Jokohan sitÀ huomenna uskaltais tuhlata digin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EhkÀ Itse en dpo tiedÀ kuin arvauksen.MennÀÀnkö me samoissa pÀivissÀ?
Joo en minÀkÀÀn. En ole koskaan ovista tikutellut. Ihan oireiden ja flon mukaan elelen.EhkÀ Itse en dpo tiedÀ kuin arvauksen.
@Vargynja ihan mielenkiinnosta; miksi joidenkin kĂ€yttĂ€jien nimimerkki on âpoistettuâ ja kaikki heidĂ€n viestit ovat â.â?
Hyvin nÀkyy tÀssÀkinView attachment 135880
Minun aamun testi! TÀmÀ ihan testiajallakin otettu kuva. KyllÀ siellÀkin joku yrittÀÀ vielÀ lisÀksi tiedoksi jos joku haluaa tietÀÀ, tÀssÀ kp 24/25-27, oletettu dpo 12.
NÀen kyllÀ vÀriÀkin Pc ei oo itselleni koskaan antanut viivanpaikkaa. Tekisin uuden testin ylihuomennaView attachment 135895
Moikka! Uusi palstalainen tÀÀllÀ viivalasit pÀÀssÀ tikkuja tiirailtu. TÀnÀÀn arviolta dpo 9. Ylempi testi eilen aamulla tehty ja alempi tÀnÀÀn aamulla. Eiliseen testiin piirtyi jo testiajalla mun silmiin nÀkyvÀ viiva, tÀnÀÀn kuitenkin haaleampi. Onkohan tÀÀ nyt viivanpaikka vai mitÀ? KyseessÀ siis pc testi!
MÀkin nÀÀn ihmetyttÀÀ vaan se kun mun mielestÀ ylempi eli eilinen testi nÀkyy selvemmin. NÀmÀ siis jo kuivuneita testejÀ molemmat, mutta viiva nÀkyi molemmissa myös testiajallaNÀen kyllÀ vÀriÀkin Pc ei oo itselleni koskaan antanut viivanpaikkaa. Tekisin uuden testin ylihuomenna
Mulla ainakin vaihteli nuissa jonkin verran vÀrit useamman testin vÀlillÀ. Toki testailin aamu ja pÀivÀpissoista, mutta ihan tuo kontrolliviivakin oli toisissa haaleampi. Mutta olen tuolla testillÀ testannut negoja, enkÀ ole itekkÀÀn edes viivan paikkaa saanut. TÀnÀÀn pÀivÀpissasta rfsu:n testiin selkeÀt viivat, jotka jÀi nÀkyviin, kun taas pc oli yhtÀ haalea kun aikasemminkin. Aloin itse miettimÀÀn ettÀ pitöisikö sitÀ kuitenkin uittaa vÀhÀn kauemmin kun kolme sekunttia, rfsussa kuitenkin kastoaika 15sek. noh! Aamulla taas uutta testiÀ kehiin niin nÀkee vahvistuuko! Jatkan itse samaaView attachment 135895
Moikka! Uusi palstalainen tÀÀllÀ viivalasit pÀÀssÀ tikkuja tiirailtu. TÀnÀÀn arviolta dpo 9. Ylempi testi eilen aamulla tehty ja alempi tÀnÀÀn aamulla. Eiliseen testiin piirtyi jo testiajalla mun silmiin nÀkyvÀ viiva, tÀnÀÀn kuitenkin haaleampi. Onkohan tÀÀ nyt viivanpaikka vai mitÀ? KyseessÀ siis pc testi!
