja tässä sen värilisen varjon/viiva

IMG_3096.jpeg

@Kyfi3922260 mä tein pari niitä normalin, molemmissa niissäkin jotain vikaa. Ekassa ei sillon lähtenyt neste nousemaan ennenkun rikkoi muovikuoren ja toisessa värit alkuun levisi pahasti. Alla kuva kuivemmasta testistä niin näet missä kohtaa viivan kuuluisi olla.

IMG_2506.jpeg

Oon aika varma että tässä näkyy toinen viiva. Samalla huolissani kun oon käyttänyt synarelaa ja primolutia nyt ekan ivf-hoidon takia ja niitä ei raskaana saisi käyttää… Odotan huomiseen ja teen uuden ja oon sit yhteydessä lapsettomuusklinikalle jos se ois posi. Voihan tää olla viivanpaikka

Liitteet

• IMG_0583.jpeg
    IMG_0583.jpeg
    987 KB · Katsottu: 161
@Kyfi3922260 mä tein pari niitä normalin, molemmissa niissäkin jotain vikaa. Ekassa ei sillon lähtenyt neste nousemaan ennenkun rikkoi muovikuoren ja toisessa värit alkuun levisi pahasti. Alla kuva kuivemmasta testistä niin näet missä kohtaa viivan kuuluisi olla.

Joo uudet normalin testit on kyllä ihan törkeen huonoja. Useammalta ihmiseltä (mukaanlukien itseni) kuullut, että liuskatesteihin tulee todella törkeet haamuviivat/viivanpaikat.

Hei,

Onko kenellekään tällaisesta kokemusta ? Eli aamulla tein R-testin ja vasta testiajan jälkeen tuli haalea viiva ( roskishaamu ). Juu, tiedän että roskishaamu ei ole luotettava.
Mutta siis tein nyt päivällä uuden testin varmuuden vuoksi ja heti testiin tuli punainen viiva, MUTTA se on puolikas 🙈😁
Eli ylhäältä lähtee paksu punertava viiva, mutta vain puoleenväliin.

Mää en kestä 🙈
Onko kenellekään sattunut samanmoisesti ?
Itse veikkaan, että testi viallinen ?
Kokemuksia otetaan vastaan 🙏

Hei,

Onko kenellekään tällaisesta kokemusta ? Eli aamulla tein R-testin ja vasta testiajan jälkeen tuli haalea viiva ( roskishaamu ). Juu, tiedän että roskishaamu ei ole luotettava.
Mutta siis tein nyt päivällä uuden testin varmuuden vuoksi ja heti testiin tuli punainen viiva, MUTTA se on puolikas 🙈😁
Eli ylhäältä lähtee paksu punertava viiva, mutta vain puoleenväliin.

Mää en kestä 🙈
Onko kenellekään sattunut samanmoisesti ?
Itse veikkaan, että testi viallinen ?
Kokemuksia otetaan vastaan 🙏
Selaa muutama sivu taaksepäin, niin näet mun testin, johon sellainen puolikas viiva tuli. Se osottautui itselläni kemialliseksi. Sama juttu viime kierrossa.

Selaa muutama sivu taaksepäin, niin näet mun testin, johon sellainen puolikas viiva tuli. Se osottautui itselläni kemialliseksi. Sama juttu viime kierrossa.
Pahoitteluni 😢
Mulla varmaan viallinen testi tai muuten vaan jotain häikkää 😬
Teen uuden testin parin päivän päästä ( jos jaksan odottaa 🤭 )

Paljon tsemppiä sinulle ja toivon sulle sitä kunnon plussaa ja raskautta 🙏❤️

Takaisin