Plussa vai ei?

Älkää tehkö noita RFSU kakka testejä jotka näyttää mitä sattuu, aiheuttaa turhaa mielipahaa vaan. Käsittämätöntä että niitä saa myydä vaikka ihmiset on reklannu todella paljon noista, muuta ei tapahdu kun saat hyvityksenä samoja shaipa testejä lisää :sad001

Tämän aamun testit(Pikselöityy?)
B99BE639-8C14-450C-84DD-E17BAFEBB06B.jpeg

Päiväpissasta(2h)
3B94C72E-EA33-428C-892B-4CB6AA9A2AC5.jpeg

Muokattu viimeksi:
Nyt ei näy edes viivanpaikkaa. Toivottavasti parin päivän päästä näkyisi jotain!

Tälläinen susitesti aamulla tuli tehtyä,en ymmärrä kyllä tämän testin plussaa enkä miinustakaan..(uusi testi mulle)
Eli ihan ekasta aamupissasta tehty First Responce 6,5mIu.
697A6721-0EEB-41EE-A2B7-D7D8EC5C113F.jpeg

Tälläinen susitesti aamulla tuli tehtyä,en ymmärrä kyllä tämän testin plussaa enkä miinustakaan..(uusi testi mulle)
Eli ihan ekasta aamupissasta tehty First Responce 6,5mIu.
View attachment 99052

Minä plussasin tällä testillä kesäkuussa 2020 muistaakseni dpo 11 niin ettei tarvinnut tihrustaa tai arpoa onko viivanpaikka vai ei. Negatiiviselta siis Avenan testi näyttää.

Liitteet

• Screenshot_20210201-143335_Photos.jpg
    Screenshot_20210201-143335_Photos.jpg
    10 KB · Katsottu: 241
Se minun testini oli joko susi tai kemiallinen. Opin etten testaa jos menkat ei oo myöhässä tai ilman hyvää syytä.

Kp30 ja juilii niin että kohta kp1. No uuteen kiertoon uuteen toivoon vai miten se menikään..

Avenan testeissä en näe minäkään mitään.

Siinähän lukee vieressä positive ja negative eli nega. Toivottavasti muuttuu plussaksi

Joo no tarkoitin että mikä tuo hemmetin viiva sitten on tuossa kun ilmestyi heti testiajalla vasemmalle??? Rusehtavansävyä? Siksi sanoin susitestiksi.

Nyt mulla alkanut ovulaatiotesti vahvistumaan (ei plussa, mutta viiva vahvistunut ja välissä oli testit joissa näkyivain toinen viiva) , menkkojen pitäisi alkaa about viikon päästä

Tässä avena mun pc liuska testiajalla noin 30 sek. Kastamisesta ja 100 varma nega kun veriresti 0.

Liitteet

• 20210202_182348.jpg
    20210202_182348.jpg
    11.5 KB · Katsottu: 280
Nyt mulla dpo ehkä 6 tai 7, ovulaatiotesti eiliseltä vahvistunut.. Miten teillä, jotka ootte tehneet ovulaatiotestejä ennen raskaustestiä, niin on näyttäneet plussaa, tai miten aikaisin?

Tässä avena mun pc liuska testiajalla noin 30 sek. Kastamisesta ja 100 varma nega kun veriresti 0.

Beanen, mikä siun tilanne on? Dpo/millon verikoe otettu? Ei ois eka kerta ees tässä ketjussa kun negan verikokeen jälkeisenä päivänä plussaakin :)

Itsellä pc on aiemmin toiminu luotettavasti: harmaa viivanpaikka = nega, punanen hailura = plussa. Löytysköhän vielä omia ikivanhoja testikuvia jostain:hilarious:

76e5cc601d43357332310bcec2925cb4

Mie tätä varmaan aiemmin spämmäsin.. tässä syksyn kemiallisen viiva, pari h myöhemmin verikokeessa hcg 6. Kuvassa on vähän hailu viiva, mut livenä oli selvästi punanen.

Kyllähän tulokseen vaikuttaa aika paljon pissan vahvuus ja kuinka nopee verestä hcg siirtyy pissaan..

Löytypäs:grin

Mä tein eilen ja sain samanlaisen hailun. Sekä RFSUhun...laitoin molemmat allekkain kuvaan. Ei kahesa voi kai nyt viivanpaikka näkyä,olis aika sattuma.
View attachment 99172
Muokkaamaton kuva
View attachment 99173

Rfsussa nään kyllä hailuran, mut siihen en luottas ennen ku on ihan selvä plus.
Testasitko tänään jo? Itsellä ainakin tuollakin kertaa oli tuon testin teon jälkeen seuraavana päivänä ihan selkeä viiva pcssä. Kuvat löytys varmaan jostain tuolta 500 sivua taaksepäin :hilarious:

Takaisin