Ja tuommoisia hailuroita mullakin ekat oli, kunnes alko nÀkymÀÀn jo selvemmin vÀriÀkin. EhkÀ sulla ollut tÀnÀÀn vaan vÀhÀn laimeampi pisu!View attachment 135895
MÀ ainakin uitan pc:tÀ aika kauan nii kauan et alkaa vÀri nousee.Mulla ainakin vaihteli nuissa jonkin verran vÀrit useamman testin vÀlillÀ. Toki testailin aamu ja pÀivÀpissoista, mutta ihan tuo kontrolliviivakin oli toisissa haaleampi. Mutta olen tuolla testillÀ testannut negoja, enkÀ ole itekkÀÀn edes viivan paikkaa saanut. TÀnÀÀn pÀivÀpissasta rfsu:n testiin selkeÀt viivat, jotka jÀi nÀkyviin, kun taas pc oli yhtÀ haalea kun aikasemminkin. Aloin itse miettimÀÀn ettÀ pitöisikö sitÀ kuitenkin uittaa vÀhÀn kauemmin kun kolme sekunttia, rfsussa kuitenkin kastoaika 15sek. noh! Aamulla taas uutta testiÀ kehiin niin nÀkee vahvistuuko! Jatkan itse samaa
Mun puhelimen nÀytöllÀ ei nÀy vÀriÀ, mutta onhan toi dpo9 sen verran aikainen, ettÀ eipÀ se auta kuin testata uudestaan huomenna tai ylihuomennaView attachment 135895
VielÀ aamun testit kuivuneena. Oireita ei ole muuta, kun nuo ovulaation jÀlkeen alkaneet menkkamaiset kivut. EhkÀ myös nyt lÀhempÀnÀ oletettuja menkkoja, aikaisin aamulla herÀily, joka toisessa lapsessa oli myös vahvasti lÀsnÀ.View attachment 135901
EnpÀ olis uskonut, kokemusten perusteella, ettÀ mulla tuo rfsu nÀyttÀÀ selvÀsti vahvempia viivoja kun pc! Onko nuo muka herkempiÀ vai sattumaa? Eilen pÀivÀpissasta ei pcssÀ nÀkynyt juuri mitÀÀn, kun rfsu samasta pissasta helottaa punasena roskiksessa vielÀkin vai johtuukohan tÀmÀ juuri siitÀ jos antanut helposti viivanpaikkoja. kuvat testiajalla. Nyt tilasin digitestejÀ vielÀ varmistukseen! Toki tÀssÀ leffaviivoja vielÀ odotellaan. YhdestÀ lapsesta sain ne vasta useampi pÀivÀ menkkojen poisjÀÀnnistÀ, taisipa digikin sen kohdalla nÀyttÀÀ myöhÀÀn +.
NÀÀh! No joko aamulla teit uutta!? Toivotaan ettÀ alkaa vielÀ vahvistua! Ei niissÀ turhaa haamuileMÀ ainakin uitan pc:tÀ aika kauan nii kauan et alkaa vÀri nousee.
En mÀ pystyny aamuun asti oottaa tein apteekin ultran ja plaah, eihÀn siinÀ oikee mitÀÀ nÀy.View attachment 135898
Ei oo mulla vielÀ menkat alkanu, piti/pitÀisi alkaa eilen tai tÀnÀÀn. Mutta ei kyllÀ ole minkÀÀnlaisia oireita, ettÀ en todellakaan usko raskauteen. Aiemmissa raskauksissa aina ollu oireet jo tÀssÀ vaiheessa, mutta pitÀÀ nyt kuitenkin viimestÀÀn huomenna tehdÀ jos ei ala tÀssÀ pyytÀmÀsi pÀivitysJoo, molemmilla nÀkyy jotain, mutta mun puhelin nÀyttö ei riitÀ paljastamaan onko siinÀ vÀriÀ vai ei.
Haha! Ei ole oireita tÀÀllÀkÀÀn! KyllÀ ne onneksi varmaan kerkeÀÀ tulla kahta kauheampanaEi oo mulla vielÀ menkat alkanu, piti/pitÀisi alkaa eilen tai tÀnÀÀn. Mutta ei kyllÀ ole minkÀÀnlaisia oireita, ettÀ en todellakaan usko raskauteen. Aiemmissa raskauksissa aina ollu oireet jo tÀssÀ vaiheessa, mutta pitÀÀ nyt kuitenkin viimestÀÀn huomenna tehdÀ jos ei ala tÀssÀ pyytÀmÀsi pÀivitys
Ootko sinÀ uudempaa testiÀ tehny?Ei oo mulla vielÀ menkat alkanu, piti/pitÀisi alkaa eilen tai tÀnÀÀn. Mutta ei kyllÀ ole minkÀÀnlaisia oireita, ettÀ en todellakaan usko raskauteen. Aiemmissa raskauksissa aina ollu oireet jo tÀssÀ vaiheessa, mutta pitÀÀ nyt kuitenkin viimestÀÀn huomenna tehdÀ jos ei ala tÀssÀ pyytÀmÀsi pÀivitys
Aa lukihan se tuossa ettÀ huomenna teet JÀÀn jÀnnittÀmÀÀn sinunki puolesta!Ei oo mulla vielÀ menkat alkanu, piti/pitÀisi alkaa eilen tai tÀnÀÀn. Mutta ei kyllÀ ole minkÀÀnlaisia oireita, ettÀ en todellakaan usko raskauteen. Aiemmissa raskauksissa aina ollu oireet jo tÀssÀ vaiheessa, mutta pitÀÀ nyt kuitenkin viimestÀÀn huomenna tehdÀ jos ei ala tÀssÀ pyytÀmÀsi pÀivitys