Plussa vai ei?

Dpo 9,aamulla tuli samanlainen kun testasin ja testiajalla ihan. Haen tänään erilaisen testin,muistelinkin että täällä on puhuttu et noi CB:t antaa välillä mitä sattuu...Tosin pieni toivonkipinä elää,en oo vuoden yrityksen aikana saanut edes CB:hen mitään muuta ku vitivalkoista.

ImageUploadedByVau Foorumi1514960503.217406.jpg

Tässä on haamu cb:llä. Laitan siksi että teidän viestejä täältä lukeneena panikoin että nää näyttääkin aina tältä. Mä oon luottanu siihen että nää on vähän henkilökohtasia juttuja, esim että mulla ei cb ikinä näyttäny tältä vaan selkeä nega. Että tietää miltä se nega tietyn merkin nega testi itsellä yleensä näyttää. Sitten on niitä viallisia tietysti erikseen.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!

Mulla toi cb:n early detection antaa joka testillä tosi selkeen viivan, mutta raskaana en oo. Sitä ei oikeesti tarvi edes tihrustaa. En testaa enää niillä juurikin tästä syystä. Suosittelen kans testejä, joissa punainen viiva. Huikee ero!

Tuo on totta ettei nää sinisävyset oo niin hyviä, punaset selkeämpiä!

Pene kokeile vaikka pc:tä, mulla pc näytti tuona samana päivänä jo selkäempää viivaa..

No ei muuta ku puuhiin illalla [emoji16] meni miehellekin viesti et illalla on hommia lol :D mä ajattelinkin et hassu tunne vatsas eilisest (oli nega). Pientä jomotusta vasemmal.. ja mä en siis tunne ovista pal ikinä. No ehkä nyt vähän tuntuu sen tulo. Jännää. Saas nähdä miten käy :D

Takaisin