Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mahtavaa!Kolme pÀivÀÀ myöhemmin tilanne on tÀmÀ... Oon puulla pÀÀhÀn lyöty, olin varma negasta
View attachment 142680
Minulla ainakin negat nÀyttÀnyt tÀltÀ. Ja saattaa vielÀ tulla viivan sivuun ajan kuluessa vÀrikertymÀ, mutta sekÀÀn ei ole positiivista tarkoittanut.View attachment 142773Eikös tÀÀ ole nyt kuitenkin nega kun ei ole vÀriÀ?? 10min kohdalla nÀin.
Hmm, olisiko mahdollista tehdÀ esim. clearbluen viikkonÀytöllinen testi jos epÀilet tÀtÀ tulosta? :)Tuolla raskaaksi 25 keskustelussa tÀstÀ jutellut paljonkin. Ja pÀÀtin kyllÀ olla tekemÀttÀ testejÀ mutta tein saman digi testin jolla aikasemmin sain positiivisen. Ja sama tulos. EpÀilen vÀhÀn koko testiÀ nyt.![]()
Juu teen varmaan ens viikolla kun nyt pÀÀtin viikonlopun olla testaamatta enÀÀn.Hmm, olisiko mahdollista tehdÀ esim. clearbluen viikkonÀytöllinen testi jos epÀilet tÀtÀ tulosta? :)
En valitettavasti nÀÀ nÀissÀ mitÀÀnNÀkeekö joku nÀissÀ jotain? Ite kehitÀn jo kaikenlaisia viivoja pÀÀssÀni kun vÀlillÀ nÀÀn ja vÀlillÀ en. Aiemmin nÀmÀ olleet tÀysin blankkoja. Ylempi raskauskeijun testi ja alempi easy@home.
NÀin mÀ oletinkin ettÀ viivat vaan mun mielen tekosiaEn valitettavasti nÀÀ nÀissÀ mitÀÀn![]()
Heippa! KyllĂ€ tĂ€mĂ€ taisi olla kiinnittymisyritys? Oli meinaan kuukautiset NIIN erikoiset kun olla voiâŠ.. Tein vielĂ€ niiden jĂ€lkeen uuden testin mutta se oli selkeĂ€sti negatiivinen.Moi! Palasin taas tĂ€nne foorumille.. Voi apua!
VÀhön on suhruinen mutta mitÀ tÀstÀ sanotte??
Kp22/26-32 ja testinĂ€ sellainen 6vrk aikainen testiâŠView attachment 142412
Ei kyllÀ nÀy mitÀÀn minun silmÀÀnToinen lapsi ei ole haaveissa mutta tuli tarve testata kun samat raskausoireet palasi jota oli ensimmÀisen kanssa, kuvittelen nÀkevÀni tÀssÀ jotain haamujen haamua mutta sanokaa te ettÀ nÀen vÀÀrin.
NÀkyy ehkÀ just ja just viivanpaikka. TÀllÀisiÀ saan itsekin vaikka en raskaana olisiToinen lapsi ei ole haaveissa mutta tuli tarve testata kun samat raskausoireet palasi jota oli ensimmÀisen kanssa, kuvittelen nÀkevÀni tÀssÀ jotain haamujen haamua mutta sanokaa te ettÀ nÀen vÀÀrin.
View attachment 142926
MÀ nÀÀn tossa kyllÀ jotainToinen lapsi ei ole haaveissa mutta tuli tarve testata kun samat raskausoireet palasi jota oli ensimmÀisen kanssa, kuvittelen nÀkevÀni tÀssÀ jotain haamujen haamua mutta sanokaa te ettÀ nÀen vÀÀrin.
View attachment 142926
Mulla todella viivalasit niin nÀÀn kyllÀ jotain, mut voi kyllÀ olla viivanpaikkakinToinen lapsi ei ole haaveissa mutta tuli tarve testata kun samat raskausoireet palasi jota oli ensimmÀisen kanssa, kuvittelen nÀkevÀni tÀssÀ jotain haamujen haamua mutta sanokaa te ettÀ nÀen vÀÀrin.
View attachment 142926
Ihan hailu haamujen haamu nÀkyy kyllÀ mun silmÀÀnToinen lapsi ei ole haaveissa mutta tuli tarve testata kun samat raskausoireet palasi jota oli ensimmÀisen kanssa, kuvittelen nÀkevÀni tÀssÀ jotain haamujen haamua mutta sanokaa te ettÀ nÀen vÀÀrin.
View attachment 142926
MÀ nÀÀn haamun ja ihan punertavanaToinen lapsi ei ole haaveissa mutta tuli tarve testata kun samat raskausoireet palasi jota oli ensimmÀisen kanssa, kuvittelen nÀkevÀni tÀssÀ jotain haamujen haamua mutta sanokaa te ettÀ nÀen vÀÀrin.
View attachment 142926