P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Keskimmäisessä on jo piikki näkyvillä. Mutta haalistunut eli ei plussa vielä. Jatka testausta.
Eiks tuo oo O+!? Mun mielestä testiviiva on selkeesti kontrollia vahvempi.Rajattu kuva
Ovis plussa!Rajattu kuva
Kiitos mitä nyt tein sit first response nii viivanpaikka vain ei kummempia joten äh, tais olla susi testi ku kyl toi oli musta plus ja mieski jo innostui. No ens kierto sitteKatarina$n testissä näyttäisi olevan selvä plussa!
Pikkulintu oviatesti todella lähellä plussaa
Avenan testeissä en valitettavasti nää toista viivaa.
Voihan se olla kemiallinen myös, tai jos tuo on ilman hcgtä tullut viiva, niin on kyllä surkee testi!Kiitos mitä nyt tein sit first response nii viivanpaikka vain ei kummempia joten äh, tais olla susi testi ku kyl toi oli musta plus ja mieski jo innostui. No ens kierto sitte
Lähtee reklamaatio kyllä jos on näin tai hyväksyn et tais olla kemiallinen. Ensimmäinen mun tietämä laatuaan eli harmitus kova mitä itse tollona testasin.. noh, nyt kohta alkaa menkat ja uusi yk. Kyl on vetämätön olo ja oksettaa kovasti tietyt asiat. Eli tuntuu et hcg tais käydä koholla ja nyt kostautuu kovilla PMS oireilla. Mieskin innostui jo ku oireilu kovenee mut kyl se tuli maanpinnalle ku mä kerroin että tää taisi nyt olla se kuuluisa kemiallinen. Itselläni ei kystia ole ollut kuin pari kertaa eli ei ole pcos oireita eikä sellaista sanottu joten ei ainakaan munasarjakysta ole kyseessä (ilmeisesti sekin voi näyttää herkällä) niin tais ihan hcg reagoidaVoihan se olla kemiallinen myös, tai jos tuo on ilman hcgtä tullut viiva, niin on kyllä surkee testi!
joka tapauksessa kerron kun menkat alkaa.. huoh 
Kyllä mä veikkaan että vahvin oli ovisplussa. Ei se korkein huippu aina tule bongatuksi. Eikä kaikki saakaan.
View attachment 99014
Esim. Tossa näkee eron kahden ovistestin välillä.