Plussa vai ei?

Mä tein eilen ja sain samanlaisen hailun. Sekä RFSUhun...laitoin molemmat allekkain kuvaan. Ei kahesa voi kai nyt viivanpaikka näkyä,olis aika sattuma.
View attachment 99172
Muokkaamaton kuva
View attachment 99173

avena näihin kumpaankin olen saanut nega kierrossa viivanpaikat näkyviin lähes joka testaus kerralla. Jostain syystä itse saan todella herkästi viivanpaikat näkyviin vähän joka testiin ja olen huomannut, että sulla joka kierrossa näitä ollut paljon. Ilmeisesti ihan pissan laatu tekee sen ilmiön. Sitten vihdoin kun se plussa itselle tuli niin sen kyllä näki jo ensimmäisestä haaleaksi haaleammasta haamusta sen viivan eron. Rfsu on ollut vuosi kausia jo huono testi ja antaa viivanpaikan (todella punertaviakin viivanpaikkoja) ja pc:n viivanpaikastakin paljon kirjoittelua netissä.

Mulla tulee kans jonkinlainen viivanpaikka melkein joka testiin. Aika äkkiä ne oppi ignoraamaan :grin Ja se on ainakin itselleni selvä negan merkki jos se testitulos ei 2-3 päivän aikana muutu miksikään, vaan aina vaan pitää käännellä, valottaa ja tihrustella -> nega.

Onko tuo kp 13 ovis +?
Alkoi sen jälkeen haalenemaan. Tänää huvikseen tein ovis testin ja alkoi taas tummumaa ( kp20) 20210201_123634.jpg

Mulla tulee kans jonkinlainen viivanpaikka melkein joka testiin. Aika äkkiä ne oppi ignoraamaan :grin Ja se on ainakin itselleni selvä negan merkki jos se testitulos ei 2-3 päivän aikana muutu miksikään, vaan aina vaan pitää käännellä, valottaa ja tihrustella -> nega.

Tää on kyllä mielenkiintoista. Olis kiva tietää ihmisten hormonipitoisuuksista ja muusta. Itse kuulun taas siihen ryhmään jolle negat on valkosia. Saattaa välillä vähän viivanpaikka vilahtaa kun testi kastuu, se ei jää kuitenkaan näkyviin ollenkaan. Täällä tosiaan törmännyt testailijoihon joille jää haluroita testeihin jotka ei vahvistu, eli negoja. Itsellä ei sellasista kokemusta. Itse olen kyllä pitänyt tiukkaa linjaa et testaan aikaisintaan dpo10. Usein olen testannut vasta dpo12, koska haluan sitten jo selkeetä merkkiä raskaudesta jos sellanen on tärpännyt :)

Tein Apteq testin 2,5h pidättämisellä päivällä. Sekä ovistestin. Nyt kp 26/ kp 1(?)
Eli menkat joko alkoi ja loppui heti tai ei jatkukaan.

ovistesti mulla siis aina täysin valkonen ku on kp 1. Ainoastaan kp 13-14 (ovisaikaan) se on näin vahva ollut kun nyt äsken.
Sofi 20mIu ovistesti
AB8BDF7C-1CBF-4EE4-8CB9-427969C9BBCD.jpeg

Apteq testi vaikuttaisi plussalle(?)
Eiks ovistestit näytä raskauttakin?
Testiajalla otettu muokkaamaton valokuva alla:
4C618170-AB6F-480C-ADC5-6BDF71745D10.jpeg

Avena: jos ovistesti näyttää tuolta, niin se ei ole positiivinen. Eli ilmeisesti sulla ei ovulaatio ole ollut vielä silloin. Viivan pitäisi olla tasavahva tai jopa kontrolliviivaa vahvempi jotta se tulkitaan ovis plussaksi.ymmärsin ainakin sinun tekstistä että sulla on ollut tuollainen sinun olettaman ovulaation aikaan. Ei kannata ainakaan lopettaa ovis testailua jos viivat vasta noin haaleita.

