Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mahtavaa!Kolme päivää myöhemmin tilanne on tämä... Oon puulla päähän lyöty, olin varma negasta
View attachment 142680
Minulla ainakin negat näyttänyt tältä. Ja saattaa vielä tulla viivan sivuun ajan kuluessa värikertymä, mutta sekään ei ole positiivista tarkoittanut.View attachment 142773Eikös tää ole nyt kuitenkin nega kun ei ole väriä?? 10min kohdalla näin.
Hmm, olisiko mahdollista tehdä esim. clearbluen viikkonäytöllinen testi jos epäilet tätä tulosta? :)Tuolla raskaaksi 25 keskustelussa tästä jutellut paljonkin. Ja päätin kyllä olla tekemättä testejä mutta tein saman digi testin jolla aikasemmin sain positiivisen. Ja sama tulos. Epäilen vähän koko testiä nyt.![]()
Juu teen varmaan ens viikolla kun nyt päätin viikonlopun olla testaamatta enään.Hmm, olisiko mahdollista tehdä esim. clearbluen viikkonäytöllinen testi jos epäilet tätä tulosta? :)
En valitettavasti nää näissä mitäänNäkeekö joku näissä jotain? Ite kehitän jo kaikenlaisia viivoja päässäni kun välillä nään ja välillä en. Aiemmin nämä olleet täysin blankkoja. Ylempi raskauskeijun testi ja alempi easy@home.
Näin mä oletinkin että viivat vaan mun mielen tekosiaEn valitettavasti nää näissä mitään![]()
Heippa! Kyllä tämä taisi olla kiinnittymisyritys? Oli meinaan kuukautiset NIIN erikoiset kun olla voi….. Tein vielä niiden jälkeen uuden testin mutta se oli selkeästi negatiivinen.Moi! Palasin taas tänne foorumille.. Voi apua!
Vähön on suhruinen mutta mitä tästä sanotte??
Kp22/26-32 ja testinä sellainen 6vrk aikainen testi…View attachment 142412
Ei kyllä näy mitään minun silmäänToinen lapsi ei ole haaveissa mutta tuli tarve testata kun samat raskausoireet palasi jota oli ensimmäisen kanssa, kuvittelen näkeväni tässä jotain haamujen haamua mutta sanokaa te että näen väärin.
Näkyy ehkä just ja just viivanpaikka. Tälläisiä saan itsekin vaikka en raskaana olisiToinen lapsi ei ole haaveissa mutta tuli tarve testata kun samat raskausoireet palasi jota oli ensimmäisen kanssa, kuvittelen näkeväni tässä jotain haamujen haamua mutta sanokaa te että näen väärin.
View attachment 142926
Mä nään tossa kyllä jotainToinen lapsi ei ole haaveissa mutta tuli tarve testata kun samat raskausoireet palasi jota oli ensimmäisen kanssa, kuvittelen näkeväni tässä jotain haamujen haamua mutta sanokaa te että näen väärin.
View attachment 142926
Mulla todella viivalasit niin nään kyllä jotain, mut voi kyllä olla viivanpaikkakinToinen lapsi ei ole haaveissa mutta tuli tarve testata kun samat raskausoireet palasi jota oli ensimmäisen kanssa, kuvittelen näkeväni tässä jotain haamujen haamua mutta sanokaa te että näen väärin.
View attachment 142926
Ihan hailu haamujen haamu näkyy kyllä mun silmäänToinen lapsi ei ole haaveissa mutta tuli tarve testata kun samat raskausoireet palasi jota oli ensimmäisen kanssa, kuvittelen näkeväni tässä jotain haamujen haamua mutta sanokaa te että näen väärin.
View attachment 142926
Mä nään haamun ja ihan punertavanaToinen lapsi ei ole haaveissa mutta tuli tarve testata kun samat raskausoireet palasi jota oli ensimmäisen kanssa, kuvittelen näkeväni tässä jotain haamujen haamua mutta sanokaa te että näen väärin.
View attachment 142926