Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Onko tĂ€mĂ€ haamu vai viivan paikka? 🙈
Voi olla kumpi vaan đŸ«Ł NĂ€ihin tulee itsellĂ€ aina tuollainen haalea viiva vaikka en olisi ollut raskaana, siksi en uskalla enÀÀ kĂ€yttÀÀ nĂ€itĂ€ ettei innostj turhasta. 🙄😅 Mutta osalla sitten tĂ€llĂ€set ovat olleet ekoja haamulaisia mitkĂ€ ovat hiljalleen vahvistuneet đŸ€—

Voi olla kumpi vaan đŸ«Ł NĂ€ihin tulee itsellĂ€ aina tuollainen haalea viiva vaikka en olisi ollut raskaana, siksi en uskalla enÀÀ kĂ€yttÀÀ nĂ€itĂ€ ettei innostj turhasta. 🙄😅 Mutta osalla sitten tĂ€llĂ€set ovat olleet ekoja haamulaisia mitkĂ€ ovat hiljalleen vahvistuneet đŸ€—
Siis aiemmin olen nĂ€itĂ€ testejĂ€ tehnyt ja sellaisen "viivanpaikan" saanut joka ollut nega mutta tĂ€ssĂ€ selvĂ€sti minusta vĂ€riĂ€ mukana đŸ€”đŸ™ˆ

Siis aiemmin olen nĂ€itĂ€ testejĂ€ tehnyt ja sellaisen "viivanpaikan" saanut joka ollut nega mutta tĂ€ssĂ€ selvĂ€sti minusta vĂ€riĂ€ mukana đŸ€”đŸ™ˆ
NĂ€kyy vĂ€riĂ€ ja on tosiaan mahollista, ettĂ€ olisi haamulainen. đŸ€— Itse olen saanut tĂ€hĂ€n ja siihen plussa testiin vaan niin rĂ€ikeitĂ€ viivanpaikkoja, missĂ€ siis ihan vĂ€riĂ€ vahvasti ja samaa luin netistĂ€, ettĂ€ siksi aina olen vĂ€hĂ€n skeptinen. đŸ«ŁđŸ˜… Mutta voi, kun tĂ€mĂ€ sinun olisi oikea haamulainen ja lĂ€htisi vahvistumaan! 😍

TÀÀllÀ ollaan ovista metsÀstÀmÀssÀ, kp:t vaan aika aikaiset niin mietin, et onkohan toi eilinen jo plussa, tÀnÀÀn nippailluja tuntunut..
20250314_160642.jpg

Takaisin