Plussa vai ei?

Tällainen oli minun puolikas testini päiväpissasta tänään 🙈😁

Liitteet

• IMG_3774.jpeg
    IMG_3774.jpeg
    827.9 KB · Katsottu: 47
Tein iltapäivällä vielä tälläisen herkän testin. Taidan olla raskaana 🙏❤️ lopetin ne ivf kiertoon liittyvät lääkkeet nyt ja odottelen huomista soittoa lapsettomuuspolilta. Aloitin omatoimisesti keltarauhastuen myös. Jännittävää! Aamulle on toki vielä pari testiä :D

Liitteet

• IMG_0648.jpeg
    IMG_0648.jpeg
    230.3 KB · Katsottu: 69
Tein iltapäivällä vielä tälläisen herkän testin. Taidan olla raskaana 🙏❤️ lopetin ne ivf kiertoon liittyvät lääkkeet nyt ja odottelen huomista soittoa lapsettomuuspolilta. Aloitin omatoimisesti keltarauhastuen myös. Jännittävää! Aamulle on toki vielä pari testiä :D
Varovaiset onnittelut! 🥹🩷 Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja viivat vahvistuu🙏

Onnittelut täältä myös 🥰

Huomenta vaan!
Mitä mieltä raati olis näistä kuvista ja oireista?

Tänään olis dpo 13, kp 32, kk pitäis alkaa tnään tai huomenna. Oireita on tällähetkellä, vatsassa outo nipistely/raapiva tunne. Kahvi etoo ja ylipäätään aamulla huono olo. Rinnat alko eilen kipeytyä illalla kainalon puolelta ja tänään aivan kosketus arat ja lämmöt huitelee edelleen 37.1° vaikka normaalisti ennen kuukautisia 1-2pv ennen lämmöt tipahtaa reippaasti. Ja hajuaisti on todella herkillä. Haistan esim oman dödön ja huonetuoksut aivan super voimakkaana, normisti en haista melkee mtn😂

Tein myös aamulla testin ja näen kyllä testissä jtn hailuraa, mutta en yhtään osaa sanoa onko siinä väriä ku on niin haalee vielä.

1. Tää on ilman mitää muokkauksia salamalla otettu kuva.
IMG_3145.jpeg

2. Tää on muokattu tummemmaksi.
IMG_3155.jpeg

3. Täs vielä käänteisillä väreillä.
IMG_3160.jpeg

Huomenta vaan!

Tänään olis dpo 13, kp 32, kk pitäis alkaa tnään tai huomenna. Oireita on tällähetkellä, vatsassa outo nipistely/raapiva tunne. Kahvi etoo ja ylipäätään aamulla huono olo. Rinnat alko eilen kipeytyä illalla kainalon puolelta ja tänään aivan kosketus arat ja lämmöt huitelee edelleen 37.1° vaikka normaalisti ennen kuukautisia 1-2pv ennen lämmöt tipahtaa reippaasti. Ja hajuaisti on todella herkillä. Haistan esim oman dödön ja huonetuoksut aivan super voimakkaana, normisti en haista melkee mtn😂

Tein myös aamulla testin ja näen kyllä testissä jtn hailuraa, mutta en yhtään osaa sanoa onko siinä väriä ku on niin haalee vielä.

View attachment 153386

View attachment 153387

View attachment 153388
En nää tässä oikein kunnollista haamua, ehkä enemmän viivan paikan 🌈

Huomenta vaan!

View attachment 153386

View attachment 153387

View attachment 153388
Mä kans nään ehkä max viivanpaikan eli sanoisin negatiivinen 🤔🥺 Toki oireet kuulostaa aika positiiviselta eli voihan sinne vielä plussa pärähtää 🤭

En nää tässä oikein kunnollista haamua, ehkä enemmän viivan paikan 🌈
Noku tätä mäki aluksi epäilin, mut vertailin tota tuon testin ”käänteiset värit” kuvaa, tollaseen viivanpaikka kuvaan samalla käänteisetvärit filtterillä niin sellaseen tuli vaan tummempi kohta. Kun taas tossa kuvassa toi viivan kohta ”loistaa” joka tarkottais, et siinä olis myös väriä eikä vaan pelkkä viivanpaikka/painauma tms. Oli jotenki huonosti selitetty, mutta toivottavasti sait kiinni mitä tarkotan.

Noku tätä mäki aluksi epäilin, mut vertailin tota tuon testin ”käänteiset värit” kuvaa, tollaseen viivanpaikka kuvaan samalla käänteisetvärit filtterillä niin sellaseen tuli vaan tummempi kohta. Kun taas tossa kuvassa toi viivan kohta ”loistaa” joka tarkottais, et siinä olis myös väriä eikä vaan pelkkä viivanpaikka/painauma tms. Oli jotenki huonosti selitetty, mutta toivottavasti sait kiinni mitä tarkotan.
Ymmärsin kyllä 🙏 Kannattaa oireiden puolesta varmaan tehdä huomenna uus testi, oliko tää herkkä vai normaali ja minkä merkin?

