Plussa vai ei?

No nyt mulla olisi tällainen näöntarkastustesti tässä, niin kuin joku sanoi tuolla raskaaksi21 ketjussa.:grin
Ja en tehnyt itsekään Sofia tästä samasta näytteestä, kun tämä PC näytti ihan negalta, niin mitä turhaan tuhlaamaan. Nyt sitten kun olen tässä valon alla sitä tarkemmin tutkinut, niin onhan siinä joku hailura.:wideyed::woot:
https://aijaa.com/UkQIka
Näen tässä kyllä haamun :dance008

Tein aamulla (tänään dpo 10) apteekin ultra herkän testin ja tällainen tuli :pompus: antaako nämä testit viivanpaikkoja kuinka herkästi?!?
https://aijaa.com/C93DBU
Tässä jopa minä näen väriä tuossa testiviivassa, ja minulla ei todellakaan ole viivalaseja. Viiva on vielä toooodella vaalea, joten kannattaa tehdä vaikka viikkonäytöllinen digitesti, ennen kuin alkaa julkisesti tuulettaa. :)

Kosmoskukan testissä näkyy kyllä viiva, mutta se on minusta harmaa... eli olisiko nyt sitten viivanpaikka vain kyseessä. :grumpy:

Kolmonen, jos tätä plussa vai ei -ketjua lukee taaksepäin, on todella monet saaneet todella räikeitä viivoja turhaan apteekin ultraan. Jopa kunnon vaaleanpunaisia. Varsinkin testiajan jälkeen vahvistuu. Testaisin jollakin muulla testillä, apteekin ultraan voi luottaa vain, mikäli testi vahvistuu hcg:n nousun mukaisesti aivan selkeästi seuraavinakin päivinä. Saattaa näyttää samanlaista viivaa syyttä suotta monta päivää peräkkäin.

Kosmoskukan testissä näkyy kyllä viiva, mutta se on minusta harmaa... eli olisiko nyt sitten viivanpaikka vain kyseessä. :grumpy:
Paljon mahdollista. Hitsi kun mulla ei taida olla yhtään kuvaa tallessa siitä minkälaisia viivoja pc teki keskenmenon jälkeen viikosta toiseen, ja ne eivät mitään kai tarkoittaneet.

Mutta siis niin kauan kun ei kuukautisia näy, voi seuraava testi vielä plussaksi muuttua!

Ehkä oon seonnut, ehkä en, mutta tein vielä illalla uuden testin.:angelic: Nyt dippasin sen Sofinkin ja siinä ei mun mielestä näy mitään. Pc:ssä edelleen joku viivanpoikanen.

Liitteet

• 3AD9FEA7-158C-40EE-8DEC-6326E543EC80.jpeg
    3AD9FEA7-158C-40EE-8DEC-6326E543EC80.jpeg
    31.2 KB · Katsottu: 332
Minulla olisi täällä pientä kysyttävää, eli mulla loppui menkkat viiko sitten mutta eilen alkoi taas vuotoa. Vuoto alkoi yhtä äkkiä kirkaan punaisena ja pysy sellaisenaan. Vuoto on suht runsasta eli parin tunnin ajan side täyttyy. Olisiko mahdollista että mieheni olisi satuttanut jotenkin kun ennen vuoto oli yhdynntä... Vuoto jatkuu kolmanetta päivää ja on siis runsampaa kuin kuukautiset. Kipuja ei sentään ole.

Muokattu viimeksi:
Kyllä näissä molemmissa jotain näkyy :happy:
Kiitos kun jaksat kommentoida.:joyful: Unohdin kirjoittaa, että mun mielestä tuossa Sofissa on taas viiva väärässä paikassa. Eli värikertymää vain viivanpaikan vieressä. Kamera ei ole siihen kunnolla tarkentanut.

Yöllisellä vessareissulla tein digin.:shy: Ja tuli kuin tulikin plussa. :happy093
Raskausviikot nyt sitten vasta 3+2, joten vielä ei enempiä uskalla tuuletella plussaa.

Liitteet

• B2A3EB31-CFB3-42F8-8F35-2A6F93A0AD61.jpeg
    B2A3EB31-CFB3-42F8-8F35-2A6F93A0AD61.jpeg
    21 KB · Katsottu: 191
Onnea plussasta! Paljon tarrasukkia:love017

Mä jotenki ihmettelen ku Flo näyttää et ovis olis ollut viikko sitten maanantaina, ja silloin kyllä oli kovat kivut, mut kaikki laskurit laskee oviksen vasta viime viikon tiistain-torstain väliselle ajalle. Toivottavasti tallettelut on ollut riittäviä, (5x siinä ovis viikon aikana, mut siinä on ti-ke päivät peräkkäin kun kumpaankaan päivänä ei ollut seksiä)

Nyt kp 22/26-28, joten voi olla liian varhaista testailla.

En muista kysyinkö jo mutta onko kellään täältä kokemusta medigoon herkistä testeistä? Lupaavat tuloksen 5-7 päivää hedelmöitysajankohdasta? 10 herkkyyksinen.

Minulla olisi täällä pientä kysyttävää, eli mulla loppui menkkat viiko sitten mutta eilen alkoi taas vuotoa. Vuoto alkoi yhtä äkkiä kirkaan punaisena ja pysy sellaisenaan. Vuoto on suht runsasta eli parin tunnin ajan side täyttyy. Olisiko mahdollista että mieheni olisi satuttanut jotenkin kun ennen vuoto oli yhdynntä (vähän rajusti meni) sorri infosta mutta siis joo mietin tässä mikä tämä voisi olla. Välillä se näyttää olevan limainen vuoto ja flon mukaan parin päivän päästä pitäisi olla Ovulaatio.

Kannattaa mennä äkkiä päivystykseen! Älä vaan jää tätä kotiin ihmettelemään.

Yöllisellä vessareissulla tein digin.:shy: Ja tuli kuin tulikin plussa. :happy093
Raskausviikot nyt sitten vasta 3+2, joten vielä ei enempiä uskalla tuuletella plussaa.
Mahtavaa, onnea! :) Siinä sun yhdessä testissä näkyi värikertymä just viivan kohdalla, hienoa että digi antoi plussan niin ei tarvi arpoa! :)

En muista kysyinkö jo mutta onko kellään täältä kokemusta medigoon herkistä testeistä? Lupaavat tuloksen 5-7 päivää hedelmöitysajankohdasta? 10 herkkyyksinen.
Kuulostaa oudolta. Eihän se alkio todennäköisesti oo edes vielä kiinnittynyt tuossa kohtaa, kiinnittymisessä menee noin viikko aikaa ja voi mennä vähän pidempäänkin. Herkkyys näyttäisi siinä olevan sama, kuin muissakin erittäin herkissä..

Ehkä oon seonnut, ehkä en, mutta tein vielä illalla uuden testin.:angelic: Nyt dippasin sen Sofinkin ja siinä ei mun mielestä näy mitään. Pc:ssä edelleen joku viivanpoikanen.
Mä näen kyllä ihan viivat molemmissa :pompus: ja usein en näe..

Takaisin