Plussa vai ei?

pregcheck viivanpaikka… en jostain syystä saa kuvaa kun menee esikatelussa ihan perunaksi… ärsyttäää! Alan tehä pelkkiä digitestei…☹️☹️☹️☹️☹️

Tuolla raskaaksi 25 keskustelussa tästä jutellut paljonkin. Ja päätin kyllä olla tekemättä testejä mutta tein saman digi testin jolla aikasemmin sain positiivisen. Ja sama tulos. Epäilen vähän koko testiä nyt. 😅

Liitteet

• 20250403_171510.jpg
    20250403_171510.jpg
    829.7 KB · Katsottu: 84
Tuolla raskaaksi 25 keskustelussa tästä jutellut paljonkin. Ja päätin kyllä olla tekemättä testejä mutta tein saman digi testin jolla aikasemmin sain positiivisen. Ja sama tulos. Epäilen vähän koko testiä nyt. 😅
Hmm, olisiko mahdollista tehdä esim. clearbluen viikkonäytöllinen testi jos epäilet tätä tulosta? :)

Näkeekö joku näissä jotain? Ite kehitän jo kaikenlaisia viivoja päässäni kun välillä nään ja välillä en. Aiemmin nämä olleet täysin blankkoja. Ylempi raskauskeijun testi ja alempi easy@home.

Liitteet

• 20250405_174430.jpg
    20250405_174430.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 118
Moi! Palasin taas tänne foorumille.. Voi apua!
Vähön on suhruinen mutta mitä tästä sanotte??
Kp22/26-32 ja testinä sellainen 6vrk aikainen testi…View attachment 142412
Heippa! Kyllä tämä taisi olla kiinnittymisyritys? Oli meinaan kuukautiset NIIN erikoiset kun olla voi….. Tein vielä niiden jälkeen uuden testin mutta se oli selkeästi negatiivinen.

Nyt sitten uusi kierto ja katsotaan miten käy.
On kp15 tänään.

Toinen lapsi ei ole haaveissa mutta tuli tarve testata kun samat raskausoireet palasi jota oli ensimmäisen kanssa, kuvittelen näkeväni tässä jotain haamujen haamua mutta sanokaa te että näen väärin.
1000079620.jpg

Toinen lapsi ei ole haaveissa mutta tuli tarve testata kun samat raskausoireet palasi jota oli ensimmäisen kanssa, kuvittelen näkeväni tässä jotain haamujen haamua mutta sanokaa te että näen väärin.
View attachment 142926
Näkyy ehkä just ja just viivanpaikka. Tälläisiä saan itsekin vaikka en raskaana olisi 🫣 Toki aina on mahdollista että plussaksi muuttuu, joten kannattaa testata uusiksi jos oireet jatkuu ja menkkoja ei kuulu 🤗

View attachment 142926
Ihan hailu haamujen haamu näkyy kyllä mun silmään 😄 Mun ensimmäiset positiiviset testit näytti just tältä. Eipä niissä kyllä kukaan muu mitään nähnytkään kun minä ja teinkin testejä joka päivä useamman. Mun ovis oli niin myöhään kierrossa ja testasin siis "liian aikaisin". 😄 Tsemppiä piinallisiin odottelupäiviin, kyllä tuo viikonlopuksi vahvistuu jos on vahvistuakseen! 💓

Takaisin