Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitäs raati mieltä? Onko vaan rfsu huijari viiva muita ei ollut eilen illalla saatavilla lähikaupassa.
View attachment 134955
Hauskaa, että tuskailemme molemmat samojen testien viivojen kanssa. Hyvä ostos!Tuntuu, että näillä saatu hurjiakin viivoja ni siks epäilen.. noh parin päivän päästä uus ja sit varmaan tiedetään jo paremmin!
Valkoinen viivanpaikka loistaa ja sen vieressä oikealla on hitusen värikertymää. Parin päivän päästä uusi testi?View attachment 134972
Dpo11, ihan kuin olisi haamu. Mitäs mieltä muut tästä?
Valkoinen viivanpaikka loistaa ja sen vieressä oikealla on hitusen värikertymää. Parin päivän päästä uusi testi?
Ihan ku mä näkisin tässä haamua!Mitäs sanotte? Pregnancy test checker-sovelluksen uusi ominaisuus(törmäsin vasta;on jännä) "Testitarkastus" sanoo tämä olisi positiivinen. Taitaa olla fiasko koko "testin lukija"...
Mulla sama homma jota kyselinkin toisessa ketjussa. Mutta mulla viime viikon keskiviikkona selkeä o+ jonka jälkeen negaa, lähes olematonta viivaa. Muutama päivä sen jälkeen, alko nousee uudestaan ja sunnuntaina vahva, mutta ei o+ asti. Ihmettelin vaan että mitä hittoa. Sitten haaleni taas nyt lähtenyt uudestaan nousuun??Mitäpä olette mieltä, onko täällä käynyt ovulaatio kylässä? Ylempi kuva keskiviikolta n. klo 14 ja alempi äsken otettu tänään sunnuntaina. Ylempi siis vahvin viiva mitä onnistuin saamaan, kunnes lähti vaalenemaan. Testasin myös digitestillä, joka näytti vilkkuvaa hymynaamaa ekaa kertaa samaisena keskiviikkona n. klo 8. Hymynaamakaan ei vaan koskaan muuttunut pysyväksi Toispuoleista alavatsakipua ollut koko viikon ja vieläkin jatkuu, perjantaina tuli ihan jäätävä alaselkäsärky joka loppui kuin seinään eilen iltapäivällä. Selkäsärkyä ei aiemmissa kierroissa ole ollut, mutta niissä olen taas tunnistanut oviksen tissikivusta, joka on nyt loistanut poissaolollaan. Talletteluja oli tasaiseen tahtiin ti-pe, myös viime viikon pe. Ärsyttää kun ei tiedä onko jotain tapahtunut vai eikö
Mulla näyttää ovistestit edelleen haaleaa viivaa, edellisissä kierroissa ovat kyllä aika radikaalisti ollut negatiivisemmat ennen/jälkeen ovulaation. Kävin maanantaina gynellä hakemassa mielenrauhaa kun vatsakivut vaivasi edelleen, mutta ultrassa ei näkynyt puhjennutta saati kypsyvää follikkelia täytyy siis nostaa vain pää pystyyn ja suunnata kohti seuraavaa kiertoaMulla sama homma jota kyselinkin toisessa ketjussa. Mutta mulla viime viikon keskiviikkona selkeä o+ jonka jälkeen negaa, lähes olematonta viivaa. Muutama päivä sen jälkeen, alko nousee uudestaan ja sunnuntaina vahva, mutta ei o+ asti. Ihmettelin vaan että mitä hittoa. Sitten haaleni taas nyt lähtenyt uudestaan nousuun??
Ainakaan mun silmiin ei näy mitään. Miten se sovellus toimii?Pregnancy test checker - sovellus kertoo että tämä on plussa? Mitä olette mieltä? Haamujen haamu vai höpönlöpöä? :)))
Sinne laitetaan kuva testistä ja sovellus analysoi kuvan. Mietin että ottaakohan se toisen viivan ”ihan mistä vaan”, että ehkä toimii vain ”muovisille” testeille?Ainakaan mun silmiin ei näy mitään. Miten se sovellus toimii?
Kyllä siellä jotain tai siis haamu näkyyKeskenmenon jälkeen ei ole ihan varmuutta dpo:ista, mutta ehkä 10. Kuvaan vaikea saada, mutta mieskin näki jotain livenä. Minun pitää aloittaa keltarauhastuki plussasta niin joko se pitäisi laittaa?