Plussa vai ei?

Hyvin näkyy kyllä kuvistakin :) . Haamu on tai sit törkeä viivapaikka :wideyed:

Niin en tiiä. 2 muuta 10 herkkystä ja sit pc ja digi näyttää negaa. Eli aika vahva kallistus on siihen suuntaan että on viivanpaikkoja mutta tosiaan luonnossa ihan haaleesti väriä nähtävissä.
 
Tässä tää ovistestikuva eli tuo tummun eilinen ja kaikki muut samanlaista kuin tämä toinen haaleempi ovisplussa. Eli eikö tuo ole se ovisplus tuo mis testiviiva on tummempi kun kontrolli ja siitä 12h-48h on ovis eli eilen oli tuo tummempi plus ja siis joko tänään tai huomenna sit ovis? Tai voihan se olla et oli eilen jo kun tuli tuo lh piikki.

Kuva epäselväksi tuli kun latas tänne mutta ihan tasapaksuja on viivat ja tietty testiajalla oli kirkuvan punainen toi tummempi testi ja toisessa ihan tasavahvan punaiset. Nämä kuivuneita testejä jo.
 

Liitteet

  • 20210115_214527.jpg
    20210115_214527.jpg
    15.8 KB · Katsottu: 144
Toivon todella et ovis myös tapahtuu koska tuo kohdunulkoinen oli kaamee juttu. Kierto näyttää kuitenkin käynnistyneen heti tyhjrnnysvuodosta joka alkoi siis 13 päivää sitten...
 
Tässä tää ovistestikuva eli tuo tummun eilinen ja kaikki muut samanlaista kuin tämä toinen haaleempi ovisplussa. Eli eikö tuo ole se ovisplus tuo mis testiviiva on tummempi kun kontrolli ja siitä 12h-48h on ovis eli eilen oli tuo tummempi plus ja siis joko tänään tai huomenna sit ovis? Tai voihan se olla et oli eilen jo kun tuli tuo lh piikki.

Kuva epäselväksi tuli kun latas tänne mutta ihan tasapaksuja on viivat ja tietty testiajalla oli kirkuvan punainen toi tummempi testi ja toisessa ihan tasavahvan punaiset. Nämä kuivuneita testejä jo.

Jos tosiaan oli ihan tasavahvat viivat niin ekasta semmosesta lasketaan ovis. :) Kannattaa ladata puhelimeen sellainen sovellus kun premom, siihen laitetaan testeistä kuvat aina ja se kertoo ovishuipun, jos siis ei ite oo ihan varma että onko tarpeeksi tumma tms. :) Ite huomasin myös että digi antoi pysyvän hymyn jo silloin kun muut oli just tasavahvat vaikka sitten myöhemmin sain tikutettuna noin että testiviiva oli vahvempi kuin kontrolli, mutta se aiempi eka plussa ( tasavahvat) siis oli se oikea :) Tosiaan oikeasti testaaminen pitäs lopettaa siihen kun saa sen ekan ovisplussan, eli tasavahvat tai tummemman kun kontrolli.
 
Hei kaikille. Olen ketjua seuraillut ja nyt uskaltaisin päivittää ja kysyä ajatuksianne. Pahoittelut että heti tulee omaa napaa! Ihanaa muuten huomata, että monet muutkin seuraa testejä tiiviisti ja tulkitsee niitä :)

Minulla takana ensimmäinen pakastealkionsiirto ja nyt on siirrosta yhdeksän päivää. Alkio oli kolmepäiväinen. Ovulaatiosta laskettuna ois dpo12. Laitan kuvia liitteeksi. Pregcheck liuskat tehty vaaleampi eilen ja tummempi tänään. Clear Blue tehty tänään 1,5h pidätyksellä. Näyttääkö teistä ihan päiviä vastaavilta? Kemiallisen raskauden pelko on kamala. Lisäksi rintojen arkuus ja turvotus on päivä päivältä vähentynyt, tänään ei koske enää yhtään :nailbiting: onkohan tämä epänormaalia?

Kiitos jos joku ehtisi ja kehtaisi pohtia kanssani tätä asiaa :)
 

Liitteet

  • IMG_20210116_114926.jpg
    IMG_20210116_114926.jpg
    14.8 KB · Katsottu: 223
  • IMG_20210116_115011.jpg
    IMG_20210116_115011.jpg
    12.4 KB · Katsottu: 214
Hei kaikille. Olen ketjua seuraillut ja nyt uskaltaisin päivittää ja kysyä ajatuksianne. Pahoittelut että heti tulee omaa napaa! Ihanaa muuten huomata, että monet muutkin seuraa testejä tiiviisti ja tulkitsee niitä :)

Minulla takana ensimmäinen pakastealkionsiirto ja nyt on siirrosta yhdeksän päivää. Alkio oli kolmepäiväinen. Ovulaatiosta laskettuna ois dpo12. Laitan kuvia liitteeksi. Pregcheck liuskat tehty vaaleampi eilen ja tummempi tänään. Clear Blue tehty tänään 1,5h pidätyksellä. Näyttääkö teistä ihan päiviä vastaavilta? Kemiallisen raskauden pelko on kamala. Lisäksi rintojen arkuus ja turvotus on päivä päivältä vähentynyt, tänään ei koske enää yhtään :nailbiting: onkohan tämä epänormaalia?

Kiitos jos joku ehtisi ja kehtaisi pohtia kanssani tätä asiaa :)
Todella hienosti on viivat vahvistuneet! Onnea ja tyyntä mieltä odotukseen.
 
