Plussa vai ei?

20210115_153519.jpg

Tämä siis negaa? Digitesti Smart timer (25miu)negatiivinen.
En ymmärrä miksi näen viivan kun se digi (25mIU)oli negat.
Tämä on tarkennettu automaattisesti ja luonnonvalossa kuvattu. Testiajalla.

Jos näillä saa näinkin selvän valeplussan/viivanpaikan miksi näitä myydään edes...hmmm

Muokattu viimeksi:
Ai mikä ihmeen hailura viivan mä mahdan sitten nähdä?
En ymmärrä. Mutta negaa ne sitten on OLTAVA. LYÖN sen takaraivooni kohta.
Rupesin jo vertaamaan kesäkuisen plussan ja eilisen kuvia. :confused: Hhuhuh
Joillain ihmisillä hcg on lähempänä sitä viittä, kuin nollaa silloinkin kun EI ole raskaana ja tämä voi aiheuttaa ns. "haamuja" raskaustesteihin ja niitä tulee ihan ympäri kierron. Tämä ei ole merkki kemiallisesta raskaudesta eikä sitä, että olisi tullut keskenmeno.
Sulla on nyt ollut jo kuukautiset ja uusi kierto meneillään useamman päivän, joten jos olisit raskaana testi olisi jo aivan selkeä plussa.
Mun nykyinen raskaus alkoi kaksosraskautena, mutta toinen alkio ei ollu elinkelpoinen ja meni kesken. Tästä tuli ihan runsasta vuotoa, mutta ihan eri aikaan, kuin kuukautisten olisi pitänyt olla ja raskaustestit olivat aivan räikyviä plussia.
Sinuna hyväksyisin nyt negatiivisen tuloksen ja piilottaisin nyt kaikki testit ja koittaisin keskittyä johonkin ihan muuhun tai edes uuteen kiertoon. Stressi ei ainakaan paranna mahdollisuuksia raskautumiseen.
Tsemppiä!

Äkkiä jelppiiää...mistä siis lasken nyt oviksen eli milloin se on se ovisplussa kun monta päivää näytti tasavahvaa viivaa ja sit tuli vahvempi viiva kun kontrolliviiva ja sit taas tasavahva. Eli onko lh huippu se eka tasavahva viiva vai se kun tuli vahvempi viiva kun kontrolli??:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::anyone

Tasavahvaa näytti varmaan 3 päivää sit tuli se vahvin plussa eli vahvempi kun se kontrolliviiva ja sit taas tasavahva tänään. Itse aattelin et se vahvin viiva olis vasta lh huippu et siitä se 12h-48h olis ovis?

Voin kotiin päästyy ottaa. Mutta siis sama testi millä aina tehnyt eli pc en koskaan ole muulla testannutkaan. Ja tosiaan oli paljon vahvempi kun kontrolli et testiajalla ei kobtrolliviivaan riittänyt edes väriä juurikaan. Mutta kun kuvan saan niin testi on tietty nyt kuiva kun ollut eilisestä vessan kaapissa:shy:

Tasavahvaa näytti varmaan 3 päivää sit tuli se vahvin plussa eli vahvempi kun se kontrolliviiva ja sit taas tasavahva tänään. Itse aattelin et se vahvin viiva olis vasta lh huippu et siitä se 12h-48h olis ovis?
Mun mielestä se kaikista tummin on ovis+, eli LH-huippu.

Plussa on se eka testi jolla tulee tasvahvat tai vahvempi viiva. Sen jälkeen ei sais testailla enää, koska voi olla monta päivää plussalla. Ovisplussasta tosiaan 2 vuorokauden sisään on ovis, se voi olla jo 12 tunnin päästä tai vasta lähemmäs tota 48 tuntia. Dpot menee ton ekan plussan mukaan eli ovisplussa päivä on dpo - 1 ja oletettu ovispäivä (vuorokausi ton plussan jälkeen) on dpo 0, ja siitä eteenpäin dpo 1,2,3 jne :)

On tästä aiemminkin ollut puhetta, että rfsu:n testit kannattaa hyllyyn jättää. Ja ne raskaus keijun liuskat myös.

Tässä pari rfsu:n viivanpaikkaa, oon kyllä näitä ennenkin laittanut ja useampia olis jos olisin kuvannut..

View attachment 98379 View attachment 98382

Ja tässä taas ko. Testien plussia

Dpo 13
View attachment 98381
Dpo 9View attachment 98383
Tän dpo en muista mut oli jo rv 6 ainakin.
View attachment 98384

Joo no mulla on tullut tällänen plussa viime raskaudesta RFSUlla,sama kierron päiväkin oli kyseessä eli kiinnittymisestä kulunut jo yli viikko kun tuli tällänen viiva..
IMG_0962~2.jpg

Ja oli aamupissa. Otettu siis 6/20.
Tässä tämä eilinen ei- positiivinen mutta ei aamupissastakaan.
20210115_192837.jpg

Näen samanlaisen viivan mutta haaleamman(ja tosiaan eri kameralla otettu yms.),eli sekottuu helpolla vsrhaiseen plussaan.

Raskauskeijun onestep puikot antaa näköjään kans kivoja viivanpaikkoja. Harmi kun kuvaan ei saa niin hyvin näkyyn, mulla kameran asetukset niin että se automaattisesti vaalentaa kuvaa. Tai sitten mulla on vaan viivalasit hyvät :grin

Raskauskeijun onestep puikot antaa näköjään kans kivoja viivanpaikkoja. Harmi kun kuvaan ei saa niin hyvin näkyyn, mulla kameran asetukset niin että se automaattisesti vaalentaa kuvaa. Tai sitten mulla on vaan viivalasit hyvät :grin
No minä ihmettelin tätä samaa kun kahteen raskauskeijun one steppiin viivat sain aikaiseksi ja mihikää muuhun en... :wtf:
Pitäs varmaan olla jo viivoja muissakin jos jotain olis tapahtunut, kuitenkin kp 41 menossa... Missä lie menkat luuraa:scratch

Eri kerralla testattu tämmösiä. Muut testit täysin negaa. Näänköhän vaan omiani, livenä näkyy niin selkeesti kyllä.

Liitteet

• IMG_20210114_190924 (2).jpg
    IMG_20210114_190924 (2).jpg
    26.4 KB · Katsottu: 224
  • IMG_20210115_182643 (2).jpg
    IMG_20210115_182643 (2).jpg
    14.8 KB · Katsottu: 235
  • IMG_20210115_180459 (3).jpg
    IMG_20210115_180459 (3).jpg
    27.9 KB · Katsottu: 221
Joo no mulla on tullut tällänen plussa viime raskaudesta RFSUlla,sama kierron päiväkin oli kyseessä eli kiinnittymisestä kulunut jo yli viikko kun tuli tällänen viiva..
View attachment 98390
Ja oli aamupissa. Otettu siis 6/20.
Tässä tämä eilinen ei- positiivinen mutta ei aamupissastakaan.
View attachment 98393
Näen samanlaisen viivan mutta haaleamman(ja tosiaan eri kameralla otettu yms.),eli sekottuu helpolla vsrhaiseen plussaan.

Näissä kahdessa omaan silmään selkeä ero, eka selkeä haamulainen/plussa tokassa ei näy toista vivaa. Niinkun joku ylempänä kirjoitti, jos sulla se hcg taso on lähellä sitä viittä normaalisti millä nämä testit alkaa reagoida, kun usein saat hailuroita, mitä vaikea saada kuvaan. Onko sulla alkanut nyt ovistestit vahvistua? Ootko alottanut vielä testailua?

Takaisin