Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää on kyllä niin nega ku vaan voi olla.
Onko sulla nyt jotain ovikseen viittaavaa oiretta? Tai oliko viimeksi? Voihan se olla et lh nousi muttei irronnut vielä viimeksi. Kumpi o+ on vahvempi?
Voithan varuiksi tehdä raskaustestinkin, jos ovis oli tuolloin 27.1 niin sulla olis dpo 11 tänään ja testissä varmasti jo näkyisi!
Raskauskeijun 10mluOnko mikä testi kyseessä? :) toivottavasti vahvistuu!
Tuossa alimmassa se näyttää mun silmään viivanpaikalle mutta noissa kahdessa muussa näen plussaa.
Samasta testistä kaikki kuvat ja livenä aivan vaaleanpunainen selvä viiva. Tänään kuopuksen neuvolassa varattiin tän testin perusteella mulle ensikäynti äitiysneuvolaan.Tuossa alimmassa se näyttää mun silmään viivanpaikalle mutta noissa kahdessa muussa näen punertavaa sävyä.
Samasta testistä kaikki kuvat ja livenä aivan vaaleanpunainen selvä viiva. Tänään kuopuksen neuvolassa varattiin tän testin perusteella mulle ensikäynti äitiysneuvolaan.
Kiitos, mutta kemialliseksi jäi. Nyt vuotaa ja testissä haaleampi haamu.Onnea plussasta! Itse joudun vielä reilu viikon odotella testin tekoa, jos vaan malttaisi