Plussa vai ei?

Keskenmenon jälkeen ei ole ihan varmuutta dpo:ista, mutta ehkä 10. Kuvaan vaikea saada, mutta mieskin näki jotain livenä. 😳 Minun pitää aloittaa keltarauhastuki plussasta niin joko se pitäisi laittaa?
Kyllähän tossa selvästi punertavaa näkyy! Lääkkeestä en kyllä osaa sanoa mitään, mutta kai tuo olisi jo plussaksi luettavissa. 🤔
 
Keskenmenon jälkeen ei ole ihan varmuutta dpo:ista, mutta ehkä 10. Kuvaan vaikea saada, mutta mieskin näki jotain livenä. 😳 Minun pitää aloittaa keltarauhastuki plussasta niin joko se pitäisi laittaa?
Aloittaisin keltarauhastuen ja jatkaisin testausta. Tuesta ei haittaakaan ole (hoidoissa aloitetaan muutama päivä ovulaation jälkeen). Toivottavasti lähtee tuosta vahvistumaan!
 
Pregnancy test checker - sovellus kertoo että tämä on plussa? Mitä olette mieltä? Haamujen haamu vai höpönlöpöä? :)))
Ehkäpä se laskee tuon reunan viivaksi,mietein samaa jo itse yhden kerran.
Nyt minun valekuukautiset vai oikeat - aiheutti paljon päänvaivaa ja kun ne vaan jatkui pyyhkiessä tulevalla vuodolla tein äsken ihan laimeasta virtsasta testin ja se näytti mullekin positiivinen. Enpä usko tuota laskuria enää😒
Laitan tähän kuvan
IMG_0063.jpeg
 
En äkkiseltään löytänyt muuta keskusteluketjua, mutta auttakaas vähän tyhmää! Tein tänää dpo 8 hätähousu r-testin (pregcheck) ja testiajan sisällä ensiksi tuli haamu (kuitenkin selkeä haamulainen) ja sitten kontrolliviiva eli oli onnistunut testi. Katselin testiä kastamisen jälkeen jonkun 2-3min niin toinen viiva oli selkeästi siinä (vaaleanpunainen haalea viiva) eli ei ollut sitä perinteistä värien leviämishommaa. Jätin testin niille sijoilleen ja käytin koiran aamutarpeillaan ja sisälle tultua takaisin ei ollut enää ollenkaan toista viivaa? Oliko siis siinä positiivinen tulos vai mahdollisesti viallinen?

Huomenna toki teen uuden testin ja olenkin valmistautunut puhtaaseen negaan, sillä en ole kemiallista kummoisempaa saanutkaan. Mutta tuo oli ihan uusi homma mitä kävi. 😂😂 Ärsyttää, kun ei ollut puhelinta mukana niin en saanut taltioituakaan sitä ihmetystä.

Edit: Taisipa olla vaan testin oikkuiluja. Dpo 9 ja aamupissasta puhdas nega. 🤦🏼‍♀
 
Muokattu viimeksi:
Hei! Tässä kirjoittelee uusi palstalainen. Mitäs mieltä näistä? Dpo10 ja pahamaineinen RFSU:n herkkä. Toinen kuva otettu salamalla ja toinen ilman.
Tämmönen mullakin tuli samoihin aikoihin, nyt rv11+1. Älä hätäänny jos ei heti vahvistu, vissiin kai se kannattaisi testailla joka toinen pv että näkyis selkeämmin 😄 just samalla pahamaineisella testillä plussasin.
 
Heippa, täällä myös uusi palstalainen. Meillä yk1 ja aika yllätys oli kun tänään dpo 12 tein testin. Kai tämä haamu on? Kyseessä tosin halvin one step liuska... Huomenna pitäisi olla kuukautisten alkamispäivä niin pitää digiä hommata sitten jos ei ala. Miten tässä nyt olisi innostumatta liikaa jos viiva ei vahvistukaan...😬
20240729_074753.jpg
 
Takaisin
Top