Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tosi haaleasti nään jotain, mutta mulla on tosi vahvat viivalasit..Dpo10, mikä on tuomionne tälle?
Laita sitten kuva! Minä aamulla samoissa hommissa. Jännittää hemmetisti. Kuvotus on kyllä voimakas näille viikoille (3+2).Kiitos !!Luulin tulleeni hulluksi, kun mies ei löytänyt viivaa vaikka miten käänteli
Huomenna sitten aamupissistä uusi testi, toivon mukaan viivatkit sitten vahvemmat
![]()
Minä näen tossa ylemmässä! Itselläkin alkaa kyl kehittyä vahvat viivalasit tässäMiekin uskaltaudun mukaan arvailuun, aamulla testasin ja otin kuvan. Perus viivanpaikka siis näky sillon ja äsken muistin tän kuvan ja ihan kun pienesti väriä olis? Toinen on muokkaamaton ja toista vähän muokkasin, kun on niin tumma kuva. Kp27 tänään, menkkoja ootan viimestään keskiviikkona
View attachment 142193View attachment 142194
Näen molemmissaMiekin uskaltaudun mukaan arvailuun, aamulla testasin ja otin kuvan. Perus viivanpaikka siis näky sillon ja äsken muistin tän kuvan ja ihan kun pienesti väriä olis? Toinen on muokkaamaton ja toista vähän muokkasin, kun on niin tumma kuva. Kp27 tänään, menkkoja ootan viimestään keskiviikkona
Oon jo viikon testaillu ja olevinaan joka testissä on jotainMinä näen tossa ylemmässä! Itselläkin alkaa kyl kehittyä vahvat viivalasit tässä![]()
Mulla kävi kerran kans näin, että viiva oli vain osittainen, mutta se oli kai viallinen testi, koska en ollut raskaana. Toki kyseessä oli pc eikä sama testi.Mitä mieltä olette? Mulla kiertojen luteaali ollut aika tarkkaan 13 päivää, ja menkkoja edeltänyt aina parin kolmen päivän tuhruvuoto. Nyt dpo 14 menossa (ovis testillä ja lämmönmittauksella varmistettu) eikä vielä tietoja menkoista, tai niitä edeltävästä tuhruvuodosta. Muutamana päivänä dpo 10-12 ollut sellaista vaaleanpunaista vuotoa, mutta aika vähäisesti. Tein tänä aamuna Onestepin herkän 10miu raskaustestin, ja se näytti tältä. Jotain hailuraa testissä on, mutta todella haalea sellainen. Esikoisesta mulla oli samassa testissä dpo 12 jo selvä haalea viiva. Tässä nyt ei näy viiva edes kokonaanOisko viallinen testi, vai johtuisiko laimeasta pissasta ettei ole selvempi viiva? Vai kiinnittymisyritys?
Muoks: tottakai heti kun tänne asiasta kirjoittaa niin alkaa vaikuttaa siltä, että tuhruvuoto on alkamaisillaaneli tämä oli mahdollisesti kiinnittymisyritys, mutta saatan testailla silti viim. ylihuomenna jos vuoto ei tästä runsastu
View attachment 142207
Ihan, ku siinä jotain näkyisDpo10, mikä on tuomionne tälle?
Jotain haaleeta näkyy, mutta mulla on kans vähän liian hyvät viivalasitMiekin uskaltaudun mukaan arvailuun, aamulla testasin ja otin kuvan. Perus viivanpaikka siis näky sillon ja äsken muistin tän kuvan ja ihan kun pienesti väriä olis? Toinen on muokkaamaton ja toista vähän muokkasin, kun on niin tumma kuva. Kp27 tänään, menkkoja ootan viimestään keskiviikkona
Tässäpä minun testi. Oireet huono olo. Viikonloppuna outoa pientä vuotoa.
Näkyy siinä haamulainenSanokaa nyt etten omiani kuvittele. Tossa näkyy toinen viiva? Onks sofi testeistä kokemuksia räikeistä viivanpaikoista?
Näkyy haamulainen ja minusta on väriä vaikka on haalea se toinen viivaSanokaa nyt etten omiani kuvittele. Tossa näkyy toinen viiva? Onks sofi testeistä kokemuksia räikeistä viivanpaikoista?