Kiitos!Varovaisesti onnea ja tarrasukkia matkaan!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos!Varovaisesti onnea ja tarrasukkia matkaan!![]()
Tässä varmaan on haamu viiva?
Ylempi raskauskeiju one step herkkä ja alempi one step kasetti testi. Tänään dpo 10-11, toivottavasti vahvistuu![]()
Voi hyvinkin olla ollut! Mulla tulee yleensä plussa vasta illasta, eli jos testaan vaikka aamulla, iltapäivällä ja sit vielä illalla, niin illalla vasta plus. Ja aamu on näyttänyt vielä ihan hailuraa. Sit taas seuraavana aamuna taas negaa.Mitäpä olette mieltä, onko täällä käynyt ovulaatio kylässä? Ylempi kuva keskiviikolta n. klo 14 ja alempi äsken otettu tänään sunnuntaina. Ylempi siis vahvin viiva mitä onnistuin saamaan, kunnes lähti vaalenemaan. Testasin myös digitestillä, joka näytti vilkkuvaa hymynaamaa ekaa kertaa samaisena keskiviikkona n. klo 8. Hymynaamakaan ei vaan koskaan muuttunut pysyväksiToispuoleista alavatsakipua ollut koko viikon ja vieläkin jatkuu, perjantaina tuli ihan jäätävä alaselkäsärky joka loppui kuin seinään eilen iltapäivällä. Selkäsärkyä ei aiemmissa kierroissa ole ollut, mutta niissä olen taas tunnistanut oviksen tissikivusta, joka on nyt loistanut poissaolollaan. Talletteluja oli tasaiseen tahtiin ti-pe, myös viime viikon pe. Ärsyttää kun ei tiedä onko jotain tapahtunut vai eikö
![]()
Testasin itseasiassa illemmalla uudelleen, niin erona oli että kontrolliviiva oli vahvempi kuin aiemmin. Eli kauempana positiivisesta kuin päivän eka testi… Aikamoinen salamaovis jos näin on käynytVoi hyvinkin olla ollut! Mulla tulee yleensä plussa vasta illasta, eli jos testaan vaikka aamulla, iltapäivällä ja sit vielä illalla, niin illalla vasta plus. Ja aamu on näyttänyt vielä ihan hailuraa. Sit taas seuraavana aamuna taas negaa.
Normisti en testailee siis 3x päivässä, mut limat aika hyvin kertoo et milloin kandee testata useammin, koska se piikki menee vaan tosi nopsaan ohiMulla toki myös lämmöt seurannassa, niin sillä näkee heti pari pvä oviksen jälkeen et ovis ollut (ei auta siis itse tallettelujen ajoittamisessa, mut saanpahan varmistuksen et olen ovuloinut :D)
Kannattaa odottaa että väriaine on kokonaan levinnyt. Ainakin ylemmässä näkyy, eli varmaan tummui vielä.Mitäpä olette mieltä, onko täällä käynyt ovulaatio kylässä? Ylempi kuva keskiviikolta n. klo 14 ja alempi äsken otettu tänään sunnuntaina. Ylempi siis vahvin viiva mitä onnistuin saamaan, kunnes lähti vaalenemaan. Testasin myös digitestillä, joka näytti vilkkuvaa hymynaamaa ekaa kertaa samaisena keskiviikkona n. klo 8. Hymynaamakaan ei vaan koskaan muuttunut pysyväksiToispuoleista alavatsakipua ollut koko viikon ja vieläkin jatkuu, perjantaina tuli ihan jäätävä alaselkäsärky joka loppui kuin seinään eilen iltapäivällä. Selkäsärkyä ei aiemmissa kierroissa ole ollut, mutta niissä olen taas tunnistanut oviksen tissikivusta, joka on nyt loistanut poissaolollaan. Talletteluja oli tasaiseen tahtiin ti-pe, myös viime viikon pe. Ärsyttää kun ei tiedä onko jotain tapahtunut vai eikö
![]()
Kp 28,ovistesti plussa kp 14, tässä kuvassa aamuvirtsasta otetut raskaustestit ylempi One Step 10miu ja alempi Pregcheck 25miu. Menkat 2 pv myöhässä.
Mun silmään näyttää haamultaMitä mieltä?huomenna tehtävä uus testi.. oon tätä nyt pyöritellyt joka valossa ja kulmasta että onko viiva vai ei.
Tein myös tälläisen sofin raskaustestin aamulla -View attachment 134952
Nyt 10-11dpo, kuvassa tehty testi parin tunnin pidätyksellä. Saisiko mielipiteitä onko tässä nyt haamu vai mikä?
Mitä mieltä?huomenna tehtävä uus testi.. oon tätä nyt pyöritellyt joka valossa ja kulmasta että onko viiva vai ei.
Tein myös tälläisen sofin raskaustestin aamulla - View attachment 134953