Mä kans nään ehkä max viivanpaikan eli sanoisin negatiivinen 🤔🥺 Toki oireet kuulostaa aika positiiviselta eli voihan sinne vielä plussa pärähtää 🤭
No oireet kyllä omastaki mielestä kuullostaa/tuntuu aika positiiviselta. Mähän siis painosanalla RASKASTAN kahvia ja nyt tää aamunen ällötys kahvista alkanu epäilyttämään. Ja eilen myös kävin julkises vessas ja siel oli joku kloorinkäry niin voimakas et tuli aiva kyökkimis refleksi. Joka seki on aika outoa nimittäin oon aivan siivous friikki ja haistelen noita pesuaineita päivittäin kotona mut nyt oli jotenki ihan liikaa se haju. Ehkä täytyis odotella pari pv ja testailla uudestaan jossei kuukautiset ala ennen sitä. Oloki on ihan erilainen ku se mitä kk aikaan yleensä on. Oon lähes sänkypotilas kipujen ja kouristusten kans mut nyt vaa tommosta vähän niinku joku rapsuttelis mahaa sisältäpäin ja välillä semmosta pientä nipistelyä.

Jäädään jännityksellä odotteleen😬

Okei, toivottavasti testit kääntyvät posiksi kunnolla vielä ✨ Kannattaa ehkä jollain toisen merkin testillä kokeilla vielä
Joo kyl mä vhä mietin et pistän isännän tuomaa mulle tuon apteekin herkän testin, ku töistä pääsöö ja teen sen sit varmaa sunnuntaina nii kerkeis ainaki toi hormoni nouseen kunnolla. Josko nyt olis meidän vuoro🙏🏻👶🏼

Minulta poistettiin kierukka 13. Tammikuuta. Menkkoja ei ole ollut 9v. Olemme käyttäneet kondomia, mutta kerran teimme sen ilman. Kierrosta minulla ei ole mitään hajua, joten tein varmuudeksi ovistestin, joka näytti plussaa (10.2) juuri tuona päivänä. Eilen tein iltapäivällä ylemmän rivistön ja illalla vielä alemman, kun menkkoja ei ole kuulunutVoiko olla vääriä tuloksia/viivanpaikkoja yms, koska aamulla testit näytti taas negatiivista? Olen aivan pihalla mitä kropassani tapahtuu.

Liitteet

• IMG_8491.jpeg
    IMG_8491.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 120
  • IMG_8491.jpeg
    IMG_8491.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 121
Minulta poistettiin kierukka 13. Tammikuuta. Menkkoja ei ole ollut 9v. Olemme käyttäneet kondomia, mutta kerran teimme sen ilman. Kierrosta minulla ei ole mitään hajua, joten tein varmuudeksi ovistestin, joka näytti plussaa (10.2) juuri tuona päivänä. Eilen tein iltapäivällä ylemmän rivistön ja illalla vielä alemman, kun menkkoja ei ole kuulunutVoiko olla vääriä tuloksia/viivanpaikkoja yms, koska aamulla testit näytti taas negatiivista? Olen aivan pihalla mitä kropassani tapahtuu.
Ai tänään raskaustesti negatiivinen? Tuossahan ne on selkeästi positiiviset, onpa jännä 😯 teitkö tänään yhden vai useamman, jos oli viallinen testi?
Yksi selitys olisi että ovis- ja raskaustesti on ollut kiinni toisissaan noin niin kuin tuossa kuvassa jolloin raskaustesti ottaa väriä ovistestistä ja tulee väärä positiivinen. Mulle on käynyt näin :D

En nyt ihan saanut kiinni siitä, mitä testejä oot milloinkin tehnyt, mutta lh-huippu näkyy ovulaatiotestissä niin, että testiviiva ja kontrolliviiva on samanvahvuiset. Jos testiviiva on heikompi kuin kontrolliviiva, lh-huippu on joko jo mennyt tai vasta tulossa. Istukkahormonia mittaavat raskaustestit vaikuttavat mun mielestä positiivisilta. Sinuna odottaisin pari päivää ja tekisin vaikka sunnuntaina raskaustestin (esim. Clearbluen digitaalisen, jossa ei tarvi tulkita viivoja) ja katsoisin, mitä se näyttää. Toivottavasti saa onnitella! : )

Ai tänään raskaustesti negatiivinen? Tuossahan ne on selkeästi positiiviset, onpa jännä 😯 teitkö tänään yhden vai useamman, jos oli viallinen testi?
Yksi selitys olisi että ovis- ja raskaustesti on ollut kiinni toisissaan noin niin kuin tuossa kuvassa jolloin raskaustesti ottaa väriä ovistestistä ja tulee väärä positiivinen. Mulle on käynyt näin :D
Tein kaikki tikut erikseen ja laitoin kuvaan ainoastaan vierekkäin. Tein tänään kaksi eri testiä ja molemmat negatiiviset. Menkkoja tosiaan ei näy, mutta kovasti pelkään kemiallista raskautta.

Takaisin