Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Huvikseni nyt laitan tĂ€nne, vaikka tiedĂ€n ettei auta kuin odottaa huomiseen ja testata uusiksi 😄 Mutta kiinnostavaa nĂ€hdĂ€ onko tÀÀ viivanpaikka vai haamun alku. Dpo 9.

IMG_0526.jpeg

Sama testi kuivana:
IMG_0535.jpeg

Edit / viivanpaikka se oli vaan.

Muokattu viimeksi:
Heippa! En ole aikoihin kirjoitellut tĂ€nne enkĂ€ oikeasti ajatellut enÀÀ tĂ€nne tulevani, mutta tĂ€ssĂ€ sitĂ€ taas ihmetellÀÀn elĂ€mĂ€n kulkua? PÀÀtettiin ”vielĂ€ yksi” kokeilla saada tĂ€hĂ€n maailmaan, ja kuvittelen tunnistaneeni ovulaation 3 pĂ€ivÀÀ sitten. Menkkamaiset oireet eivĂ€t kadonneet siihen vaan jĂ€ivĂ€t pÀÀlle, ja nyt on maha- ja selkĂ€sĂ€rkyĂ€ sekĂ€ pahoinvointia
 NĂ€inköhĂ€n jotain jo tapahtuu? Keho ainakin huutaa lepoa. Halusin tulla anomaan vertaistukea tönne! Apua. :)

MitĂ€pĂ€ olette mieltĂ€, onko tÀÀllĂ€ kĂ€ynyt ovulaatio kylĂ€ssĂ€? Ylempi kuva keskiviikolta n. klo 14 ja alempi Ă€sken otettu tĂ€nÀÀn sunnuntaina. Ylempi siis vahvin viiva mitĂ€ onnistuin saamaan, kunnes lĂ€hti vaalenemaan. Testasin myös digitestillĂ€, joka nĂ€ytti vilkkuvaa hymynaamaa ekaa kertaa samaisena keskiviikkona n. klo 8. Hymynaamakaan ei vaan koskaan muuttunut pysyvĂ€ksi🙄 Toispuoleista alavatsakipua ollut koko viikon ja vielĂ€kin jatkuu, perjantaina tuli ihan jÀÀtĂ€vĂ€ alaselkĂ€sĂ€rky joka loppui kuin seinÀÀn eilen iltapĂ€ivĂ€llĂ€. SelkĂ€sĂ€rkyĂ€ ei aiemmissa kierroissa ole ollut, mutta niissĂ€ olen taas tunnistanut oviksen tissikivusta, joka on nyt loistanut poissaolollaan. Talletteluja oli tasaiseen tahtiin ti-pe, myös viime viikon pe. ÄrsyttÀÀ kun ei tiedĂ€ onko jotain tapahtunut vai eikĂ¶đŸ˜‚

Liitteet

• 51B412BD-6428-450C-9AE2-0BFE2200FD1E.jpeg
    51B412BD-6428-450C-9AE2-0BFE2200FD1E.jpeg
    768.6 KB · Katsottu: 93
MitĂ€pĂ€ olette mieltĂ€, onko tÀÀllĂ€ kĂ€ynyt ovulaatio kylĂ€ssĂ€? Ylempi kuva keskiviikolta n. klo 14 ja alempi Ă€sken otettu tĂ€nÀÀn sunnuntaina. Ylempi siis vahvin viiva mitĂ€ onnistuin saamaan, kunnes lĂ€hti vaalenemaan. Testasin myös digitestillĂ€, joka nĂ€ytti vilkkuvaa hymynaamaa ekaa kertaa samaisena keskiviikkona n. klo 8. Hymynaamakaan ei vaan koskaan muuttunut pysyvĂ€ksi🙄 Toispuoleista alavatsakipua ollut koko viikon ja vielĂ€kin jatkuu, perjantaina tuli ihan jÀÀtĂ€vĂ€ alaselkĂ€sĂ€rky joka loppui kuin seinÀÀn eilen iltapĂ€ivĂ€llĂ€. SelkĂ€sĂ€rkyĂ€ ei aiemmissa kierroissa ole ollut, mutta niissĂ€ olen taas tunnistanut oviksen tissikivusta, joka on nyt loistanut poissaolollaan. Talletteluja oli tasaiseen tahtiin ti-pe, myös viime viikon pe. ÄrsyttÀÀ kun ei tiedĂ€ onko jotain tapahtunut vai eikĂ¶đŸ˜‚
Voi hyvinkin olla ollut! Mulla tulee yleensÀ plussa vasta illasta, eli jos testaan vaikka aamulla, iltapÀivÀllÀ ja sit vielÀ illalla, niin illalla vasta plus. Ja aamu on nÀyttÀnyt vielÀ ihan hailuraa. Sit taas seuraavana aamuna taas negaa.

Normisti en testailee siis 3x pĂ€ivĂ€ssĂ€, mut limat aika hyvin kertoo et milloin kandee testata useammin, koska se piikki menee vaan tosi nopsaan ohi 😅 Mulla toki myös lĂ€mmöt seurannassa, niin sillĂ€ nĂ€kee heti pari pvĂ€ oviksen jĂ€lkeen et ovis ollut (ei auta siis itse tallettelujen ajoittamisessa, mut saanpahan varmistuksen et olen ovuloinut :D)

Voi hyvinkin olla ollut! Mulla tulee yleensÀ plussa vasta illasta, eli jos testaan vaikka aamulla, iltapÀivÀllÀ ja sit vielÀ illalla, niin illalla vasta plus. Ja aamu on nÀyttÀnyt vielÀ ihan hailuraa. Sit taas seuraavana aamuna taas negaa.

Normisti en testailee siis 3x pĂ€ivĂ€ssĂ€, mut limat aika hyvin kertoo et milloin kandee testata useammin, koska se piikki menee vaan tosi nopsaan ohi 😅 Mulla toki myös lĂ€mmöt seurannassa, niin sillĂ€ nĂ€kee heti pari pvĂ€ oviksen jĂ€lkeen et ovis ollut (ei auta siis itse tallettelujen ajoittamisessa, mut saanpahan varmistuksen et olen ovuloinut :D)
Testasin itseasiassa illemmalla uudelleen, niin erona oli ettĂ€ kontrolliviiva oli vahvempi kuin aiemmin. Eli kauempana positiivisesta kuin pĂ€ivĂ€n eka testi
 Aikamoinen salamaovis jos nĂ€in on kĂ€ynyt😂

Kannattaa odottaa ettÀ vÀriaine on kokonaan levinnyt. Ainakin ylemmÀssÀ nÀkyy, eli varmaan tummui vielÀ.

Kp 28,ovistesti plussa kp 14, tÀssÀ kuvassa aamuvirtsasta otetut raskaustestit ylempi One Step 10miu ja alempi Pregcheck 25miu. Menkat 2 pv myöhÀssÀ.

NĂ€issĂ€ kyllĂ€ mun mielestĂ€ haaleat toiset viivat nĂ€kyy jo 😊

IMG_7584.jpeg

Nyt 10-11dpo, kuvassa tehty testi parin tunnin pidÀtyksellÀ. Saisiko mielipiteitÀ onko tÀssÀ nyt haamu vai mikÀ?

Takaisin