Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tosi huonosti näkyy kuvasta (ainakin mun puhelimella), jos saat testin avattua ja siitä otettua kuvan niin näkyisi paremminOnkohan viivanpaikka vai haamu? Menkoista laskettuna 3+4.
Dpo9 ja tein 2h pidätysajalla pregcheck ja rsfu herkän ja näettekö tekin rsfun testissä jonkun haamun?
View attachment 134227
Tuo RFSU puikko antaa liki aina harmahtavaa voivanpaikkaa. Vain selvästi punainen viiva on oikea viiva. PC on paljon luotettavampi myös pienillä dpo:lla.Onkohan viivanpaikka vai haamu? Menkoista laskettuna 3+4.
Kyllä mun mielestä, onnea ja vahvistumisia!Tänään 27/29.
Dpo 12. On se, eikö ookki? Tunnin pidätyksellä. Vielä toissapäivänä oli niin haalea, että laitoin kuvituksen piikkiin Happyhappyhappy
Ihan selvä plussa! Varovaiset onnittelut!Tänään 27/29.
Dpo 12. On se, eikö ookki? Tunnin pidätyksellä. Vielä toissapäivänä oli niin haalea, että laitoin kuvituksen piikkiin Happyhappyhappy
On. se! Onneksi olkoonTänään 27/29.
On se, vieläpä tosi selkeä sellainen.
On plussa onnea!
Hei! Tervetuloa tänne kuumeilijoiden ja testien tutkijoiden kirjavaan joukkoon. Kyllähän tuo punertaa. Itse odottelisin vielä pari päivää ja tekisin uuden testin pitkällä, väh. 4h pidätyksellä.Ensimmäistä kertaa täällä, mutta kuukautiset kolme päivää myöhässä ja tämän tein iltapäivällä, näkyykö tässä mitään itse en ole varma?
Selkeä haamuplussa varovaiset onnittelut!Heippa!
Osaatteko sanoa, että kannattaako tässä lähteä uuden testin ostoon, että tummuuko vai onko tää vaan viivanpaikka? 1. normikuva 2. kontrastia lisätty 3. Testi avattu
Pahoittelut spämmi, mutta mitä ihmettäKamut hei miten pahasti nuo cb varhaiset antaa vääriä tuloksia? dpo 11