Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
pregcheck viivanpaikka
 en jostain syystĂ€ saa kuvaa kun menee esikatelussa ihan perunaksi
 Ă€rsyttÀÀÀ! Alan tehĂ€ pelkkiĂ€ digitestei
â˜čâ˜čâ˜čâ˜čâ˜č

Tuolla raskaaksi 25 keskustelussa tĂ€stĂ€ jutellut paljonkin. Ja pÀÀtin kyllĂ€ olla tekemĂ€ttĂ€ testejĂ€ mutta tein saman digi testin jolla aikasemmin sain positiivisen. Ja sama tulos. EpĂ€ilen vĂ€hĂ€n koko testiĂ€ nyt. 😅

Liitteet

• 20250403_171510.jpg
    20250403_171510.jpg
    829.7 KB · Katsottu: 81
Tuolla raskaaksi 25 keskustelussa tĂ€stĂ€ jutellut paljonkin. Ja pÀÀtin kyllĂ€ olla tekemĂ€ttĂ€ testejĂ€ mutta tein saman digi testin jolla aikasemmin sain positiivisen. Ja sama tulos. EpĂ€ilen vĂ€hĂ€n koko testiĂ€ nyt. 😅
Hmm, olisiko mahdollista tehdÀ esim. clearbluen viikkonÀytöllinen testi jos epÀilet tÀtÀ tulosta? :)

NÀkeekö joku nÀissÀ jotain? Ite kehitÀn jo kaikenlaisia viivoja pÀÀssÀni kun vÀlillÀ nÀÀn ja vÀlillÀ en. Aiemmin nÀmÀ olleet tÀysin blankkoja. Ylempi raskauskeijun testi ja alempi easy@home.

Liitteet

• 20250405_174430.jpg
    20250405_174430.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 112
NÀkeekö joku nÀissÀ jotain? Ite kehitÀn jo kaikenlaisia viivoja pÀÀssÀni kun vÀlillÀ nÀÀn ja vÀlillÀ en. Aiemmin nÀmÀ olleet tÀysin blankkoja. Ylempi raskauskeijun testi ja alempi easy@home.
En valitettavasti nÀÀ nĂ€issĂ€ mitÀÀn đŸ„ș

Moi! Palasin taas tÀnne foorumille.. Voi apua!
VÀhön on suhruinen mutta mitÀ tÀstÀ sanotte??
Kp22/26-32 ja testinÀ sellainen 6vrk aikainen testi
View attachment 142412
Heippa! KyllÀ tÀmÀ taisi olla kiinnittymisyritys? Oli meinaan kuukautiset NIIN erikoiset kun olla voi
.. Tein vielÀ niiden jÀlkeen uuden testin mutta se oli selkeÀsti negatiivinen.

Nyt sitten uusi kierto ja katsotaan miten kÀy.
On kp15 tÀnÀÀn.

Toinen lapsi ei ole haaveissa mutta tuli tarve testata kun samat raskausoireet palasi jota oli ensimmÀisen kanssa, kuvittelen nÀkevÀni tÀssÀ jotain haamujen haamua mutta sanokaa te ettÀ nÀen vÀÀrin.
1000079620.jpg

Toinen lapsi ei ole haaveissa mutta tuli tarve testata kun samat raskausoireet palasi jota oli ensimmÀisen kanssa, kuvittelen nÀkevÀni tÀssÀ jotain haamujen haamua mutta sanokaa te ettÀ nÀen vÀÀrin.
Ei kyllĂ€ nĂ€y mitÀÀn minun silmÀÀn đŸ€”

View attachment 142926
NĂ€kyy ehkĂ€ just ja just viivanpaikka. TĂ€llĂ€isiĂ€ saan itsekin vaikka en raskaana olisi đŸ«Ł Toki aina on mahdollista ettĂ€ plussaksi muuttuu, joten kannattaa testata uusiksi jos oireet jatkuu ja menkkoja ei kuulu đŸ€—

View attachment 142926
Mulla todella viivalasit niin nÀÀn kyllÀ jotain, mut voi kyllÀ olla viivanpaikkakin

View attachment 142926
Ihan hailu haamujen haamu nĂ€kyy kyllĂ€ mun silmÀÀn 😄 Mun ensimmĂ€iset positiiviset testit nĂ€ytti just tĂ€ltĂ€. EipĂ€ niissĂ€ kyllĂ€ kukaan muu mitÀÀn nĂ€hnytkÀÀn kun minĂ€ ja teinkin testejĂ€ joka pĂ€ivĂ€ useamman. Mun ovis oli niin myöhÀÀn kierrossa ja testasin siis "liian aikaisin". 😄 TsemppiĂ€ piinallisiin odottelupĂ€iviin, kyllĂ€ tuo viikonlopuksi vahvistuu jos on vahvistuakseen! 💓

Takaisin