Plussa vai ei?

ImageUploadedByVau Foorumi1514893372.021901.jpg

Pc kp15. Ylempi on ovistesti :D
Aika rajulta näyttää viivanpaikaksi. Mutta siis menkat alkoi kp13 , joten ihan viivanpaikka on :)

Olen vuodesta 2013 tehnyt varmaan tsiljoona testiä eikä näin pahoja viivanpaikkoja silloin ollut, jos jotain näkyi niin se oli sit kunnon plussa :D Huomasin myös kahden raskauden välissä että esim first response on mennyt tosi huonoksi, sillä saa kunnon pinkin viivan vaikka ei raskaana olisikaan. :o nyt rfsun varhaiset testit on ollut sellaisia joihin en saa viivanpaikkaa näkymään millään ja niihin en saanut lapsista edes plussaa tulemaan kun muut näytti jo selvästi. Ota sit näistä selvää :D

Onko muilla värit levinnyt testissä ja sen takia näyttäneet testiviivan värillisenä? Ja levinnyt väri ei oo lähtenyt pois ja tunti mennyt teosta. Mikä näitä testejä vaivaa :(

Siis onks pc sama ku tää marketeista saatava pregcheck? Mää en oo ikinä saanu niihin aikaseks viivanpaikkaa, oon just tykännyt että on tosi rehellinen testi.

Nipsuliini, Joo on sama! Nykyään tulee viivanpaikkoja, ennen ei tullu :(

Mä oon testannu niillä vasta parissa kierrossa nyt enkä oo saanu kyllä viivanpaikkoja. Sit taas clearbluet ja apteekin testit antaa hulluja viivoja! Mut hyvä tietää tulevaisuudessa, jos viivoja alkaa ilmestyyn et niissä on kans tommosta vikaa!

Nipsuliini, joo ei aina tuu mutta vissiin laatu vaihtelee kun välillä tulee tosi selviäkin viivanpaikkoja. Ite oon niitä joka kierrossa tehny 3v 6kk ajan ja ne on sinä aikana muuttunu kyllä selkeesti.

Nipsuliini, joo ei aina tuu mutta vissiin laatu vaihtelee kun välillä tulee tosi selviäkin viivanpaikkoja. Ite oon niitä joka kierrossa tehny 3v 6kk ajan ja ne on sinä aikana muuttunu kyllä selkeesti.

Jep, ei 2013 puhettakaan viivoista pregcheckeissä vaikka pyörittelin valoa vasten tai kaivoin roskiksesta josko olis haamua, vasta kun roskishaamuja ilmestyi testeihin niin olinkin oikeasti raskaana :)

Tämäkin varmaan se surullisenkuuluisa viivanpaikka :/

Liitteet

• IMG_20180103_015627.jpg
    IMG_20180103_015627.jpg
    336.4 KB · Katsottu: 427
Pene, mun silmään ei näy mitään. :/
Mutta jos siinä jotai on, niin varoituksen sanalla, että noi cb näyttää usein sitä viivanpaikkaa ja ihan sinistäkin viivaa vaikkei raskaana olisi. Toivotaan kuitenkin että siinä jotain on ja vahvistuisi plussaksi.

Laitan tähän vielä mun viivanpaikan tai jonkun, jollaisia tullut vaikken raskaana ollut. (Muut testit negaa samasta pissasta) testiajan jälkeen otettu.

ImageUploadedByVau Foorumi1514957078.012256.jpg

Noi sinipohjaset testit on ihan kakkoja. Antavat selkeääkin plussaa vaikkei ole plussa. Sit kun on oikeasti oikeasti plussa niin on raskaana. Eivät siis mitään haamua anna... Itse en enää testaa noilla kun ei voi luottaa onko plussa vai ei.

Takaisin