Plussa vai ei?

BF30DDC9-5EE8-421C-8008-2D260DB4BFAB.jpeg

Tänään ovulaatiotesti oli positiivinen, jospa se olisikin vasta nytten eikä tuolloin 27.1. Täytyy testailla haaleneeko viiva vai pitääkö hakea varuiksi raskaustestiä

Onko sulla nyt jotain ovikseen viittaavaa oiretta? Tai oliko viimeksi? Voihan se olla et lh nousi muttei irronnut vielä viimeksi. Kumpi o+ on vahvempi?
Voithan varuiksi tehdä raskaustestinkin, jos ovis oli tuolloin 27.1 niin sulla olis dpo 11 tänään ja testissä varmasti jo näkyisi!

Nyt ole vahvempi kuin viimeksi, ja oli myös ovislimoja lauantaina.

Minäkin liityn joukkoon. Olisi heti kysymys, vaikuttaako alkoholi ovulaatiotestiin? Nautin alkoholia perjantai illalla, (käytän alkoholio ehkä 4 kertaa vuodessa) ja sain lauantai aamuna plussan ovulaatiotestiin. Voiko alkoholilla olla osuutta tässä, ja olisi sen takia väärä plussa. Tämä viiva oli siis tummempi, ja näin ei ole koskaan ennen ollut kun olen testejä tehnyt, aina vain sama vahvuisia viivoja kun ollut ovulaatio.. Ja kierron pituudesta minulla ei ole tietoa kun on epäsäännöllinen..
Harmittaa jo etukäteen, jos alkoholi pilasi tulevan ovulaation, niin harvoin sitä kuitenkin nautin..

Samasta testistä kaikki kuvat ja livenä aivan vaaleanpunainen selvä viiva. Tänään kuopuksen neuvolassa varattiin tän testin perusteella mulle ensikäynti äitiysneuvolaan.

Onnea plussasta! Itse joudun vielä reilu viikon odotella testin tekoa, jos vaan malttaisi

Hei! Oon lukenut tätä ketjua puolisen vuotta kun on yritystä ollut ja jännittänyt kanssanne ja nyt eka kertaa tuli itselle testiin jotain joten pakko oli tunnukset luoda. Kp 35/35 eilenkin näkyi jotain, mutta tänään sain kuvaankin. One step testi. :angelic: voisko olla?
IMG_20210210_093334.jpg

Takaisin