Plussa vai ei?

Tuota avenan testiä meinaat? First response. 6,5miu

Lähinnä meinasin, että onko tuo joku kuva-arvoitus vai yritettiinkö sillä sanoa jotain. Ymmärtääkseni näissä testeissä näkyy kaksi viivaa, kun on positiivinen tulos, ja yksi viiva jos on negatiivinen. Niinpä jos tämä oli kuva-arvoitus, sen ratkaisu on "negatiivinen testitulos". Jos sillä yritettiin sanoa jotain muuta, niin sittenpä en sano kun että kaikkea sitä näkee!
 
Eikö sulla ollu ovis tyyliin kp 13 tai 14, eli muutama päivä sitten? Mennään aika samoissa, mä tuun jonku päivän perässä niin siks muistan
En saanut ovista ns.kiinni ovistestillä,vahva viiva oli kuitenkin kp 14 ja sitten se haaleni...Eli on voinut olla aiemmin. Mutta ei varmuutta. Veristä limavuotoa tuli kp 15 aamulla.
 
Lähinnä meinasin, että onko tuo joku kuva-arvoitus vai yritettiinkö sillä sanoa jotain. Ymmärtääkseni näissä testeissä näkyy kaksi viivaa, kun on positiivinen tulos, ja yksi viiva jos on negatiivinen. Niinpä jos tämä oli kuva-arvoitus, sen ratkaisu on "negatiivinen testitulos". Jos sillä yritettiin sanoa jotain muuta, niin sittenpä en sano kun että kaikkea sitä näkee!

Voi hyvä Luoja.
 
En saanut ovista ns.kiinni ovistestillä,vahva viiva oli kuitenkin kp 14 ja sitten se haaleni...Eli on voinut olla aiemmin. Mutta ei varmuutta. Veristä limavuotoa tuli kp 15 aamulla.
Ok, ei sitä aina niin varmasti kiinni saakaan vaikka miten tikuttais :) eikä plussa tikussa takaa et ovis tapahtuu, monimutkaista :grin jos ovis oli aiemmin ku kp 13, niin sait sen kuitenkin hyödynnettyä sit, että toivoa on siinäkin tapauksessa?
 
Heippa!

Minä kirjoittelen tänne, kun ei jaksa enää yksin miettiä. Elikkä mulla on endometrioosi, joka on tehnyt endometrioomia munasarjoihin sekä kohtuun, myös muualle elimistöön. Kohtu on kääntynyt taaksepäin ja kiinnittynyt munasarjoihin. Hirveän vihreää valoa ei toisen lapsen saamiseen lääkäri ei näyttänyt. Esikoinen nyt 1,5 vuotias ja kolme vuotta häntä yritimme sekä kolme keskenmenoa sitä ennen. Nyt on kp 25/28. Olo on ollut outo, lähinnä alavatsakipuja kuin kuukautisten aikaan sekä väsymystä. Päädyin tekemään raskaustestin ja herkällä testillä sain haamun kp 23/28. Sama herkkä testi oli puhdas nega kp 24/28. Tänään rfsu:n herkkä testi näytti tältä. Oon aivan sekaisin ja yritän malttaa odotella nyt loppuviikkoon, mutta miltä tämä näyttää muiden mielestä? :anyone:sad010:love7
 

Liitteet

  • IMG_20210127_201156__01.jpg
    IMG_20210127_201156__01.jpg
    10.8 KB · Katsottu: 244
Heippa!

Minä kirjoittelen tänne, kun ei jaksa enää yksin miettiä. Elikkä mulla on endometrioosi, joka on tehnyt endometrioomia munasarjoihin sekä kohtuun, myös muualle elimistöön. Kohtu on kääntynyt taaksepäin ja kiinnittynyt munasarjoihin. Hirveän vihreää valoa ei toisen lapsen saamiseen lääkäri ei näyttänyt. Esikoinen nyt 1,5 vuotias ja kolme vuotta häntä yritimme sekä kolme keskenmenoa sitä ennen. Nyt on kp 25/28. Olo on ollut outo, lähinnä alavatsakipuja kuin kuukautisten aikaan sekä väsymystä. Päädyin tekemään raskaustestin ja herkällä testillä sain haamun kp 23/28. Sama herkkä testi oli puhdas nega kp 24/28. Tänään rfsu:n herkkä testi näytti tältä. Oon aivan sekaisin ja yritän malttaa odotella nyt loppuviikkoon, mutta miltä tämä näyttää muiden mielestä? :anyone:sad010:love7
Selvä plussa, tarrasukkia ja onnea sinne! :cat:
 
Dpo9 .