Ovistesti pitäisi olla yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolli, jotta se voisi tarkoittaa raskautta. Tuo on ihan haalea, se voi olla millainen vaan loppukierrossa. Ja eri kierrossa voi olla eri vahvuinen.

Raskaustestissä en erota mitään.
Kiitos olit taas oikeassa! Sieltä ne niagarat alkaa...Eli tänä aamuna alkoi kunnolla vuotaa. En jaksa enää yrittää...Ei ole sitä miestäkään joka sitä yrittää,ja se 2,5v takainen abortti aiheuttaa nyt niin syvän kaduttamisen ja surun ja tuskan ja masennuksen etten jaksa muutenkaan...

Kiitos olit taas oikeassa! Sieltä ne niagarat alkaa...Eli tänä aamuna alkoi kunnolla vuotaa. En jaksa enää yrittää...Ei ole sitä miestäkään joka sitä yrittää,ja se 2,5v takainen abortti aiheuttaa nyt niin syvän kaduttamisen ja surun ja tuskan ja masennuksen etten jaksa muutenkaan...

Olen pahoillani. Etkö voisi mennä lapsettomuushoitoihin ja yrittää vauvaa yksin? Älä vielä heitä pyyhettä kehään. Monet yrittää vielä paljon kauemmin kunnes sit onnistuu, ei sulla oo peliä menetetty.

Hei, komppaan Agnésia et kannattaa mennä just hoitoihin ja älä heitä pyyhettä kehään kyllä se siitä.. oletko pitkään nyt yrittänyt?
Mun tuttu teki niin et hän meni kumppanuusvanhemman kanssa hoitoihin ja kolmen yrityskerran jälkeen jäi alkio mukaan ja on hyvinkin iloinen pikkumies :)

Hei, komppaan Agnésia et kannattaa mennä just hoitoihin ja älä heitä pyyhettä kehään kyllä se siitä.. oletko pitkään nyt yrittänyt?
Mun tuttu teki niin et hän meni kumppanuusvanhemman kanssa hoitoihin ja kolmen yrityskerran jälkeen jäi alkio mukaan ja on hyvinkin iloinen pikkumies :)
En ole ns.yrittämällä yrittänyt,vaan satunnaisia kertoja ollut joten siksi ei kai tärpännyt.

Sain omasta mielestä plussan ovulaatiotestiin 27.1, nyt tein testin ja näytti tältä https://aijaa.com/KItguU

onkohan ovulaatio kuitenkin vasta tulossa..

Ovaitestaus pitää lopettaa ekaan plussaan koska se voi sen jälkeen pysyä useemman päivän plussalla ja koko loppukierron tulla tollasta viivaa kun sulla ja kierron lopulla tummentua. Eli ei meinaa että olis merkki oviksesta, joskus raskautta voi enteillä jos pamahtaa ovisplussa ihan loppukierrossa.

Ovaitestaus pitää lopettaa ekaan plussaan koska se voi sen jälkeen pysyä useemman päivän plussalla ja koko loppukierron tulla tollasta viivaa kun sulla ja kierron lopulla tummentua. Eli ei meinaa että olis merkki oviksesta, joskus raskautta voi enteillä jos pamahtaa ovisplussa ihan loppukierrossa.

Aloinkin epäilemään sitä, että jos testissä ei ollutkaan silloin vielä tarpeeksi vahva viiva ovulaatioon..

Toivottavasti pääset käymään juttelemassa olostasi, mitä tuo abortti sinulle aiheuttaa! Se on varmasti ollut sinulle sillä hetkellä oikea päätös, eikä kannata itseäsi siitä ruoskia ja syyttää. Jospa löydät vielä miehen jonka kanssa vauvaa yrittää! Tsemppiä!
Kiitos. Kyllä aloin avatua asiasta nyt vihdoin psykologille.

Hulluksihan tässä tulee,taas vahvempi haamu. Eli haaluplussa 6pv sitten (rfsu testaa varhain kp 23),nyt DPO 13/14, en ole varma,menkat kesti 3 pv mutta vuoto oli rusehtavanpaa ja niukempaa paljon. Ei hyytymiä tms.

Takaisin