Plussa vai ei?

No eipä tuo nyt juurikaan ole illasta vahvistunut sitten, vaikka viiva siinä edelleen näkyy. Käyttäytyykö kemialliset näin? Nyt dpo 12. Huomiselle odotan menkkoja saapuvaksi..

Liitteet

• IMG_20250318_061632294_HDR.jpg
    IMG_20250318_061632294_HDR.jpg
    1 MB · Katsottu: 179
No eipä tuo nyt juurikaan ole illasta vahvistunut sitten, vaikka viiva siinä edelleen näkyy. Käyttäytyykö kemialliset näin? Nyt dpo 12. Huomiselle odotan menkkoja saapuvaksi..
Kyllä tää omaan silmään on vahvistunut tuosta eilisestä testistä! Mulla ei oo kokemuksia kemiallisista niin en tiedä, mutta sanoisin että oikeen lupaava testi kaikinpuolin 🌈

Kyllä tää omaan silmään on vahvistunut tuosta eilisestä testistä! Mulla ei oo kokemuksia kemiallisista niin en tiedä, mutta sanoisin että oikeen lupaava testi kaikinpuolin 🌈
Kamalan jännittävää! No ei auta kuin odotella ja jatkaa testailua. 😁

Moi! Palasin taas tänne foorumille.. Voi apua!
Vähön on suhruinen mutta mitä tästä sanotte??
Kp22/26-32 ja testinä sellainen 6vrk aikainen testi…05F4AB2E-AAED-4FAD-9CC5-A735052F035F.jpeg

Niihin rfsu testeihin on huono luotto, kun tuollainen viiva voisi olla haamu tai viivanpaikka. 🫣 Itse olen saanut todella selkeitä viivanpaikkoja hetkinä milloin en tosiaan ole voinut olla raskaana. 😅 Mutta minusta tämä apteekin testi olisi haamulainen ja omaan silmään aamun testi olisi vahvempi! 😍 Ja hcg nousu on yksilöllistä ja tuplaantuu tyyliin joka toinen päivä eli hyvinkin voi mennä hetki, että vahvistuu selväksi viivaksi. Toivottavasti olisi plussa ja viiva vahvistuu! 🥳

Onko mulla viivasilmät vai näenkö haamujen haamun?
View attachment 142398
Onko tää rfsu varhainen? Nää antaa tosiaan herkästi viivanpaikkaa, joten en uskalla kauheasti antaa toivoa, vaikka jotain haaleasti näkyykin. 🫣 Jatkaisin testailua ja kyllä se siitä vahvistuu, jos on plussa ja testaisin myös ehkä toistakin merkkiä esim pregcheck liuskat mitkä on halpoja ja hyviä 🤗

Kp22/26-32 ja testinä sellainen 6vrk aikainen testi…View attachment 142412
Kyllä tässä jotain näkyy, mutta on tosiaan niin suttuinen eikä näy mitään selkeää viivaa, että en tiedä meneekö haamusta vai onko joku viivanpaikka…🤔 Toivotaan että muuttuisi vielä selkeäksi plussaksi 🌈

Kp22/26-32 ja testinä sellainen 6vrk aikainen testi…View attachment 142412
Joo, mä sanoisin kanssa että kyllä tässä jotain näkyy! 🌈 Mä testasin itse kans vkl samalla testillä, ja mulla oli siinä viivan kohdalla siinä muovinäytössä vähän jotain suttua. Tässä kuvassa näyttää vähän samalta kuin se, mutta ehkä kuva vaan on epätarkka? Mutta kun irrotin omastani sen muovinäytön pois, niin oli sitten selkeä negatiivinen..

Tiedättekös onko jotain muita varhaisia testejä, mitä saisi kätevästi ruokakaupasta tai apteekista? Mulla on tullut vaan nää RFSU:t ja Clearblue vastaan, millä voi 6 päivää ennen menkkoja testailla :Face Without Mouth:

Joo, mä sanoisin kanssa että kyllä tässä jotain näkyy! 🌈 Mä testasin itse kans vkl samalla testillä, ja mulla oli siinä viivan kohdalla siinä muovinäytössä vähän jotain suttua. Tässä kuvassa näyttää vähän samalta kuin se, mutta ehkä kuva vaan on epätarkka? Mutta kun irrotin omastani sen muovinäytön pois, niin oli sitten selkeä negatiivinen..

