Minusta hento haamu näkyyKeskenmenon jälkeen ei ole ihan varmuutta dpo:ista, mutta ehkä 10. Kuvaan vaikea saada, mutta mieskin näki jotain livenä. Minun pitää aloittaa keltarauhastuki plussasta niin joko se pitäisi laittaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minusta hento haamu näkyyKeskenmenon jälkeen ei ole ihan varmuutta dpo:ista, mutta ehkä 10. Kuvaan vaikea saada, mutta mieskin näki jotain livenä. Minun pitää aloittaa keltarauhastuki plussasta niin joko se pitäisi laittaa?
Kyllähän tossa selvästi punertavaa näkyy! Lääkkeestä en kyllä osaa sanoa mitään, mutta kai tuo olisi jo plussaksi luettavissa.Keskenmenon jälkeen ei ole ihan varmuutta dpo:ista, mutta ehkä 10. Kuvaan vaikea saada, mutta mieskin näki jotain livenä. Minun pitää aloittaa keltarauhastuki plussasta niin joko se pitäisi laittaa?
Aloittaisin keltarauhastuen ja jatkaisin testausta. Tuesta ei haittaakaan ole (hoidoissa aloitetaan muutama päivä ovulaation jälkeen). Toivottavasti lähtee tuosta vahvistumaan!Keskenmenon jälkeen ei ole ihan varmuutta dpo:ista, mutta ehkä 10. Kuvaan vaikea saada, mutta mieskin näki jotain livenä. Minun pitää aloittaa keltarauhastuki plussasta niin joko se pitäisi laittaa?
Ehkäpä se laskee tuon reunan viivaksi,mietein samaa jo itse yhden kerran.Pregnancy test checker - sovellus kertoo että tämä on plussa? Mitä olette mieltä? Haamujen haamu vai höpönlöpöä? :)))
Kyllä siinä minusta jotain on ! Toivotaan vahvistumistaSilmät kuvittelee tähän jotain viivan paikkaa…Sunnuntaina pitäisi alkaa uusi kierto, neljä päivää ollut menkkajomotusta, joka yleensä alkaa vasta päivää ennen vuotoa. Toivo on vaan niin kova
Mulla on ehkä jotkut ultimaattiset viivalasit päässä, mutta ei noi oo mun mielestä testiajallakaan 100% blankoja! Ei kannata vielä menettää toivoaMä teen vaan roskishaamuja. Dpo11 ja huomenna pitäisi alkaa menkat. Ruskeaa tuhrua tulee puuhittäessä hiukan.
No tästä ei tarvii kyllä veikkailla, että onko positiivinen vai ei! Paljon onnea!View attachment 135655Päivä kuukautisten poisjäämisen jälkeen jälkeen!! Ei mitään oireita, ainoastaan aamulla totesin miehelle että olisikohan tärpännyt, koska hiukset eivät ole yhtä rasvaiset kuin yleensä
Kiitos! Pakko oli jonnekin jakaa viivat, kun en halua hirveästi vielä huudella asiasta tässä vaiheessaNo tästä ei tarvii kyllä veikkailla, että onko positiivinen vai ei! Paljon onnea!
Onneksi olkoon!! Upeat viivatView attachment 135655Päivä kuukautisten poisjäämisen jälkeen jälkeen!! Ei mitään oireita, ainoastaan aamulla totesin miehelle että olisikohan tärpännyt, koska hiukset eivät ole yhtä rasvaiset kuin yleensä
Kyllähän siinä haamu on. Toivotaan, että vahvistuu!Hei! Tässä kirjoittelee uusi palstalainen. Mitäs mieltä näistä? Dpo10 ja pahamaineinen RFSU:n herkkä. Toinen kuva otettu salamalla ja toinen ilman.
Ainakin mulla tämmöinen on kaks kertaa ollut positiivinenHei! Tässä kirjoittelee uusi palstalainen. Mitäs mieltä näistä? Dpo10 ja pahamaineinen RFSU:n herkkä. Toinen kuva otettu salamalla ja toinen ilman.
Tämmönen mullakin tuli samoihin aikoihin, nyt rv11+1. Älä hätäänny jos ei heti vahvistu, vissiin kai se kannattaisi testailla joka toinen pv että näkyis selkeämmin just samalla pahamaineisella testillä plussasin.Hei! Tässä kirjoittelee uusi palstalainen. Mitäs mieltä näistä? Dpo10 ja pahamaineinen RFSU:n herkkä. Toinen kuva otettu salamalla ja toinen ilman.