Noh ei tässä kovasti oo jännittämistä, mut eihän sitä toki ikinä tiiäAa lukihan se tuossa että huomenna teetJään jännittämään sinunki puolesta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noh ei tässä kovasti oo jännittämistä, mut eihän sitä toki ikinä tiiäAa lukihan se tuossa että huomenna teetJään jännittämään sinunki puolesta!
Täällä herätään kans klo 5-6Vielä aamun testit kuivuneena. Oireita ei ole muuta, kun nuo ovulaation jälkeen alkaneet menkkamaiset kivut. Ehkä myös nyt lähempänä oletettuja menkkoja, aikaisin aamulla heräily, joka toisessa lapsessa oli myös vahvasti läsnä.View attachment 135903

Toi aamulla aikasin herämiinen tai yökukkuminen pirteenä on kyl ollu itellä aina 100% varma merkki raskaudestaTäällä herätään kans klo 5-6![]()
Joo testit huutaa punasta mutta täytyy saada vielä digiin se teksti!Noh ei tässä kovasti oo jännittämistä, mut eihän sitä toki ikinä tiiäoon vaan niin varma, että oireita olis jos olis raskaana
mitenkäs sun tilanne, siinä taitaa olla oikeestikin jotain jännättävää?
![]()
Joo sama! Mulla ollut molemmissa raskauksissa tämä oireena. Näköjään tässä kolmannessakin.Toi aamulla aikasin herämiinen tai yökukkuminen pirteenä on kyl ollu itellä aina 100% varma merkki raskaudestaon kyllä hassua et mitä ne hormonit tekee
On tuolla vielä liuskoja kaapissa että voi seurailla vahvistumista siihen asti että digit tulee postissa.Joo testit huutaa punasta mutta täytyy saada vielä digiin se teksti!toissapäivänä näytti vielä negaa. Oireita ei ole muutako tuo aamuheräily!
Ei ku nii joo olikinJoo testit huutaa punasta mutta täytyy saada vielä digiin se teksti!toissapäivänä näytti vielä negaa. Oireita ei ole muutako tuo aamuheräily!
Mulla myös pc näytti paljon vaaleampia viivoja, kuin rfsu samasta pissasta!View attachment 135901
Enpä olis uskonut, kokemusten perusteella, että mulla tuo rfsu näyttää selvästi vahvempia viivoja kun pc! Onko nuo muka herkempiä vai sattumaa? Eilen päiväpissasta ei pcssä näkynyt juuri mitään, kun rfsu samasta pissasta helottaa punasena roskiksessa vieläkinvai johtuukohan tämä juuri siitä jos antanut helposti viivanpaikkoja. kuvat testiajalla. Nyt tilasin digitestejä vielä varmistukseen! Toki tässä leffaviivoja vielä odotellaan. Yhdestä lapsesta sain ne vasta useampi päivä menkkojen poisjäännistä, taisipa digikin sen kohdalla näyttää myöhään +.
Näin on! Mutta miksi, kun muutenkin väsyttää??Toi aamulla aikasin herämiinen tai yökukkuminen pirteenä on kyl ollu itellä aina 100% varma merkki raskaudestaon kyllä hassua et mitä ne hormonit tekee
Aamulla oli ihan blancooNääh! No joko aamulla teit uutta!? Toivotaan että alkaa vielä vahvistua! Ei niissä turhaa haamuile![]()
IhanaaView attachment 135931
Tämän aamun testaukset! Tänään olis siis 3+5. Kauan hän jo haamuillut, että tekee odotuksen mulle pitkäksiEi vielä
Digit kerinneet täksi aamuksi.
Alemmassa kuvassa kaksi ylempää eilisaamun ja alin tämän aamun.
View attachment 135932
IhanaaView attachment 135931
Tämän aamun testaukset! Tänään olis siis 3+5. Kauan hän jo haamuillut, että tekee odotuksen mulle pitkäksiEi vielä
Digit kerinneet täksi aamuksi.
Alemmassa kuvassa kaksi ylempää eilisaamun ja alin tämän aamun.
View attachment 135932
Mulle ei digit kerinny tänäänkäänIhanaa
Tänne en aamun tikkua tainnut laittaakaan, mutta vahvistunut on. Enää yksi jäljellä. Selviäisiköhän sunnuntaihin?
View attachment 135943
Onko sulla mikä dpo, tiedätkö?Täällä hulluuden äärellä. Pregcheck näyttää ihan hailua, eikä tunnu vahvistuvan, nyt tähän rfsu tulee kuitenkin oikea viiva..
Ei vahvistu ainakaan samalla tavalla kuin onnistuneessa raskaudessa
View attachment 135975
Näkyy haamu.Täällä dpo10 ja pregcheckillä testattu aamun toisesta pissasta, näettekö tässä jotain?
Livenä erottuu aika selkeästi haamu jossa olen näkevinäni punaista
Täytyy varmaan juosta kauppaan hakemaan jotain herkempää testiä!