Tiedättekös onko jotain muita varhaisia testejä, mitä saisi kätevästi ruokakaupasta tai apteekista? Mulla on tullut vaan nää RFSU:t ja Clearblue vastaan, millä voi 6 päivää ennen menkkoja testailla :Face Without Mouth:
Ne apteekin omat on ollut itsellä nyt testissä. Tosin vielä ei ole selvinnyt varmaksi, että huijaako nekin viivanpaikalla vai vahvistuuko se viiva vielä siitä. Huomenna taas uusi yritys.. 🤞

Mää en jaksa tätä. Kolmen eri valmistajan merkit antaa tuota haamua ja clearblue sanoi ei. Dpo 13. Ei tää nyt voi olla todellista, että ei vieläkään tule vastauksia.

Liitteet

• IMG_20250319_070304033.jpg
    IMG_20250319_070304033.jpg
    740.2 KB · Katsottu: 198
  • IMG_20250319_070512184_HDR.jpg
    IMG_20250319_070512184_HDR.jpg
    674.7 KB · Katsottu: 198
Mää en jaksa tätä. Kolmen eri valmistajan merkit antaa tuota haamua ja clearblue sanoi ei. Dpo 13. Ei tää nyt voi olla todellista, että ei vieläkään tule vastauksia.
Mun mielestä liuskatestissä on selkeästi punertavaa, mutta se ei taida vahvistua välttämättä ihan niin kun kuuluu😓 Onko toi digitesti se herkempi 10miu jossa tulee vaan että
raskaana tai ei raskaana vai se viikkonäytöllinen, siinä on herkkyys 25miu?

Mun mielestä liuskatestissä on selkeästi punertavaa, mutta se ei taida vahvistua välttämättä ihan niin kun kuuluu😓 Onko toi digitesti se herkempi 10miu jossa tulee vaan että
Toi on se herkempi.

Siis nyt on kyllä niin haamujen haamu että epäilen itseäni, näenkö omiani 👻

kp24. (Kierto ollut viime aikoina 29-32)
Ja epäilen että ovis oli tässä kierroksessa tosi myöhään...

Paineen tunnetta kohtu/alavatsalla.

Liitteet

• 20250319_131751.jpg
    20250319_131751.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 194
  • 20250319_130406.jpg
    20250319_130406.jpg
    884.4 KB · Katsottu: 192

Testasin tänään Rfsu:n herkällä testillä samanlaisen eipäs-juupas-viivanpaikka-haamun, näytti tosiaan tältä. Dpo9.
Testailen parin päivän päästä uudestaan, josko sitten näkyisi jotain jos on näkyäkseen.

Verikokeen perusteella diagnosoin kemialliseksi tämän, kuten jo arvelinkin.

Näihin rfsu testeihin tulee tosi herkästi selkeä viivanpaikka näkyviin. Toki voi olla haamulaisen alku ja kannattaa jatkaa testaamista, mutta nämä antaa myös usein turhaa toivoa 🫣 Siksi suosittelen myös testaamaan toisella testillä, kun olen nähnyt niin räikeitä vääriä positiivisia.
Mutta toki toivon sinne plussaa ja jos oireita on ja menkat ei ala niin hyvinkin voi olla plussan alku 😍

Muokattu viimeksi:
Tein herkän testin aamulla heti kun olin herännyt näytti puhtaasti negatiivistä.

Nyt illalla kokeilin vähemmän herkkää testiä ja näytti tuolleen???

Haen apteekista aamulla varmaan jonkin digitestin jos siihen uskoisin. 😅

Liitteet

• 20250323_221306.jpg
    20250323_221306.jpg
    703.1 KB · Katsottu: 200
Tein herkän testin aamulla heti kun olin herännyt näytti puhtaasti negatiivistä.

Nyt illalla kokeilin vähemmän herkkää testiä ja näytti tuolleen???

Haen apteekista aamulla varmaan jonkin digitestin jos siihen uskoisin. 😅

Tämä on aivan selvä plussa, onnea! 😍 Ei ne testien herkkyydet aina pidä paikkaansa. Enemmän vaikuttaa merkki.

Takaisin