Plussa vai ei?

Noniin. Mulla tilanne siis se että tuo toissapäivänä alkanut vuoto runsastui jonkin verran, ja on ollut väriltään kirkkaanpunaista. Todella epätavallista vuoto on ollut kuukautisvuodoksi (mulla ei ole juurikaan kipuja, vuoto on kuin juoksevaa verta eli ei hyytymiä ollenkaan), mutta en jaksa uskoa että tämä enää menisi kiinnittymisvuodosta. Sen verran runsaasti vuotoa on kuitenkin ollut, vaikka kyllä normaalia vähemmän.

Enää en siis usko raskauden mahdollisuuteen, mutta aloin vuorostaan pelkäämään jälleen kohdunulkopuolista raskautta. Tämän vuoksi tein tänään testin (ja toivoin ettei siinä mitään omaan silmään näkyisi), ja jotain hailuraa siinä kyllä nään…😫 Kuvittelenko vaan vai näkeekö muutkin? Tänään siis dpo 9.
View attachment 141914
Mulla kans tulee just tällänen näihin. Ei oo tarkoittanut raskautta.

Onko kokemusta pregchekistä ja roskishaamuista? Olin pe tehnyt testin ja jättänyt sen lojumaan, ei siinä silloin mitään näkynyt. Nyt muistin sen ja olin heittää roskiin niin yllätys oli aikamoinen. Disclamer et tein just toisen testin ja siinä ei näkynyt mitään, mutta siis mielenkiinnosta et tuleeko näihin tälläsiä..

Liitteet

• 20250302_150805.jpg
    20250302_150805.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 108
Onko kokemusta pregchekistä ja roskishaamuista? Olin pe tehnyt testin ja jättänyt sen lojumaan, ei siinä silloin mitään näkynyt. Nyt muistin sen ja olin heittää roskiin niin yllätys oli aikamoinen. Disclamer et tein just toisen testin ja siinä ei näkynyt mitään, mutta siis mielenkiinnosta et tuleeko näihin tälläsiä..
Ei tuu todellakaan noin selviä. Veikkaisin, ettå sulla ollut kemiallinen jos nyt ei enää näkynyt.

Ei tuu todellakaan noin selviä. Veikkaisin, ettå sulla ollut kemiallinen jos nyt ei enää näkynyt.
Joo, näin mäkin ajattelin, että oisko kemiallinen. Olisi jo toinen perättäinen 🫤 Mutta ainakin jotain yritystä 🤞 Joku hailee haamu ehkä siinä tän päivän testissä näky, mut olishan sen pitänyt jo vahvistua. Kp 30/28-30 menossa et kai ne menkat kohta sieltä alkaa.

Mulla tulee aina näihin testeihin todella räikeitä viivanpaikkoja.

Mulla tulee aina näihin testeihin todella räikeitä viivanpaikkoja.
Testien tulkitseminen on kyllä hanurista. 😬🙄 Tän kohdalla en niinkään miettinyt viivanpaikkaa, kun on niin selkeä + väriä, vaan et tekeekö tääkin testi nykyään samaa kuin mistä joidenkin clearbluen testien kohdalla puhutaan niiden kuivuessa

Testien tulkitseminen on kyllä hanurista. 😬🙄 Tän kohdalla en niinkään miettinyt viivanpaikkaa, kun on niin selkeä + väriä, vaan et tekeekö tääkin testi nykyään samaa kuin mistä joidenkin clearbluen testien kohdalla puhutaan niiden kuivuessa
Itse olen nykyään testien kanssa oppinut, että ei kannata tuijottaa tosiaan enää niitä, kun on max aika mennyt, koska melkein kaikkiin testeihin tulee sen jälkeen todella selkeitä ja räikeitä toisia viivoja. 🫣 Se on kyllä todella pyllystä, kun niistä aina vähän tulee se "oisinko sittenkin raskaana" fiilis, mutta eipä olekaan.🙄 Toki näin räikeetä mitä sulla oli en ole pc testiin itse saanut ja oisin ihan varma, että ei voi olla feikkiviiva. 😅

Hei! Tein aamulla raskauskeijusta tilatun one step 25 herkkyydellä testin. Katsoin tuloksen siinä samalla kun väri tasoittui ja nega oli. Jätin sit kylppäriin ja nyt suihkussa käydessä katsoin uudelleen.. nyt onkin roskishaamu. Niin kysymys onko kukaan saanut näihin testeihin roskishaamuja ja kuinka selkeitä?

En usko että nyt raskaana olen😄 mutta testailen välillä ku ei oo menkkoja ollut 3kk luultavasti imetyksen takia. Eli ei myöskään mitään hajua mikä dpo olis tai onko edes ollut ovulaatiota tän 3kk aikana.

Tässä vielä jos joku haluaa testejä tuijotella. Toinen on heti kun väri tasoittui otettu kuva ja toinen sit illalla kun oli jo testi aika mennyt ja kuivunut kunnolla

Liitteet

• IMG20250305091506.jpg
    IMG20250305091506.jpg
    834.1 KB · Katsottu: 109
  • IMG20250304082617.jpg
    IMG20250304082617.jpg
    857.3 KB · Katsottu: 109
Muokattu viimeksi:
Hei! Tein aamulla raskauskeijusta tilatun one step 25 herkkyydellä testin. Katsoin tuloksen siinä samalla kun väri tasoittui ja nega oli. Jätin sit kylppäriin ja nyt suihkussa käydessä katsoin uudelleen.. nyt onkin roskishaamu. Niin kysymys onko kukaan saanut näihin testeihin roskishaamuja ja kuinka selkeitä?

