Plussa vai ei?

Pregcheckin 25herkkyys-testi, näkeekö muut vähän pinkkiä viivaa vai onkohan viallinen kun siinä lisäksi tuommoista rypylää?😅En ole näihin saanut ennen minkäänlaista viivaa/viivanpaikkaa.
Munkin mielestä on haalea viiva, samalta näyttää ku ne omat ekat positiiviset dpo9! Vahvistumisia!
 
Hyppään tänne kyselemään, että onko kellään muulla tullut ensin kaksi viivaa ja sitten kuivuessa jäänyt vain yksi jäljelle? Mä ehdin jo innostua kun testi (RFSU) näytti tänään aluksi tältä. 😢

IMG_7025.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Hyppään tänne kyselemään, että onko kellään muulla tullut ensin kaksi viivaa ja sitten kuivuessa jäänyt vain yksi jäljelle? Mä ehdin jo innostua kun testi (RFSU) näytti tänään aluksi tältä. 😢

View attachment 136339
Onpa erikoista. Minusta tossa testissä on selkeä punainen rintama, mutta jotenkin oudosti pyyhkiytyy tonne kontrolliviivaan päin. Voisiko olla jotenkin viallinen? Kokeile tehdä toinen?
 
Onpa erikoista. Minusta tossa testissä on selkeä punainen rintama, mutta jotenkin oudosti pyyhkiytyy tonne kontrolliviivaan päin. Voisiko olla jotenkin viallinen? Kokeile tehdä toinen?
Joo, itsekin kallistun siihen, että kyseessä on joku värjäymä. Jännää, että se tuli just viivan kohdalle. 🤷🏼‍♀️
 
Kyllä mä ihan selvästi jotain nään, mutta haamu vai viivanpaikka, paha sanoa. Testaa huomenna ja tule näyttämään miten kävi. 😁


Tuo näyttää kyllä jotenkin vialliselta juuri ton rypylän takia. Jos teet toisen? 🧐
Ei ainakaan vielä ole tapahtunut muutosta testeihin eli varmaan viivanpaikka 🙈 En oo koskaan saanut nuin selviä viivanpaikkoja et kuvissakin näkyisi 🫣 Oon kyllä joka kuukausi epäillyt viivanpaikkoja et ne on ihan mun arkkivihollisia 😂
 
Voiko kysyä ovistestistä täällä myös 😅😄

En oo aiemmin saanut oikein mitään tuloksia noihin ovistesteihin, aina olleet tosi haaleita mutta äsken tuli vähän tummempi. Voisko tää meinata että huomenna olis ovisplussa? (Sofin ovulaatiotesti kyseessä)

IMG_20240823_201334.jpg
 
Voiko kysyä ovistestistä täällä myös 😅😄

En oo aiemmin saanut oikein mitään tuloksia noihin ovistesteihin, aina olleet tosi haaleita mutta äsken tuli vähän tummempi. Voisko tää meinata että huomenna olis ovisplussa? (Sofin ovulaatiotesti kyseessä)

View attachment 136366
Voi tarkoittaa, kannattaa testata aamulla uusiksi. 😊Voi myös olla, että huippu menee ohi niin nopeasti ettei sitä ehdi testiin saada. LH taso myös vaihtelee kierron aikana ja Voi nousta useammankin kerran ennen huippua. Ovistesteissä on myös eroja, mulla esimerkiksi RFSU testit ei tummene koskaan mutta pregcheckillä saan ovulaation kiinni.
 
Okei, kiitos! 🙏 Oon vähän ihmeissäni, koska oon sunnuntaista asti testannut ja luulin että ehkä ovis meni jo mutta ehkä oonkin ollut ajoissa ja se oli vasta tulossa (vaikka on jo kp16 ja mulla on lyhyehkö kierto). Täytyy testaa aamulla viel uusiksi.
 
Onkohan jollakin teistä kokemusta munanjohdinten aukiolotutkimuksesta? Olen menossa siihen tällä viikolla. Onko joku tullut sen jälkeen heti raskaaksi vai onko tutkimuksen hyvä vaikutus legendaa? :Slightly Smiling Face:
 
Takaisin
Top