Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
@Vargynja ihan mielenkiinnosta; miksi joidenkin kĂ€yttĂ€jien nimimerkki on ”poistettu” ja kaikki heidĂ€n viestit ovat ”.”?

KÀyttÀjÀ on syystÀ tai toisesta halunnut tyhjentÀÀ viestinsÀ (eli muokata viestiin vain pisteen) ja muuttaa nimimerkkinsÀ olemaan "poistettu". Olettaisin, ettÀ hÀn on halunnut poistua foorumilta. Jos olen poistanut foorumitunnuksen, viestien lÀhettÀjÀnÀ nÀkyy vierailija. NimimerkkinÀ silloin on joko "vieras" tai nÀkyy vielÀ kÀyttÀjÀn nimimerkki, mutta profiilia ei ole. Eli jos nimimerkki on linkki profiiliin, tunnusta ei ole poistettu. Voi olla, ettÀ kÀyttÀjÀ on poistanut omilta sivuilta tunnuksena, jolloin foorumitunnus jÀÀ roikkumaan, mutta en nÀe, onko siitÀ kyse.

IMG_1814.jpeg
IMG_1818.jpeg

Kun minusta nÀköjÀÀn kuoriutui kunnon himotestaaja, niin tÀssÀ vielÀ paljon parjattu rfsu:n testi parin tunnin pidÀtyksellÀ.

IMG_1106.jpeg

Moikka! Uusi palstalainen tÀÀllĂ€ đŸ€­ viivalasit pÀÀssĂ€ tikkuja tiirailtu. TĂ€nÀÀn arviolta dpo 9. Ylempi testi eilen aamulla tehty ja alempi tĂ€nÀÀn aamulla. Eiliseen testiin piirtyi jo testiajalla mun silmiin nĂ€kyvĂ€ viiva, tĂ€nÀÀn kuitenkin haaleampi. Onkohan tÀÀ nyt viivanpaikka vai mitĂ€? KyseessĂ€ siis pc testi!

View attachment 135895
Moikka! Uusi palstalainen tÀÀllĂ€ đŸ€­ viivalasit pÀÀssĂ€ tikkuja tiirailtu. TĂ€nÀÀn arviolta dpo 9. Ylempi testi eilen aamulla tehty ja alempi tĂ€nÀÀn aamulla. Eiliseen testiin piirtyi jo testiajalla mun silmiin nĂ€kyvĂ€ viiva, tĂ€nÀÀn kuitenkin haaleampi. Onkohan tÀÀ nyt viivanpaikka vai mitĂ€? KyseessĂ€ siis pc testi!
NĂ€en kyllĂ€ vĂ€riĂ€kin :Eyes: Pc ei oo itselleni koskaan antanut viivanpaikkaa. Tekisin uuden testin ylihuomenna 💕

NĂ€en kyllĂ€ vĂ€riĂ€kin :Eyes: Pc ei oo itselleni koskaan antanut viivanpaikkaa. Tekisin uuden testin ylihuomenna 💕
MĂ€kin nÀÀn đŸ€­ ihmetyttÀÀ vaan se kun mun mielestĂ€ ylempi eli eilinen testi nĂ€kyy selvemmin. NĂ€mĂ€ siis jo kuivuneita testejĂ€ molemmat, mutta viiva nĂ€kyi molemmissa myös testiajalla

View attachment 135895
Mulla ainakin vaihteli nuissa jonkin verran vĂ€rit useamman testin vĂ€lillĂ€. Toki testailin aamu ja pĂ€ivĂ€pissoista, mutta ihan tuo kontrolliviivakin oli toisissa haaleampi. Mutta olen tuolla testillĂ€ testannut negoja, enkĂ€ ole itekkÀÀn edes viivan paikkaa saanut. TĂ€nÀÀn pĂ€ivĂ€pissasta rfsu:n testiin selkeĂ€t viivat, jotka jĂ€i nĂ€kyviin, kun taas pc oli yhtĂ€ haalea kun aikasemminkin. Aloin itse miettimÀÀn ettĂ€ pitöisikö sitĂ€ kuitenkin uittaa vĂ€hĂ€n kauemmin kun kolme sekunttia, rfsussa kuitenkin kastoaika 15sek. đŸ€” noh! Aamulla taas uutta testiĂ€ kehiin niin nĂ€kee vahvistuuko! Jatkan itse samaa đŸ€Ł

View attachment 135895
Ja tuommoisia hailuroita mullakin ekat oli, kunnes alko nÀkymÀÀn jo selvemmin vÀriÀkin. EhkÀ sulla ollut tÀnÀÀn vaan vÀhÀn laimeampi pisu!

Mulla ainakin vaihteli nuissa jonkin verran vĂ€rit useamman testin vĂ€lillĂ€. Toki testailin aamu ja pĂ€ivĂ€pissoista, mutta ihan tuo kontrolliviivakin oli toisissa haaleampi. Mutta olen tuolla testillĂ€ testannut negoja, enkĂ€ ole itekkÀÀn edes viivan paikkaa saanut. TĂ€nÀÀn pĂ€ivĂ€pissasta rfsu:n testiin selkeĂ€t viivat, jotka jĂ€i nĂ€kyviin, kun taas pc oli yhtĂ€ haalea kun aikasemminkin. Aloin itse miettimÀÀn ettĂ€ pitöisikö sitĂ€ kuitenkin uittaa vĂ€hĂ€n kauemmin kun kolme sekunttia, rfsussa kuitenkin kastoaika 15sek. đŸ€” noh! Aamulla taas uutta testiĂ€ kehiin niin nĂ€kee vahvistuuko! Jatkan itse samaa đŸ€Ł
MĂ€ ainakin uitan pc:tĂ€ aika kauan 😂 nii kauan et alkaa vĂ€ri nousee.

