Plussa vai ei?

Mitäs raati mieltä? Onko vaan rfsu huijari viiva😔 muita ei ollut eilen illalla saatavilla lähikaupassa.
1000026144.jpg

Tuntuu, että näillä saatu hurjiakin viivoja ni siks epäilen.. noh parin päivän päästä uus ja sit varmaan tiedetään jo paremmin😊!

Mitä mieltä olette tästä Rsfu:n aikaisesta testistä? Livenä tietysti selkeämpi, mutta onko tämä plussa vai viivan paikka? Nyt on pp11 käynnissä.

Onko tämän palstan ammattilaisilla mielipidettä, onko rfsu varhainen vai one stepien 10miU/ml tarkempi? Olen tehnyt myös one stepejä eilen ja tänään. Eilen aamulla käytännössä nega, eilen illalla parin h pidätyksellä selkeä haamu ja tänään aamulla taas ei mitään, mutta rfsu näyttää tältä. Mitä alakerrassani tapahtuu? :Eyes:

Liitteet

• IMG_20240703_081534.jpg
    IMG_20240703_081534.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 138
Heippa. Dpo 9. En tunne nyt mitään r.oireita… Teen pian testin, saattaa olla nega… Me ei yritetä kummemmin mutta tulee jos on tullakseen hän <3

Valkoinen viivanpaikka loistaa ja sen vieressä oikealla on hitusen värikertymää. Parin päivän päästä uusi testi?
IMG_7607.jpeg

Olin tänään aamulla tehnyt jo uuden testin, dpo12. Onko tuossa sama homma, ja tietääkö joku miksi tähän testiin tulee tollasia värikertymiä??!

• Sympatiaa
Reaktiot: Sen
Mitäs sanotte? Pregnancy test checker-sovelluksen uusi ominaisuus(törmäsin vasta;on jännä) "Testitarkastus" sanoo tämä olisi positiivinen. Taitaa olla fiasko koko "testin lukija"...

Liitteet

• IMG_9943.jpeg
    IMG_9943.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 203
Muokattu viimeksi:
Huomenta! Eipä tässä mitään näy. Kp25/28-30.

Liitteet

• D7E959F5-0D95-4EA9-893E-65DF48E7EAEF.jpeg
    D7E959F5-0D95-4EA9-893E-65DF48E7EAEF.jpeg
    435.9 KB · Katsottu: 91
Mitäpä olette mieltä, onko täällä käynyt ovulaatio kylässä? Ylempi kuva keskiviikolta n. klo 14 ja alempi äsken otettu tänään sunnuntaina. Ylempi siis vahvin viiva mitä onnistuin saamaan, kunnes lähti vaalenemaan. Testasin myös digitestillä, joka näytti vilkkuvaa hymynaamaa ekaa kertaa samaisena keskiviikkona n. klo 8. Hymynaamakaan ei vaan koskaan muuttunut pysyväksi🙄 Toispuoleista alavatsakipua ollut koko viikon ja vieläkin jatkuu, perjantaina tuli ihan jäätävä alaselkäsärky joka loppui kuin seinään eilen iltapäivällä. Selkäsärkyä ei aiemmissa kierroissa ole ollut, mutta niissä olen taas tunnistanut oviksen tissikivusta, joka on nyt loistanut poissaolollaan. Talletteluja oli tasaiseen tahtiin ti-pe, myös viime viikon pe. Ärsyttää kun ei tiedä onko jotain tapahtunut vai eikö😂
Mulla sama homma jota kyselinkin toisessa ketjussa. Mutta mulla viime viikon keskiviikkona selkeä o+ jonka jälkeen negaa, lähes olematonta viivaa. Muutama päivä sen jälkeen, alko nousee uudestaan ja sunnuntaina vahva, mutta ei o+ asti. Ihmettelin vaan että mitä hittoa. 🙄 Sitten haaleni taas nyt lähtenyt uudestaan nousuun??

Mulla sama homma jota kyselinkin toisessa ketjussa. Mutta mulla viime viikon keskiviikkona selkeä o+ jonka jälkeen negaa, lähes olematonta viivaa. Muutama päivä sen jälkeen, alko nousee uudestaan ja sunnuntaina vahva, mutta ei o+ asti. Ihmettelin vaan että mitä hittoa. 🙄 Sitten haaleni taas nyt lähtenyt uudestaan nousuun??
Mulla näyttää ovistestit edelleen haaleaa viivaa, edellisissä kierroissa ovat kyllä aika radikaalisti ollut negatiivisemmat ennen/jälkeen ovulaation. Kävin maanantaina gynellä hakemassa mielenrauhaa kun vatsakivut vaivasi edelleen, mutta ultrassa ei näkynyt puhjennutta saati kypsyvää follikkelia😞 täytyy siis nostaa vain pää pystyyn ja suunnata kohti seuraavaa kiertoa🤞🏼

Pregnancy test checker - sovellus kertoo että tämä on plussa? Mitä olette mieltä? Haamujen haamu vai höpönlöpöä? :)))

Liitteet

• F5061F4F-A6A8-4047-B628-BDE04D65A0C3.jpeg
    F5061F4F-A6A8-4047-B628-BDE04D65A0C3.jpeg
    176.3 KB · Katsottu: 117
Ainakaan mun silmiin ei näy mitään. Miten se sovellus toimii?
Sinne laitetaan kuva testistä ja sovellus analysoi kuvan. Mietin että ottaakohan se toisen viivan ”ihan mistä vaan”, että ehkä toimii vain ”muovisille” testeille?
Toisaalta, tässä tämän aamun kuva. Kp 28/28-30

Liitteet

• 32EA3B7A-BD3F-49F1-9DB9-DE1287C428D9.jpeg
    32EA3B7A-BD3F-49F1-9DB9-DE1287C428D9.jpeg
    513.6 KB · Katsottu: 104
Keskenmenon jälkeen ei ole ihan varmuutta dpo:ista, mutta ehkä 10. Kuvaan vaikea saada, mutta mieskin näki jotain livenä. 😳 Minun pitää aloittaa keltarauhastuki plussasta niin joko se pitäisi laittaa?

Liitteet

• IMG_5531.jpeg
    IMG_5531.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 188
Takaisin