Plussa vai ei?

Erikoiselta näyttää, kun on tuo "kiehkura" tuossa 😅 Mutta joo ovulaatio testissä voi olla aina jonkinlainen toinen viiva ja positiivisessa on tosiaan samanvahvuiset viivat tai testiviiva kontrolliviivaa vahvempi. 😌 Eli testailua vaan päivittäin, niin näkee miten testit kehittyy ja milloin plussa pärähtää 🤗
Joo 🤗 mua vaan hämää kauheasti kun en tuon vahvempia viivoja ole saanut ahkerasta testailusta huolimatta.. 😂🙈

Joo 🤗 mua vaan hämää kauheasti kun en tuon vahvempia viivoja ole saanut ahkerasta testailusta huolimatta.. 😂🙈
oletko kokeillut eri merkkisiä testejä? 😊 Noissa ovistesteissä on suuria eroja mikä toimii parhaiten itse kullakin 🙂 Itse en esim. juuri tuolla RFSU testillä saanut yhtään sen vahvempaa viivaa kuin sinun testissä, kun taas toisen merkkinen testi näytti vahvaa plussaa. Mulla itse asiassa on tästä vertailusta joku kuvakin esikoisen yritysajoilta, laitan sen kuvan tähän alle. Siinä tosiaan digi ovistesti ja alimpana Onestep ovistesti näyttää plussaa, mutta RFSU on tosi haalea. Eli tuolleen saattaa jäädä ovisplussa bongaamatta 😊

IMG_7560.jpeg

oletko kokeillut eri merkkisiä testejä? 😊 Noissa ovistesteissä on suuria eroja mikä toimii parhaiten itse kullakin 🙂 Itse en esim. juuri tuolla RFSU testillä saanut yhtään sen vahvempaa viivaa kuin sinun testissä, kun taas toisen merkkinen testi näytti vahvaa plussaa. Mulla itse asiassa on tästä vertailusta joku kuvakin esikoisen yritysajoilta, laitan sen kuvan tähän alle. Siinä tosiaan digi ovistesti ja alimpana Onestep ovistesti näyttää plussaa, mutta RFSU on tosi haalea. Eli tuolleen saattaa jäädä ovisplussa bongaamatta 😊

View attachment 142625
Ymmärrän 😅 Ootko testannu eri merkeillä missä eri herkkyys? Kun kai siinäkin hormonin määrä on yksilöllistä, että ei saakaan selvää plussaa välttämättä kaikilla testeillä. 🤔 Jos jossain herkemmässä saisi näkyviin. 🤗
Mulla on ollut käytössä onestep testit myös, mutta loppuivat niin ostin noita rfsun tilalle, mutta täytyy varmaan lähestyä jotain muuta merkkiä vielä jos noin selkeitä eroja on! 👌🏻🤗

Taitaa olla liian haalea dpo13 vai mitä sanotte? 😞 Pakastealkionsiirrosta tämä yritys

View attachment 142626
Mä kävin piruuttani kattoo omia testikuvia ja mulla oli dpo 13 aika samannäköinen! Virallinen testipäivä oli siitä 3 päivän päästä ja sit oli jo digissä 2-3 viikkoa. Ja nyt mennään rv 9+5, eli vielä ainakin mukana! Ja Pas oli myös mulla eli musta näyttää hyvälle 👍

IMG_2025.jpeg
Näissä nyt ei pitäisikään näkyä mitään muuta kun negaa… 😅 Mutta tarvitsen tulkinta-apua näille Sofin testeille. Mihin kohtaan näissä pitäisi tulla viivat? Tuossa näkyy jonkinnäköiset varjot, onko näissä nyt viivanpaikka tummempana (harmaana) lähempänä kontrolliviivaa vai sen vieressä oikealla valkoisena? Nämä olikin ihan kuraa nää testit. 🤭

View attachment 142636Näissä nyt ei pitäisikään näkyä mitään muuta kun negaa… 😅 Mutta tarvitsen tulkinta-apua näille Sofin testeille. Mihin kohtaan näissä pitäisi tulla viivat? Tuossa näkyy jonkinnäköiset varjot, onko näissä nyt viivanpaikka tummempana (harmaana) lähempänä kontrolliviivaa vai sen vieressä oikealla valkoisena? Nämä olikin ihan kuraa nää testit. 🤭
Mulla tuli näihin valkoinen viivanpaikka. Jos nyt oikeen nään kuvasta nii sulla kans samanlainen. Eli kertyy jotenkin sellaiset varjot testialueen molemmille reunoille. Ei menny nää mulla jatkoon😄

Mulla tuli näihin valkoinen viivanpaikka. Jos nyt oikeen nään kuvasta nii sulla kans samanlainen. Eli kertyy jotenkin sellaiset varjot testialueen molemmille reunoille. Ei menny nää mulla jatkoon😄
Ainakin tuossa ylemmässä erottuu selkeästi, kiitos tulkinta-avusta! 😄 Nämä ei taida edes hirveän herkästi näyttää viivaa tai sen vahvistumista, jos olisikin raskaana. Vähän hutiostos, mutta onpahan testejä kaapissa, jos testihimot yllättää (kuten tänään). 😂

View attachment 142636Näissä nyt ei pitäisikään näkyä mitään muuta kun negaa… 😅 Mutta tarvitsen tulkinta-apua näille Sofin testeille. Mihin kohtaan näissä pitäisi tulla viivat? Tuossa näkyy jonkinnäköiset varjot, onko näissä nyt viivanpaikka tummempana (harmaana) lähempänä kontrolliviivaa vai sen vieressä oikealla valkoisena? Nämä olikin ihan kuraa nää testit. 🤭
Tässä sofin testejä rivi, joilla seurattu keskenmenon jälkeistä haalistumista.
1000001930.jpg

Takaisin