Plussa vai ei?

Nää on kyllä kans yks murheenkryyni testi 🫣 Ite oon testannu näillä kans ja useamman testin missä oli hyvin selkeä sininen viiva ja enpä ollutkaan raskaana, kun niitä viivoja sain. 😮‍💨 Joskus toki saanut ihan blankkoja testejä, joskus harmaita viivanpaikkoja ja joskus sinisiä ja kaikki oli negatiivisia.🤔😂

Toki osa on näillä saanut plussaakin ja just alkuun sellaisia epämääräisiä haaleita viivoja, mutta silloin testit on joka päivä vahvistunut, että sillähän sen kans tietää, jos jatkaa samalla testillä, että mitä seuraavat näyttää. 😅
Juu en tiedä miksi mun noita piti mennä ostamaan, menin apteekkiin vaan hakemaan panadolia kaiken lisäksi kun noita ostin myös tyhmänä kun kävelin sen kohdan ohi missä raskaustestejä... 🤣 Huomasin vaan että "aah alennuksessa ostanpa!" ei varmaan olisi pitänyt vaikka testiajalla tuosta viivasta joku hailura ilmestyi jo joka vahvistui vähän kun väri enemmän levisi ja vielä enemmän näkyy kuivuttuaan... 😵‍💫 No huomenna jos ei mitään näy tietää että oli väärä viiva taas. Ainakin sain hetkeksi innostuttua vaikka en todennäköisesti raskaana olekkaan... 😣

Tein aivan kammottavan virheen! 🙈 Ostin näitä paskoja testejä tänään... Ja tietty siihen mahdollisesti väärä plussaa muistuttava viiva tuli. Epäilen siis vähän tätä koska nämä testit niin huonoja ja toiseksi apteekin ultra testiin tuli vain harmaa viiva tietyssä valossa näkyvä vaan. Kuvaan en sitä saanut taltioitua kun niin vaikeaa joten heitin sen testin pois jo. 🤣 En tiedä lähinnä todistusaineistoa mahdollisesta virheellisestä testistä... Tekoäly kyllä väitti kun kysyin onko mahdollista kun sinisissä testeissä näkyy kun punaisissa ei näy oikein mitään tai todella vaikeasti havaittavissa että sininen väri mukamas selkeämmin näkyy kun näin hailakoita viivoja on vasta. Sekä myös väitti että viiva sinertävä, onhan se munkin mielestä tosin en muista olenko selkeästi sinertäviä viivoja näillä ennen saanut vai oliko ne vain harmaita. 🙄

View attachment 153220
Tällein noita testejä ikinä käyttämättämänä (Onks tää ees sana 😅) sanoisin, et ihan selkeesti näkyy sinertävä viiva. Aika karua, jos näin ei sit ookaan... O.o

Ite sorruin ostamaan äsken kaupasta semmosen rfsu:n weeks -testin jemmaan, jos sille joskus saisi käyttöä... 😁 ❤️

Tein aivan kammottavan virheen! 🙈 Ostin näitä paskoja testejä tänään... Ja tietty siihen mahdollisesti väärä plussaa muistuttava viiva tuli. Epäilen siis vähän tätä koska nämä testit niin huonoja ja toiseksi apteekin ultra testiin tuli vain harmaa viiva tietyssä valossa näkyvä vaan. Kuvaan en sitä saanut taltioitua kun niin vaikeaa joten heitin sen testin pois jo. 🤣 En tiedä lähinnä todistusaineistoa mahdollisesta virheellisestä testistä... Tekoäly kyllä väitti kun kysyin onko mahdollista kun sinisissä testeissä näkyy kun punaisissa ei näy oikein mitään tai todella vaikeasti havaittavissa että sininen väri mukamas selkeämmin näkyy kun näin hailakoita viivoja on vasta. Sekä myös väitti että viiva sinertävä, onhan se munkin mielestä tosin en muista olenko selkeästi sinertäviä viivoja näillä ennen saanut vai oliko ne vain harmaita. 🙄

