Plussa vai ei?

@Vargynja ihan mielenkiinnosta; miksi joidenkin käyttäjien nimimerkki on ”poistettu” ja kaikki heidän viestit ovat ”.”?

Käyttäjä on syystä tai toisesta halunnut tyhjentää viestinsä (eli muokata viestiin vain pisteen) ja muuttaa nimimerkkinsä olemaan "poistettu". Olettaisin, että hän on halunnut poistua foorumilta. Jos olen poistanut foorumitunnuksen, viestien lähettäjänä näkyy vierailija. Nimimerkkinä silloin on joko "vieras" tai näkyy vielä käyttäjän nimimerkki, mutta profiilia ei ole. Eli jos nimimerkki on linkki profiiliin, tunnusta ei ole poistettu. Voi olla, että käyttäjä on poistanut omilta sivuilta tunnuksena, jolloin foorumitunnus jää roikkumaan, mutta en näe, onko siitä kyse.
 
IMG_1814.jpeg
IMG_1818.jpeg

Kun minusta näköjään kuoriutui kunnon himotestaaja, niin tässä vielä paljon parjattu rfsu:n testi parin tunnin pidätyksellä.
 
IMG_1106.jpeg

Moikka! Uusi palstalainen täällä 🤭 viivalasit päässä tikkuja tiirailtu. Tänään arviolta dpo 9. Ylempi testi eilen aamulla tehty ja alempi tänään aamulla. Eiliseen testiin piirtyi jo testiajalla mun silmiin näkyvä viiva, tänään kuitenkin haaleampi. Onkohan tää nyt viivanpaikka vai mitä? Kyseessä siis pc testi!
 
View attachment 135895
Moikka! Uusi palstalainen täällä 🤭 viivalasit päässä tikkuja tiirailtu. Tänään arviolta dpo 9. Ylempi testi eilen aamulla tehty ja alempi tänään aamulla. Eiliseen testiin piirtyi jo testiajalla mun silmiin näkyvä viiva, tänään kuitenkin haaleampi. Onkohan tää nyt viivanpaikka vai mitä? Kyseessä siis pc testi!
Näen kyllä väriäkin :Eyes: Pc ei oo itselleni koskaan antanut viivanpaikkaa. Tekisin uuden testin ylihuomenna 💕
 
Näen kyllä väriäkin :Eyes: Pc ei oo itselleni koskaan antanut viivanpaikkaa. Tekisin uuden testin ylihuomenna 💕
Mäkin nään 🤭 ihmetyttää vaan se kun mun mielestä ylempi eli eilinen testi näkyy selvemmin. Nämä siis jo kuivuneita testejä molemmat, mutta viiva näkyi molemmissa myös testiajalla
 
View attachment 135895
Moikka! Uusi palstalainen täällä 🤭 viivalasit päässä tikkuja tiirailtu. Tänään arviolta dpo 9. Ylempi testi eilen aamulla tehty ja alempi tänään aamulla. Eiliseen testiin piirtyi jo testiajalla mun silmiin näkyvä viiva, tänään kuitenkin haaleampi. Onkohan tää nyt viivanpaikka vai mitä? Kyseessä siis pc testi!
Mulla ainakin vaihteli nuissa jonkin verran värit useamman testin välillä. Toki testailin aamu ja päiväpissoista, mutta ihan tuo kontrolliviivakin oli toisissa haaleampi. Mutta olen tuolla testillä testannut negoja, enkä ole itekkään edes viivan paikkaa saanut. Tänään päiväpissasta rfsu:n testiin selkeät viivat, jotka jäi näkyviin, kun taas pc oli yhtä haalea kun aikasemminkin. Aloin itse miettimään että pitöisikö sitä kuitenkin uittaa vähän kauemmin kun kolme sekunttia, rfsussa kuitenkin kastoaika 15sek. 🤔 noh! Aamulla taas uutta testiä kehiin niin näkee vahvistuuko! Jatkan itse samaa 🤣
 
View attachment 135895
Moikka! Uusi palstalainen täällä 🤭 viivalasit päässä tikkuja tiirailtu. Tänään arviolta dpo 9. Ylempi testi eilen aamulla tehty ja alempi tänään aamulla. Eiliseen testiin piirtyi jo testiajalla mun silmiin näkyvä viiva, tänään kuitenkin haaleampi. Onkohan tää nyt viivanpaikka vai mitä? Kyseessä siis pc testi!
Ja tuommoisia hailuroita mullakin ekat oli, kunnes alko näkymään jo selvemmin väriäkin. Ehkä sulla ollut tänään vaan vähän laimeampi pisu!
 
Mulla ainakin vaihteli nuissa jonkin verran värit useamman testin välillä. Toki testailin aamu ja päiväpissoista, mutta ihan tuo kontrolliviivakin oli toisissa haaleampi. Mutta olen tuolla testillä testannut negoja, enkä ole itekkään edes viivan paikkaa saanut. Tänään päiväpissasta rfsu:n testiin selkeät viivat, jotka jäi näkyviin, kun taas pc oli yhtä haalea kun aikasemminkin. Aloin itse miettimään että pitöisikö sitä kuitenkin uittaa vähän kauemmin kun kolme sekunttia, rfsussa kuitenkin kastoaika 15sek. 🤔 noh! Aamulla taas uutta testiä kehiin niin näkee vahvistuuko! Jatkan itse samaa 🤣
Mä ainakin uitan pc:tä aika kauan 😂 nii kauan et alkaa väri nousee.

