Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rajattu kuva
Tälläinen susitesti aamulla tuli tehtyä,en ymmärrä kyllä tämän testin plussaa enkä miinustakaan..(uusi testi mulle)
Eli ihan ekasta aamupissasta tehty First Responce 6,5mIu.
View attachment 99052
Siinähän lukee vieressä positive ja negative eli nega. Toivottavasti muuttuu plussaksiTälläinen susitesti aamulla tuli tehtyä,en ymmärrä kyllä tämän testin plussaa enkä miinustakaan..(uusi testi mulle)
Eli ihan ekasta aamupissasta tehty First Responce 6,5mIu.
View attachment 99052
Siinähän lukee vieressä positive ja negative eli nega. Toivottavasti muuttuu plussaksi
Ei näy foorumilla mut ilmeisesti toi on monen mielestä huono.Joo no tarkoitin että mikä tuo hemmetin viiva sitten on tuossa kun ilmestyi heti testiajalla vasemmalle??? Rusehtavansävyä? Siksi sanoin susitestiksi.
Tässä avena mun pc liuska testiajalla noin 30 sek. Kastamisesta ja 100 varma nega kun veriresti 0.
Tässä avena mun pc liuska testiajalla noin 30 sek. Kastamisesta ja 100 varma nega kun veriresti 0.

![]()
Mie tätä varmaan aiemmin spämmäsin.. tässä syksyn kemiallisen viiva, pari h myöhemmin verikokeessa hcg 6. Kuvassa on vähän hailu viiva, mut livenä oli selvästi punanen.
Kyllähän tulokseen vaikuttaa aika paljon pissan vahvuus ja kuinka nopee verestä hcg siirtyy pissaan..
Mä tein eilen ja sain samanlaisen hailun. Sekä RFSUhun...laitoin molemmat allekkain kuvaan. Ei kahesa voi kai nyt viivanpaikka näkyä,olis aika sattuma.Löytypäs![]()
Mä tein eilen ja sain samanlaisen hailun. Sekä RFSUhun...laitoin molemmat allekkain kuvaan. Ei kahesa voi kai nyt viivanpaikka näkyä,olis aika sattuma.
View attachment 99172
Muokkaamaton kuva
View attachment 99173