View attachment 153220
Vaikka näitä paljon parjataan, niin ainakin itsellä näytti ihan oikein ja samalla tavalla kuin tässä, kun testasin ennen menkkoja. Vahvistui joka päivä vähitellen, raskaana siis olin. Toivottavasti ois sullakin näin 🌈

On se kyllä harmi kun jos tuollaisia noin selkeitä vääriä viivoja antaa kun tulee toivoa aivan turhan takia. 😭 Livenähän näkyy kyllä vielä selkeämmin tuo kun kuvaan aina tietty vaikeampi saada kuvattua nuo kaikkein hailakoimmat viivat. Ei tarvitse edes tihrustaa... Vituttaa varmaan huomenna helvetisti jos ei mitään näy silloin missään testissä. 😣 Toki ei kannata mennä asioiden edelle tietenkään ja miettiä heti pahinta.

On se kyllä harmi kun jos tuollaisia noin selkeitä vääriä viivoja antaa kun tulee toivoa aivan turhan takia. 😭 Livenähän näkyy kyllä vielä selkeämmin tuo kun kuvaan aina tietty vaikeampi saada kuvattua nuo kaikkein hailakoimmat viivat. Ei tarvitse edes tihrustaa... Vituttaa varmaan huomenna helvetisti jos ei mitään näy silloin missään testissä. 😣 Toki ei kannata mennä asioiden edelle tietenkään ja miettiä heti pahinta.
Ootko kokeillut CB ultra early -digitestiä? Se kertoo ainakin selkeästi raskaana tai ei raskaana ja voi testata aikaisin

Ootko kokeillut CB ultra early -digitestiä? Se kertoo ainakin selkeästi raskaana tai ei raskaana ja voi testata aikaisin
Mulla on 1 semmonen jemmassa mutta meinasin sen säästää keskiviikolle kun silloin joko jatkan tai lopetan lugesteronit niin silloin haluan olla varma että mitä teen niiden jatkamisen suhteen. 🤔

Juu en tiedä miksi mun noita piti mennä ostamaan, menin apteekkiin vaan hakemaan panadolia kaiken lisäksi kun noita ostin myös tyhmänä kun kävelin sen kohdan ohi missä raskaustestejä... 🤣 Huomasin vaan että "aah alennuksessa ostanpa!" ei varmaan olisi pitänyt vaikka testiajalla tuosta viivasta joku hailura ilmestyi jo joka vahvistui vähän kun väri enemmän levisi ja vielä enemmän näkyy kuivuttuaan... 😵‍💫 No huomenna jos ei mitään näy tietää että oli väärä viiva taas. Ainakin sain hetkeksi innostuttua vaikka en todennäköisesti raskaana olekkaan... 😣
Toivon tosiaan, että ois plussa eikä taas kerran typerä viivanpaikka 🥹 Minusta edelleen on ihan paskaa, että sellasia voi ees testeihin tulla ja hämätä ihmisiä. 🙄 Mutta jos huomenna on vahvistunut, niin sit vielä toista testiä varmistukseks kylkeen, niin voi luottaa plussaan 🙏😍

On noi herkkiä mun mielestä?? Ainakin luki että voi testata 6 päivää ennen kun kuukautiset myöhässä tai jotain sinne päin... 😂
Mä oon tehny tänään tutkimusta noista herkistä testeistä, kun leikin ajatuksella että iteki testaisin huomenna (mahd. dpo8) et voisko siinä näkyä mitään.
”Clearblue® Early Detection: 77% of pregnant results can be detected 6 days before your missed period.” Rfsu:lla oli sama 75%, jos testaa 6 päivää etukäteen. Vasta dpo10 alko olla luotettava, mutta silti ne uskaltaa mainostaa että 99% luotettava jos testaa kuukautisten oletettuna alkamispäivänä eli siis dpo14, eikö?
Muoks. Ainii ja kyl mä jotain sinistä haamua näen kans. 🤞

Takaisin