On tästä aiemminkin ollut puhetta, että rfsu:n testit kannattaa hyllyyn jättää. Ja ne raskaus keijun liuskat myös.

Tässä pari rfsu:n viivanpaikkaa, oon kyllä näitä ennenkin laittanut ja useampia olis jos olisin kuvannut..

View attachment 98379 View attachment 98382

Ja tässä taas ko. Testien plussia

Dpo 13
View attachment 98381
Dpo 9View attachment 98383
Tän dpo en muista mut oli jo rv 6 ainakin.
View attachment 98384

Mulla kans kaks esimerkkiä RFSU:n negoista!

3F727B92-A709-4056-B055-5F42E4BEDD8B.jpeg

B580DFA8-EB43-45D0-AEA7-A19E541C12D6.jpeg
 
Kiitos vastauksista :happy::Heartred

Ja muuhun keskusteluun liittyen voisin kans sanoa, että rfsu:n testistä olen kerran itse saanut todella selkeän plussan (se liuskatesti). Ei todella ollut plussa, kaikki muut testit näytti selkeää negaa:evil4 ja sit toisaalta se rfsu:n herkkä näyttänyt tässä ehkä-raskaudessa muita huonommin ja ihan epämääräisesti (viivojen paksuuksia ei ole voinut vertailla).

Ovulaatiotesteistä: digit näyttää ainakin selkeästi, jos noita viivojen vahvuuksia pohtii :happy8 mut ite oon kans tulkinnu, että eka kerta kun tulee vähintään yhtä vahvat viivat on se riittävä testitulos. Mulla näyttäny joskus tosiaan plussaa sit pari päivää. Mut joskus en oo saanu ovista kii liuskoilla, ainoastaan digillä :bored:on
 
Huomenta kaikille! Ajattelin vähän päivittää tilannetta. Hienosti on kyllä vahvistunut viivat :love7 pieni toivo hiipii, voisiko tämä oikeasti olla totta kahden vuoden yrityksen ja ivf:n jälkeen :hello2
Kaikki Pregcheck, ylin pp8 (dpo11), keskellä pp9 (dpo12) ja alin tänään pp10 (dpo13). Huomenna veritesti!
 

Liitteet

  • IMG_20210117_103759.jpg
    IMG_20210117_103759.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 162
Huomenta kaikille! Ajattelin vähän päivittää tilannetta. Hienosti on kyllä vahvistunut viivat :love7 pieni toivo hiipii, voisiko tämä oikeasti olla totta kahden vuoden yrityksen ja ivf:n jälkeen :hello2
Kaikki Pregcheck, ylin pp8 (dpo11), keskellä pp9 (dpo12) ja alin tänään pp10 (dpo13). Huomenna veritesti!

Hyvältä näyttää!:love7

Vertailuksi laitan omat viivat nyt dpo 10, pregcheck ja predictor early!
 

Liitteet

  • 673A2A82-4F9D-438A-A7BD-C9C0459DBCEC.jpeg
    673A2A82-4F9D-438A-A7BD-C9C0459DBCEC.jpeg
    10.5 KB · Katsottu: 149
  • B7A8DF62-07BB-4208-8037-3140B495C695.jpeg
    B7A8DF62-07BB-4208-8037-3140B495C695.jpeg
    46.2 KB · Katsottu: 137
En tiie mitä ihmettä mulla on menoillaan mutta nytten on kolmannet menkat 5 viikon sisällä, aina joka viikon välein... Lääkäri määräsi ensisijaisesti verikokeet ja sitten katsotaan etenkään. Vuoto alkaa suoraan kirkkan punaisena ja pysyy sellaisenaan koko ajan kunnes loppu. Kysyivät lääkärissä voinko olla raskaana niin tein testiä yli viiko sitten ja se oli nega, vaikka toivoisin olevani raskaana kovasti en kumminkaan jaksais tällaista tilannetta raskaana ollessani... Onko kellään ollut samanlainen tilanne tai tuntee jonkun jolla on ollut? Miten päätyi?
 
En tiie mitä ihmettä mulla on menoillaan mutta nytten on kolmannet menkat 5 viikon sisällä, aina joka viikon välein... Lääkäri määräsi ensisijaisesti verikokeet ja sitten katsotaan etenkään. Vuoto alkaa suoraan kirkkan punaisena ja pysyy sellaisenaan koko ajan kunnes loppu. Kysyivät lääkärissä voinko olla raskaana niin tein testiä yli viiko sitten ja se oli nega, vaikka toivoisin olevani raskaana kovasti en kumminkaan jaksais tällaista tilannetta raskaana ollessani... Onko kellään ollut samanlainen tilanne tai tuntee jonkun jolla on ollut? Miten päätyi?
Mulla oli tällaista, kun oli kierto ihan sekaisin. Oli kolmet menkat saman kuukauden aikana. Lääkäri määräsi Letrozolit ja heti seuraavasta kierrosta tulin raskaaksi.
 
Mulla oli tällaista, kun oli kierto ihan sekaisin. Oli kolmet menkat saman kuukauden aikana. Lääkäri määräsi Letrozolit ja heti seuraavasta kierrosta tulin raskaaksi.

Kiitos paljon vastauksestasi, toivottavasti saadaan minunkin tilanne hoidettua ja jospa itselläkin tätrpää sitten..
 
Takaisin
Top