En usko että nyt raskaana olen😄 mutta testailen välillä ku ei oo menkkoja ollut 3kk luultavasti imetyksen takia. Eli ei myöskään mitään hajua mikä dpo olis tai onko edes ollut ovulaatiota tän 3kk aikana.

Tässä vielä jos joku haluaa testejä tuijotella. Toinen on heti kun väri tasoittui otettu kuva ja toinen sit illalla kun oli jo testi aika mennyt ja kuivunut kunnolla
Itse olen saanu näihin testeihin sellasia haamulta näyttäviä toisia viivoja, mutta ne on kans selkeästi ilmestynyt testiajan jälkeen ja oli sellasia, että sai kuvaankin näkymään. 🫣 En ole näillä koskaan plussanut niin en osaa verrata miltä oikea haamu/plussa näytti, mutta kyllä sen tiedosti niiden omien viivojen olevan vain jotain viivanpaikkoja/feikkihaamuja, kun ne ei vahvistunut vaan joka pv tuli samanlainen haalea viiva ja vasta, kun aikaa kulunut. 😅 Eli pitäisi vaan iteki oppia, että ei tuijottele niitä liian pitkään, koska kyllä ne oikeat plussat vaan tulee testeihin nopeasti näkyviin, mutta aina niitä tulee kateltua vielä tuntienki päästä 🤣

Itse olen saanu näihin testeihin sellasia haamulta näyttäviä toisia viivoja, mutta ne on kans selkeästi ilmestynyt testiajan jälkeen ja oli sellasia, että sai kuvaankin näkymään. 🫣 En ole näillä koskaan plussanut niin en osaa verrata miltä oikea haamu/plussa näytti, mutta kyllä sen tiedosti niiden omien viivojen olevan vain jotain viivanpaikkoja/feikkihaamuja, kun ne ei vahvistunut vaan joka pv tuli samanlainen haalea viiva ja vasta, kun aikaa kulunut. 😅 Eli pitäisi vaan iteki oppia, että ei tuijottele niitä liian pitkään, koska kyllä ne oikeat plussat vaan tulee testeihin nopeasti näkyviin, mutta aina niitä tulee kateltua vielä tuntienki päästä 🤣
Ihan totta, ei niitä kannattais katsoa. Mutta uteliaisuus voittaa😅 ja toisaalta kun sitten oppii tietämään eri testien ominaisuudet niin ei sitten tulevaisuudessa tuu turhia toiveita😄

Ihan totta, ei niitä kannattais katsoa. Mutta uteliaisuus voittaa😅 ja toisaalta kun sitten oppii tietämään eri testien ominaisuudet niin ei sitten tulevaisuudessa tuu turhia toiveita😄
Se on kyllä totta! 😄 Ja sit toisaalta oon myös lukenu niitä keillä tälläset roskishaamut onkin vahvistunu kunnon plussiksi eli you never know 🤭😆
Ja en tiiä onko itellä vaan liian vahvat viivalasit jo, ku tuntuu, että mä saan kaikkiin testeihin viivanpaikkoja/haamuja🤔🤣

Se on kyllä totta! 😄 Ja sit toisaalta oon myös lukenu niitä keillä tälläset roskishaamut onkin vahvistunu kunnon plussiksi eli you never know 🤭😆
Ja en tiiä onko itellä vaan liian vahvat viivalasit jo, ku tuntuu, että mä saan kaikkiin testeihin viivanpaikkoja/haamuja🤔🤣
Viivalasit löytyy kyllä itseltäkin vaikka ei edes aktiivista yritystä ole. 😂 Niitä on vaan mukava tuijotella ja arvuutella 🤩

Päivitys tohon mun aiempaan aloitukseen noista pc testeistä. Jätin sen jälkimmäisen negatestin kans pöydälle yön yli, niin ei siihen tullut ajan kanssa toista viivaa. Ehkä just korkeintaan joku viivanpaikka. Aika pienen otoksen koe, mut kyllä se itsellä varmaan oli kemiallinen, eikä vika ollut pc:n testissä. Vuotokin alkoi pari päivää myöhässä. HUH, voi edelleen joihinkin testeihin luottaa 😅🫠

View attachment 142094
Tänään pitäisi olla dp11 ja cluen mukaan huomenna alkaisi kuukautiset. Onkohan vaan törkeä viivanpaikka. Rfsun testi.
Tekisin tänään ehkäpä vielä sen rfsun testaa varhain, sen uskoisin näyttävän jo selkeää plussaa. Tuo rfsu normitesti on vähän hankala, kun joillekkin ilmeisesti näyttänyt tuollaisia viivan paikkoja, mutta minulla tuollainen tarkoitti positiivista. Sillä suosittelen sitä testaa varhain koska tuossa normi testissä ainakin minulla vahvistuminen tapahtui tosi hitaasti, ja sitä aikoinaan tälläkin palstalla kriiseilin 😊 tuo testi on tarkoitettu tehtäväksi kun menkat on pari päivää myöhässä.

Takaisin