En mĂ€ pystyny aamuun asti oottaa 😂 tein apteekin ultran ja plaah, eihĂ€n siinĂ€ oikee mitÀÀ nĂ€y.
IMG_1115.jpeg

View attachment 135895
Mun puhelimen nĂ€ytöllĂ€ ei nĂ€y vĂ€riĂ€, mutta onhan toi dpo9 sen verran aikainen, ettĂ€ eipĂ€ se auta kuin testata uudestaan huomenna tai ylihuomenna 😁

IMG_1826.jpeg

EnpĂ€ olis uskonut, kokemusten perusteella, ettĂ€ mulla tuo rfsu nĂ€yttÀÀ selvĂ€sti vahvempia viivoja kun pc! Onko nuo muka herkempiĂ€ vai sattumaa? Eilen pĂ€ivĂ€pissasta ei pcssĂ€ nĂ€kynyt juuri mitÀÀn, kun rfsu samasta pissasta helottaa punasena roskiksessa vielĂ€kin 😅 vai johtuukohan tĂ€mĂ€ juuri siitĂ€ jos antanut helposti viivanpaikkoja. kuvat testiajalla. Nyt tilasin digitestejĂ€ vielĂ€ varmistukseen! Toki tĂ€ssĂ€ leffaviivoja vielĂ€ odotellaan. YhdestĂ€ lapsesta sain ne vasta useampi pĂ€ivĂ€ menkkojen poisjÀÀnnistĂ€, taisipa digikin sen kohdalla nĂ€yttÀÀ myöhÀÀn +.

View attachment 135901
EnpĂ€ olis uskonut, kokemusten perusteella, ettĂ€ mulla tuo rfsu nĂ€yttÀÀ selvĂ€sti vahvempia viivoja kun pc! Onko nuo muka herkempiĂ€ vai sattumaa? Eilen pĂ€ivĂ€pissasta ei pcssĂ€ nĂ€kynyt juuri mitÀÀn, kun rfsu samasta pissasta helottaa punasena roskiksessa vielĂ€kin 😅 vai johtuukohan tĂ€mĂ€ juuri siitĂ€ jos antanut helposti viivanpaikkoja. kuvat testiajalla. Nyt tilasin digitestejĂ€ vielĂ€ varmistukseen! Toki tĂ€ssĂ€ leffaviivoja vielĂ€ odotellaan. YhdestĂ€ lapsesta sain ne vasta useampi pĂ€ivĂ€ menkkojen poisjÀÀnnistĂ€, taisipa digikin sen kohdalla nĂ€yttÀÀ myöhÀÀn +.
VielÀ aamun testit kuivuneena. Oireita ei ole muuta, kun nuo ovulaation jÀlkeen alkaneet menkkamaiset kivut. EhkÀ myös nyt lÀhempÀnÀ oletettuja menkkoja, aikaisin aamulla herÀily, joka toisessa lapsessa oli myös vahvasti lÀsnÀ.
IMG_1830.jpeg

Muokattu viimeksi:
Joo, molemmilla nĂ€kyy jotain, mutta mun puhelin nĂ€yttö ei riitĂ€ paljastamaan onko siinĂ€ vĂ€riĂ€ vai ei. 😅
Ei oo mulla vielĂ€ menkat alkanu, piti/pitĂ€isi alkaa eilen tai tĂ€nÀÀn. Mutta ei kyllĂ€ ole minkÀÀnlaisia oireita, ettĂ€ en todellakaan usko raskauteen. Aiemmissa raskauksissa aina ollu oireet jo tĂ€ssĂ€ vaiheessa, mutta pitÀÀ nyt kuitenkin viimestÀÀn huomenna tehdĂ€ jos ei ala 😊 tĂ€ssĂ€ pyytĂ€mĂ€si pĂ€ivitys đŸ€Ł

Ei oo mulla vielĂ€ menkat alkanu, piti/pitĂ€isi alkaa eilen tai tĂ€nÀÀn. Mutta ei kyllĂ€ ole minkÀÀnlaisia oireita, ettĂ€ en todellakaan usko raskauteen. Aiemmissa raskauksissa aina ollu oireet jo tĂ€ssĂ€ vaiheessa, mutta pitÀÀ nyt kuitenkin viimestÀÀn huomenna tehdĂ€ jos ei ala 😊 tĂ€ssĂ€ pyytĂ€mĂ€si pĂ€ivitys đŸ€Ł
Haha! 😂 Ei ole oireita tÀÀllĂ€kÀÀn! KyllĂ€ ne onneksi varmaan kerkeÀÀ tulla kahta kauheampana 😅

Ootko sinÀ uudempaa testiÀ tehny?

Aa lukihan se tuossa ettĂ€ huomenna teet đŸ«Ł JÀÀn jĂ€nnittĂ€mÀÀn sinunki puolesta!

Takaisin