En mä pystyny aamuun asti oottaa 😂 tein apteekin ultran ja plaah, eihän siinä oikee mitää näy.
IMG_1115.jpeg
 
View attachment 135895
Moikka! Uusi palstalainen täällä 🤭 viivalasit päässä tikkuja tiirailtu. Tänään arviolta dpo 9. Ylempi testi eilen aamulla tehty ja alempi tänään aamulla. Eiliseen testiin piirtyi jo testiajalla mun silmiin näkyvä viiva, tänään kuitenkin haaleampi. Onkohan tää nyt viivanpaikka vai mitä? Kyseessä siis pc testi!
Mun puhelimen näytöllä ei näy väriä, mutta onhan toi dpo9 sen verran aikainen, että eipä se auta kuin testata uudestaan huomenna tai ylihuomenna 😁
 
IMG_1826.jpeg

Enpä olis uskonut, kokemusten perusteella, että mulla tuo rfsu näyttää selvästi vahvempia viivoja kun pc! Onko nuo muka herkempiä vai sattumaa? Eilen päiväpissasta ei pcssä näkynyt juuri mitään, kun rfsu samasta pissasta helottaa punasena roskiksessa vieläkin 😅 vai johtuukohan tämä juuri siitä jos antanut helposti viivanpaikkoja. kuvat testiajalla. Nyt tilasin digitestejä vielä varmistukseen! Toki tässä leffaviivoja vielä odotellaan. Yhdestä lapsesta sain ne vasta useampi päivä menkkojen poisjäännistä, taisipa digikin sen kohdalla näyttää myöhään +.
 
View attachment 135901
Enpä olis uskonut, kokemusten perusteella, että mulla tuo rfsu näyttää selvästi vahvempia viivoja kun pc! Onko nuo muka herkempiä vai sattumaa? Eilen päiväpissasta ei pcssä näkynyt juuri mitään, kun rfsu samasta pissasta helottaa punasena roskiksessa vieläkin 😅 vai johtuukohan tämä juuri siitä jos antanut helposti viivanpaikkoja. kuvat testiajalla. Nyt tilasin digitestejä vielä varmistukseen! Toki tässä leffaviivoja vielä odotellaan. Yhdestä lapsesta sain ne vasta useampi päivä menkkojen poisjäännistä, taisipa digikin sen kohdalla näyttää myöhään +.
Vielä aamun testit kuivuneena. Oireita ei ole muuta, kun nuo ovulaation jälkeen alkaneet menkkamaiset kivut. Ehkä myös nyt lähempänä oletettuja menkkoja, aikaisin aamulla heräily, joka toisessa lapsessa oli myös vahvasti läsnä.
IMG_1830.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Joo, molemmilla näkyy jotain, mutta mun puhelin näyttö ei riitä paljastamaan onko siinä väriä vai ei. 😅
Ei oo mulla vielä menkat alkanu, piti/pitäisi alkaa eilen tai tänään. Mutta ei kyllä ole minkäänlaisia oireita, että en todellakaan usko raskauteen. Aiemmissa raskauksissa aina ollu oireet jo tässä vaiheessa, mutta pitää nyt kuitenkin viimestään huomenna tehdä jos ei ala 😊 tässä pyytämäsi päivitys 🤣
 
Ei oo mulla vielä menkat alkanu, piti/pitäisi alkaa eilen tai tänään. Mutta ei kyllä ole minkäänlaisia oireita, että en todellakaan usko raskauteen. Aiemmissa raskauksissa aina ollu oireet jo tässä vaiheessa, mutta pitää nyt kuitenkin viimestään huomenna tehdä jos ei ala 😊 tässä pyytämäsi päivitys 🤣
Haha! 😂 Ei ole oireita täälläkään! Kyllä ne onneksi varmaan kerkeää tulla kahta kauheampana 😅
 
Ei oo mulla vielä menkat alkanu, piti/pitäisi alkaa eilen tai tänään. Mutta ei kyllä ole minkäänlaisia oireita, että en todellakaan usko raskauteen. Aiemmissa raskauksissa aina ollu oireet jo tässä vaiheessa, mutta pitää nyt kuitenkin viimestään huomenna tehdä jos ei ala 😊 tässä pyytämäsi päivitys 🤣
Ootko sinä uudempaa testiä tehny?
 
Ei oo mulla vielä menkat alkanu, piti/pitäisi alkaa eilen tai tänään. Mutta ei kyllä ole minkäänlaisia oireita, että en todellakaan usko raskauteen. Aiemmissa raskauksissa aina ollu oireet jo tässä vaiheessa, mutta pitää nyt kuitenkin viimestään huomenna tehdä jos ei ala 😊 tässä pyytämäsi päivitys 🤣
Aa lukihan se tuossa että huomenna teet 🫣 Jään jännittämään sinunki puolesta!
 
Takaisin
Top