Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea plussasta ja kovasti vauvaliimaa sinne!RFSU varhainen vahvisti aamun haamun![]()
Voi olla kumpi vaanOnko tämä haamu vai viivan paikka?![]()
Siis aiemmin olen näitä testejä tehnyt ja sellaisen "viivanpaikan" saanut joka ollut nega mutta tässä selvästi minusta väriä mukanaVoi olla kumpi vaanNäihin tulee itsellä aina tuollainen haalea viiva vaikka en olisi ollut raskaana, siksi en uskalla enää käyttää näitä ettei innostj turhasta.
Mutta osalla sitten tälläset ovat olleet ekoja haamulaisia mitkä ovat hiljalleen vahvistuneet
![]()
Näkyy väriä ja on tosiaan mahollista, että olisi haamulainen.Siis aiemmin olen näitä testejä tehnyt ja sellaisen "viivanpaikan" saanut joka ollut nega mutta tässä selvästi minusta väriä mukana![]()
Minun silmään siinä torstain testissä olisi jo tasavahvat viivat ja kun sitten perjantain testissä jo haalentunut, niin sanoisin, että sillon ollut positiivinen.Täällä ollaan ovista metsästämässä, kp:t vaan aika aikaiset niin mietin, et onkohan toi eilinen jo plussa, tänään nippailluja tuntunut..View attachment 142304
Viivanpaikkahan se oliNäkyy väriä ja on tosiaan mahollista, että olisi haamulainen.Itse olen saanut tähän ja siihen plussa testiin vaan niin räikeitä viivanpaikkoja, missä siis ihan väriä vahvasti ja samaa luin netistä, että siksi aina olen vähän skeptinen.
Mutta voi, kun tämä sinun olisi oikea haamulainen ja lähtisi vahvistumaan!
![]()
Voi ei!Viivanpaikkahan se oliaamun testi puhdas nega. Sitä kun ei koskaan oo mihinkään testiin mitään saanut niin toivo heräsi ja tänään tultiin ryminällä alas
![]()
Nyt tein apteekin oman ja siihenkin ilmestyy vähän jotain. Onko niissäkin viivanpaikka?View attachment 142384View attachment 142385View attachment 142386
Tein eilen tuollaisen rfsu testin, johon ennen en ole saanut viivanpaikkoja, mutta eilen siihen tuli sellainen. Ostin tänään uuden sellaisen (työpaikan lähellä ei ollut muita valikoimissa) ja taas tuollainen viivanpaikaksi epäilemäni tuli näkyviin. Töiden jälkeen vasta pääsen ostamaan kunnollista, mutta onko tuo nyt se kuuluisa viivanpaikka?Dpo 11 nyt, joten aika haalea olisi haamuksi.
Aika haalea haamu olisi, jos nyt on dpo12. Ehkä kannattaa odottaa pari päivää ja tehdä sitten testi, jos ei menkat ala. Jotain tuossa näkyy, mutta vaikea sanoa, onko joku viivanpaikka vai ihan plussan haamu.Nyt tein apteekin oman ja siihenkin ilmestyy vähän jotain. Onko niissäkin viivanpaikka?
Dpo 11 molemmat testit. Ei mielenterveys kestänyt odottaa huomiseen.Aika haalea haamu olisi, jos nyt on dpo12. Ehkä kannattaa odottaa pari päivää ja tehdä sitten testi, jos ei menkat ala. Jotain tuossa näkyy, mutta vaikea sanoa, onko joku viivanpaikka vai ihan plussan haamu.
Kyllä mä nään tässä haamun. Toki ei ole kokemusta testistä, eikä myöskään noista aiemmista millä testasit. Toivotaan että vahvistuisi!Nyt tein apteekin oman ja siihenkin ilmestyy vähän jotain. Onko niissäkin viivanpaikka?
Mun mielestä tää on enempi jo haamulainen kuin viivanpaikka. Mulla ollut kans samanlaisia näissä testeissä, ja vahvistuneet jo seuraavana päivänä plussaksiNyt tein apteekin oman ja siihenkin ilmestyy vähän jotain. Onko niissäkin viivanpaikka?