Ylempi mustavalkoinen on dpo7 testi jossa viivanpaikka mut ei kuvaan ja kuva vähän meni mössöksi. On vielä märkä tossa.

Alhaalla on sit kuivuneena sama testi...

Mielipiteitä? Pitää hakea joku varmennustesti ku nää jotain halpoja liuskoja postista.
 

Liitteet

  • 20210128_112058.jpg
    20210128_112058.jpg
    12.7 KB · Katsottu: 164
  • 20210128_112405.jpg
    20210128_112405.jpg
    9.4 KB · Katsottu: 160
Heippa!

Minä kirjoittelen tänne, kun ei jaksa enää yksin miettiä. Elikkä mulla on endometrioosi, joka on tehnyt endometrioomia munasarjoihin sekä kohtuun, myös muualle elimistöön. Kohtu on kääntynyt taaksepäin ja kiinnittynyt munasarjoihin. Hirveän vihreää valoa ei toisen lapsen saamiseen lääkäri ei näyttänyt. Esikoinen nyt 1,5 vuotias ja kolme vuotta häntä yritimme sekä kolme keskenmenoa sitä ennen. Nyt on kp 25/28. Olo on ollut outo, lähinnä alavatsakipuja kuin kuukautisten aikaan sekä väsymystä. Päädyin tekemään raskaustestin ja herkällä testillä sain haamun kp 23/28. Sama herkkä testi oli puhdas nega kp 24/28. Tänään rfsu:n herkkä testi näytti tältä. Oon aivan sekaisin ja yritän malttaa odotella nyt loppuviikkoon, mutta miltä tämä näyttää muiden mielestä? :anyone:sad010:love7

Selkeä plussa munkin mielestä. Tarrasukkia pino sinne. :3some
 
Ok, ei sitä aina niin varmasti kiinni saakaan vaikka miten tikuttais :) eikä plussa tikussa takaa et ovis tapahtuu, monimutkaista :grin jos ovis oli aiemmin ku kp 13, niin sait sen kuitenkin hyödynnettyä sit, että toivoa on siinäkin tapauksessa?

Eli en,jos tarkoitit oliko seksiä ennen kp 13? Kp 13,14,15 ja 16 oli seksiä.
 
Eli oletko tehnyt tämän testin joka kuvassa nyt dpo9? Vai DPO7? Näen siinä hailuran kyllä. Näyttää Raskauskeijun Onestepille,jotka tulee ovistestin kyljessä ilmaiseksi(?). Itse en ole saanut noin vahvaa viivanpaikkaa edes tuolla testillä,jos tuo siis punertaa kuten värillisessä näen mutta kuivuneena otettu.
Punertaa luonnossa enemmän kuin kuvassa. Toi on kyllä aika selkee mut siis ku nähnyt niin paljon nyt täällä noita vale viivoja ja muita nii tuli siks olo et voiko olla. Mustavalkokuvan ylempi testi tehty dpo7 nyt toi dpo9 eli tänään ensimmäisestä virtsasta
 
Punertaa luonnossa enemmän kuin kuvassa. Toi on kyllä aika selkee mut siis ku nähnyt niin paljon nyt täällä noita vale viivoja ja muita nii tuli siks olo et voiko olla. Mustavalkokuvan ylempi testi tehty dpo7 nyt toi dpo9 eli tänään ensimmäisestä virtsasta
Ok. Kyllä se plussalta näyttää. Aikaisin näkyy jos tosiaan DPO9 vasta. Meinaatko testata seur.vasta ku mensut myöhässä?
 
Täällä yksi vauvakuumeinen. Pillereiden lopetuksen jälkeen ei menkat itse ole alkaneet, yhden terolut kuurin söin ja sitten menkat tuli, kp 60 tai jotain..
Toista kuuria en tahdo syödä, kun tuli kamalia sivuoireita..

Ajattelin kokeilla akupunktiota, jos sillä saisi kropan toimimaan.
Millaisia kokemuksia on pregcheck ovulaatiotesteistä? Niillä luulin saavani ovis plussan, mutta sofin one step näytti vielä negaa.. Kuvaa en osaa laittaa tänne
 
Takaisin
Top