Plussa vai ei?

Aa lukihan se tuossa että huomenna teet 🫣 Jään jännittämään sinunki puolesta!
Noh ei tässä kovasti oo jännittämistä, mut eihän sitä toki ikinä tiiä 🤣 oon vaan niin varma, että oireita olis jos olis raskaana 🙂 mitenkäs sun tilanne, siinä taitaa olla oikeestikin jotain jännättävää? 🤓
 
Noh ei tässä kovasti oo jännittämistä, mut eihän sitä toki ikinä tiiä 🤣 oon vaan niin varma, että oireita olis jos olis raskaana 🙂 mitenkäs sun tilanne, siinä taitaa olla oikeestikin jotain jännättävää? 🤓
Joo testit huutaa punasta mutta täytyy saada vielä digiin se teksti! 😂 toissapäivänä näytti vielä negaa. Oireita ei ole muutako tuo aamuheräily!
 
Toi aamulla aikasin herämiinen tai yökukkuminen pirteenä on kyl ollu itellä aina 100% varma merkki raskaudesta 😃 on kyllä hassua et mitä ne hormonit tekee
Joo sama! Mulla ollut molemmissa raskauksissa tämä oireena. Näköjään tässä kolmannessakin.
 
View attachment 135901
Enpä olis uskonut, kokemusten perusteella, että mulla tuo rfsu näyttää selvästi vahvempia viivoja kun pc! Onko nuo muka herkempiä vai sattumaa? Eilen päiväpissasta ei pcssä näkynyt juuri mitään, kun rfsu samasta pissasta helottaa punasena roskiksessa vieläkin 😅 vai johtuukohan tämä juuri siitä jos antanut helposti viivanpaikkoja. kuvat testiajalla. Nyt tilasin digitestejä vielä varmistukseen! Toki tässä leffaviivoja vielä odotellaan. Yhdestä lapsesta sain ne vasta useampi päivä menkkojen poisjäännistä, taisipa digikin sen kohdalla näyttää myöhään +.
Mulla myös pc näytti paljon vaaleampia viivoja, kuin rfsu samasta pissasta!
 
IMG_1833.jpeg

Tämän aamun testaukset! Tänään olis siis 3+5. Kauan hän jo haamuillut, että tekee odotuksen mulle pitkäksi 😅 Ei vielä
Digit kerinneet täksi aamuksi. 🫣
Alemmassa kuvassa kaksi ylempää eilisaamun ja alin tämän aamun.
IMG_1835.jpeg
 
View attachment 135931
Tämän aamun testaukset! Tänään olis siis 3+5. Kauan hän jo haamuillut, että tekee odotuksen mulle pitkäksi 😅 Ei vielä
Digit kerinneet täksi aamuksi. 🫣
Alemmassa kuvassa kaksi ylempää eilisaamun ja alin tämän aamun.
View attachment 135932
Ihanaa ❤️

Tänne en aamun tikkua tainnut laittaakaan, mutta vahvistunut on. Enää yksi jäljellä. Selviäisiköhän sunnuntaihin?

1000041599.jpg
 
Ihanaa ❤️

Tänne en aamun tikkua tainnut laittaakaan, mutta vahvistunut on. Enää yksi jäljellä. Selviäisiköhän sunnuntaihin?

View attachment 135943
Mulle ei digit kerinny tänäänkään 😣 Mullakin yksi liuska jäljellä niin seurailen vielä aamulla viivoja. Josko ne huomenna tulis niin voi sitten perjantaina jo digillä testata. Nyt näky muuten selvempi viiva päiväpissastakin joka oli hyvin vähän aikaa kerinnyt olla rakossa. Jos aamulla tulee vielä hailura niin suutun! 😂
 
Täällä dpo10 ja pregcheckillä testattu aamun toisesta pissasta, näettekö tässä jotain?🥹
Livenä erottuu aika selkeästi haamu jossa olen näkevinäni punaista 🥹
Täytyy varmaan juosta kauppaan hakemaan jotain herkempää testiä!
 

Liitteet

  • IMG_20240809_100522.jpg
    IMG_20240809_100522.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 152
Täällä dpo10 ja pregcheckillä testattu aamun toisesta pissasta, näettekö tässä jotain?🥹
Livenä erottuu aika selkeästi haamu jossa olen näkevinäni punaista 🥹
Täytyy varmaan juosta kauppaan hakemaan jotain herkempää testiä!
Näkyy haamu.
 
Takaisin
Top