Plussa vai ei?

En nyt ihan saanut kiinni siitä, mitä testejä oot milloinkin tehnyt, mutta lh-huippu näkyy ovulaatiotestissä niin, että testiviiva ja kontrolliviiva on samanvahvuiset. Jos testiviiva on heikompi kuin kontrolliviiva, lh-huippu on joko jo mennyt tai vasta tulossa. Istukkahormonia mittaavat raskaustestit vaikuttavat mun mielestä positiivisilta. Sinuna odottaisin pari päivää ja tekisin vaikka sunnuntaina raskaustestin (esim. Clearbluen digitaalisen, jossa ei tarvi tulkita viivoja) ja katsoisin, mitä se näyttää. Toivottavasti saa onnitella! : )
Tein positiivisen ovistestin 10.2 (Molemmat viivat kirkkaan punaiset) ja eilen tehnyt kaksi ovistestiä, jotka noilla viivoilla ja neljä raskaustestiä, jotka näkyy kuvassa. Menkkoja ei oo ollut missään vaiheessa tai edes vähäistä vuotoa. Tänään kaksi testiä negatiiviset.

Tein kaikki tikut erikseen ja laitoin kuvaan ainoastaan vierekkäin. Tein tänään kaksi eri testiä ja molemmat negatiiviset. Menkkoja tosiaan ei näy, mutta kovasti pelkään kemiallista raskautta.
Jos testit oli siis negatiivisia, mutta muuttuivat positiivisiksi, kun pistit kaikki testit vierekkäin on voinut imaista väriä tuosta LH testistä. Vai tuliko nuo viivat raskaustesteihin heti 5 min sisällä kastamisesta?
Tällä hetkellä ne näyttää positiivisilta, mutta riippuu tottakai siitä milloin viivat tuli, koska testiajan jälkeen luetut tulokset eivät ole luotettavia. 😊

Jos testit oli siis negatiivisia, mutta muuttuivat positiivisiksi, kun pistit kaikki testit vierekkäin on voinut imaista väriä tuosta LH testistä. Vai tuliko nuo viivat raskaustesteihin heti 5 min sisällä kastamisesta?
Tällä hetkellä ne näyttää positiivisilta, mutta riippuu tottakai siitä milloin viivat tuli, koska testiajan jälkeen luetut tulokset

Tulivat kaikki 5min sisällä ja yhteen testit laitoin vasta, kun oli mennyt useampi tunti ja otin kuvan. Aikasemmin, kun olen tehnyt positiiviset testit ovat ne pysyneet plussana, joten siksi hämmentää miksi tänään negatiivinen. Kemiallinen raskaus? Siitä ei kokemusta, mutta voisiko olla.
Edelliset lapset -2010, -2013 ja -2018

Tein positiivisen ovistestin 10.2 (Molemmat viivat kirkkaan punaiset) ja eilen tehnyt kaksi ovistestiä, jotka noilla viivoilla ja neljä raskaustestiä, jotka näkyy kuvassa. Menkkoja ei oo ollut missään vaiheessa tai edes vähäistä vuotoa. Tänään kaksi testiä negatiiviset.
Aivan. Mä jotenkin ymmärsin, että toises kuvas oli eiliset ja toises tänpäiväset testit, ja ihmettelin, että kuvat näyttää ihan samalta. 😅 Mä en tosiaan oo koskaan saanut edes haamua raskaustestiin vaan melkein testiviivakin valkaistuu, kun pissaan tikkuun. 🥹 Mutsiis tekisin ehk sunnuntaina testin, jos ei tuu vuotoa ennen sitä.

Tulivat kaikki 5min sisällä ja yhteen testit laitoin vasta, kun oli mennyt useampi tunti ja otin kuvan. Aikasemmin, kun olen tehnyt positiiviset testit ovat ne pysyneet plussana, joten siksi hämmentää miksi tänään negatiivinen. Kemiallinen raskaus? Siitä ei kokemusta, mutta voisiko olla.
Edelliset lapset -2010, -2013 ja -2018
Kemiallinen on mahdollinen. Olisi hassua, jos eilisen kaikki 4 testiä olisi virheellisiä eli minusta ne on kyllä positiivisia, varsinkin, kun tuli vielä testiajan sisällä ja ovat noin selkeitä. 🤔 Mutta jos tänään selvät negatiiviset, niin kemiallinen voisi olla syynä.
Vielähän voisi testata vaikka eri merkin testillä mitä näyttää? Ja katsoa, että on varmasti pitkä pidätys ja ei juo liikaa nesteitä ennen testin tekoa. 😊

Siis nyt on kyllä jännä
...
Noin vahvat haamut ollu eilen raskaustestissä ja nyt tänään negaa. Kemiallinenkin kyllä hälvenee nopeaa mutta en oo kyl koskaan kokenut enkä kuullut että noin nopeasti. Toki jos eiliset testit hyvin vahvasta pissasta ja tänään sitten olisit juonut vaikka tavallista enemmän🤔 oliko sama testimerkko tänään?

Sulla ois niinku dpo 17 luultavasti 10.2 ovistestin perusteella.
Sanoit et negat oli tullu aamulla. Mulla on silleen että päivällä pienemmästä pidätyksestä näkyyparemmon kuin aamupissasta. Se on Mulla tosi laimeampaa . Ja esim yöllä oon saanu plussa haamun ennen nukkumaanmenoa 01 ja aamulla sitä ei oo ekas pissassa näkyny vaan tokasta päivän pissasta. Voisko olla jottai tollasta.
Nois ylemmän kuvan raskaustesteis on aika iso ero muutenkin miten sit onki otettu . Samasta pissasta vai eri pidätyksillä.

Muutoin kyl sanosiin et kemiallinen .Toivotaan et ei😇

Muokattu viimeksi:
Takaisin