Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Apteekin herkkä raskaustesti. Menkkojen ois tänään pitänyt alkaa, mutta eipä alkanut. Alkaako sit lähipäivinä?Tulkitkaa te kun itse katson viivalasien kanssa:arghh:
Kai siinä on kun itse katonJoku haamun esi-isä tai viivanpaikka siellä ainakin, onko väriä? :)

Eli miten tää tulkitaan? Vähän on nää testaamiset uus juttu mul. Tässä aamu
![]()
Vs ilta
![]()
Eli miten tää tulkitaan? Vähän on nää testaamiset uus juttu mul. Tässä aamu
![]()
Vs ilta
![]()
Apteekin herkkä raskaustesti. Menkkojen ois tänään pitänyt alkaa, mutta eipä alkanut. Alkaako sit lähipäivinä?Tulkitkaa te kun itse katson viivalasien kanssa:arghh:
Tuo aamuinen on kyllä kirkas plussa. Iltainen on nega (onko RFSU?). Niin tai näin, laskisin huomiselle ovispäivä 0 dpo.
Aijaa, ois pitänyt tajuta lukee tosta testistä aikaisemminHakisin eri merkkisen testin, noilla tulee aina viivanpaikka enkä ite luota tohon ollenkaan. Toivotaan, että sulla se on oikea viiva ja vahvistuu pian! :)

Ja siis mä en edes tajunnu et noi hormoonitasot voi romahtaa näin lyhyessä ajassa positiivisesta negatiiviseksi.. ehkä alan googlettaa vähän :D
Noista samoista testeistä on paljon keskusteltu. Niissä on eri herkkyys, ja moni on kokenut Cb, pregcheck tai Raskauskeijun one-stepit paremmiksi ja luotettavimmiksi. Itsekään en selkeetä plussaa saanut RFSU:hun nousemaan.
Naksutiili, mulla oli kohdunulkoisen raskauden jäljiltä erikoinen ovulaatio, mistä seurasi kolmen viikon luteaalivaihe. Kuukautiset kuitenkin tulivat ja kierto siitä tasoittui.