Joo mutta kyllä hämää kun tuollaisia hämäräviivoja näyttää tuo RFSU. Hermoheikko olo muutenkin ollut,ja sitten tuo Smart timer 25mIU näyttää Not pregnant.Kyllähän tuossa jotakin näkyy. Varsinkin keskimmäisessä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo mutta kyllä hämää kun tuollaisia hämäräviivoja näyttää tuo RFSU. Hermoheikko olo muutenkin ollut,ja sitten tuo Smart timer 25mIU näyttää Not pregnant.Kyllähän tuossa jotakin näkyy. Varsinkin keskimmäisessä!
Ai mikä ihmeen hailura viivan mä mahdan sitten nähdä?Negoilta näyttää.
Joillain ihmisillä hcg on lähempänä sitä viittä, kuin nollaa silloinkin kun EI ole raskaana ja tämä voi aiheuttaa ns. "haamuja" raskaustesteihin ja niitä tulee ihan ympäri kierron. Tämä ei ole merkki kemiallisesta raskaudesta eikä sitä, että olisi tullut keskenmeno.Ai mikä ihmeen hailura viivan mä mahdan sitten nähdä?
En ymmärrä. Mutta negaa ne sitten on OLTAVA. LYÖN sen takaraivooni kohta.
Rupesin jo vertaamaan kesäkuisen plussan ja eilisen kuvia.Hhuhuh

Mun mielestä se kaikista tummin on ovis+, eli LH-huippu.Tasavahvaa näytti varmaan 3 päivää sit tuli se vahvin plussa eli vahvempi kun se kontrolliviiva ja sit taas tasavahva tänään. Itse aattelin et se vahvin viiva olis vasta lh huippu et siitä se 12h-48h olis ovis?
Tasavahvaa näytti varmaan 3 päivää sit tuli se vahvin plussa eli vahvempi kun se kontrolliviiva ja sit taas tasavahva tänään. Itse aattelin et se vahvin viiva olis vasta lh huippu et siitä se 12h-48h olis ovis?
On tästä aiemminkin ollut puhetta, että rfsu:n testit kannattaa hyllyyn jättää. Ja ne raskaus keijun liuskat myös.
Tässä pari rfsu:n viivanpaikkaa, oon kyllä näitä ennenkin laittanut ja useampia olis jos olisin kuvannut..
View attachment 98379 View attachment 98382
Ja tässä taas ko. Testien plussia
Dpo 13
View attachment 98381
Dpo 9View attachment 98383
Tän dpo en muista mut oli jo rv 6 ainakin.
View attachment 98384
No minä ihmettelin tätä samaa kun kahteen raskauskeijun one steppiin viivat sain aikaiseksi ja mihikää muuhun en...Raskauskeijun onestep puikot antaa näköjään kans kivoja viivanpaikkoja. Harmi kun kuvaan ei saa niin hyvin näkyyn, mulla kameran asetukset niin että se automaattisesti vaalentaa kuvaa. Tai sitten mulla on vaan viivalasit hyvät![]()

Joo no mulla on tullut tällänen plussa viime raskaudesta RFSUlla,sama kierron päiväkin oli kyseessä eli kiinnittymisestä kulunut jo yli viikko kun tuli tällänen viiva..
View attachment 98390
Ja oli aamupissa. Otettu siis 6/20.
Tässä tämä eilinen ei- positiivinen mutta ei aamupissastakaan.
View attachment 98393
Näen samanlaisen viivan mutta haaleamman(ja tosiaan eri kameralla otettu yms.),eli sekottuu helpolla vsrhaiseen plussaan.
Eri kerralla testattu tämmösiä. Muut testit täysin negaa. Näänköhän vaan omiani, livenä näkyy niin selkeesti kyllä.