Plussa vai ei?

No eipä tuo nyt juurikaan ole illasta vahvistunut sitten, vaikka viiva siinä edelleen näkyy. Käyttäytyykö kemialliset näin? Nyt dpo 12. Huomiselle odotan menkkoja saapuvaksi..

Liitteet

• IMG_20250318_061632294_HDR.jpg
    IMG_20250318_061632294_HDR.jpg
    1 MB · Katsottu: 44
No eipä tuo nyt juurikaan ole illasta vahvistunut sitten, vaikka viiva siinä edelleen näkyy. Käyttäytyykö kemialliset näin? Nyt dpo 12. Huomiselle odotan menkkoja saapuvaksi..
Kyllä tää omaan silmään on vahvistunut tuosta eilisestä testistä! Mulla ei oo kokemuksia kemiallisista niin en tiedä, mutta sanoisin että oikeen lupaava testi kaikinpuolin 🌈

Moi! Palasin taas tänne foorumille.. Voi apua!
Vähön on suhruinen mutta mitä tästä sanotte??
Kp22/26-32 ja testinä sellainen 6vrk aikainen testi…05F4AB2E-AAED-4FAD-9CC5-A735052F035F.jpeg

Niihin rfsu testeihin on huono luotto, kun tuollainen viiva voisi olla haamu tai viivanpaikka. 🫣 Itse olen saanut todella selkeitä viivanpaikkoja hetkinä milloin en tosiaan ole voinut olla raskaana. 😅 Mutta minusta tämä apteekin testi olisi haamulainen ja omaan silmään aamun testi olisi vahvempi! 😍 Ja hcg nousu on yksilöllistä ja tuplaantuu tyyliin joka toinen päivä eli hyvinkin voi mennä hetki, että vahvistuu selväksi viivaksi. Toivottavasti olisi plussa ja viiva vahvistuu! 🥳

Onko mulla viivasilmät vai näenkö haamujen haamun?
View attachment 142398
Onko tää rfsu varhainen? Nää antaa tosiaan herkästi viivanpaikkaa, joten en uskalla kauheasti antaa toivoa, vaikka jotain haaleasti näkyykin. 🫣 Jatkaisin testailua ja kyllä se siitä vahvistuu, jos on plussa ja testaisin myös ehkä toistakin merkkiä esim pregcheck liuskat mitkä on halpoja ja hyviä 🤗

Takaisin