Plussa vai ei?

Onko sulla mikä dpo, tiedätkö?
Ehkä dpo 17? Aiemmassa näkyi jo dpo 9 (tosin silloin oli irroituspiikki ja tarkka ovulaatio tiedossa) mutta kyllä tässä on todennäköisesti joku epämääräinen raskaus taas kyseessä :sad-face:

Erikoista, kun tuntuu muka oireitakin jne, mutta kai sitä mieli tekee kaikenlaisia tepposia kun toivoo tärppiä..
 
Täällä hulluuden äärellä. Pregcheck näyttää ihan hailua, eikä tunnu vahvistuvan, nyt tähän rfsu tulee kuitenkin oikea viiva..

Ei vahvistu ainakaan samalla tavalla kuin onnistuneessa raskaudessa 🙄😔

View attachment 135975
Kuinka paljon päiviä on näiden testien välillä? Jos vain kärsivällisyys riittää niin on parempi testata parin-kolmen päivän välein niin vahvistuminen on selvempää. Voihan olla et jos pitoisuus ei ole ollut sama molemmilla testikerroilla. Aika näyttää. Pidetään peukkuja.
 
N.2h pidätyksellä rsfu herkkä🥹 voisko tää olla?😍🥹
 

Liitteet

  • IMG_20240809_123617.jpg
    IMG_20240809_123617.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 248
siirryin jodelista tänne kuumeilemaan! eilen oletettavasti 8 dpo tai 9 (ei varmuutta koska imetys ja kierto ei oo vielä alkanut), ja olin saavani jonkun haamujen esi-isän testiin, mutta en oo varma kuvittelenko vaan? 😩 mitä ootte mieltä? (tää on apteekin ultra, eli viivat aika lähellä toisiaan)

IMG_9273.jpeg
 
siirryin jodelista tänne kuumeilemaan! eilen oletettavasti 8 dpo tai 9 (ei varmuutta koska imetys ja kierto ei oo vielä alkanut), ja olin saavani jonkun haamujen esi-isän testiin, mutta en oo varma kuvittelenko vaan? 😩 mitä ootte mieltä? (tää on apteekin ultra, eli viivat aika lähellä toisiaan)

View attachment 136260
Tästä ei kyllä saa selvää onko vai ei..
 
siirryin jodelista tänne kuumeilemaan! eilen oletettavasti 8 dpo tai 9 (ei varmuutta koska imetys ja kierto ei oo vielä alkanut), ja olin saavani jonkun haamujen esi-isän testiin, mutta en oo varma kuvittelenko vaan? 😩 mitä ootte mieltä? (tää on apteekin ultra, eli viivat aika lähellä toisiaan)

View attachment 136260
Ainakaan itse en näe tässä, mutta voihan se olla että on vasta niin vähän tuo dpo😊🌈
 
siirryin jodelista tänne kuumeilemaan! eilen oletettavasti 8 dpo tai 9 (ei varmuutta koska imetys ja kierto ei oo vielä alkanut), ja olin saavani jonkun haamujen esi-isän testiin, mutta en oo varma kuvittelenko vaan? 😩 mitä ootte mieltä? (tää on apteekin ultra, eli viivat aika lähellä toisiaan)

View attachment 136260
Ei tässä valitettavasti oikein mitään näy ainakaan minun kännykällä, mutta on niin pieni dpo:kin, että ihan hyvin voi viiva vielä ilmestyä, kun muutaman päivän odottelee. 😊
 
täällä taas! tein tänään rfsu testin, enkä osaa sanoa oisko toi viivanpaikka vai haamu 😩 esikoisesta testatessa en testannu yhtään näin varhain, että ihan hirveetä tää viivojen tulkinta

View attachment 136320
Jotain siinä tosiaan näkyy. 🧐 En ole kyllä varma onko väriä, mutta onhan tuo nyt jo selvästi enemmän kuin edellisessä kuvassa. ehkä ensi kerralla jo väriäkin näkyy! 😁
 
Onkohan tää nyt haamu vai viivanpaikka.. Tein tän nyt iltapäivällä ja aamulla ku tein nii siinä ei musta nuin selvästi näy se viivanpaikkakaan.. Vai näkeekö tässä ees muut mitää 😂View attachment 136322View attachment 136323lisäsin vielä tuohon vertailuksi alempi aamun ylempi nyt iltapäivän
Kyllä mä ihan selvästi jotain nään, mutta haamu vai viivanpaikka, paha sanoa. Testaa huomenna ja tule näyttämään miten kävi. 😁

Pregcheckin 25herkkyys-testi, näkeekö muut vähän pinkkiä viivaa vai onkohan viallinen kun siinä lisäksi tuommoista rypylää?😅En ole näihin saanut ennen minkäänlaista viivaa/viivanpaikkaa.
Tuo näyttää kyllä jotenkin vialliselta juuri ton rypylän takia. Jos teet toisen? 🧐
 
Kyllä mä ihan selvästi jotain nään, mutta haamu vai viivanpaikka, paha sanoa. Testaa huomenna ja tule näyttämään miten kävi. 😁


Tuo näyttää kyllä jotenkin vialliselta juuri ton rypylän takia. Jos teet toisen? 🧐
Niin täytyy tehdä. Pitää käydä ostamassa herkempi😊
 
Takaisin
Top