Plussa vai ei?

Apteekin herkkä raskaustesti. Menkkojen ois tänään pitänyt alkaa, mutta eipä alkanut. Alkaako sit lähipäivinä? :depressed: Tulkitkaa te kun itse katson viivalasien kanssa:arghh:

Liitteet

• IMG_2467.JPG
    IMG_2467.JPG
    574.3 KB · Katsottu: 483
Apteekin herkkä raskaustesti. Menkkojen ois tänään pitänyt alkaa, mutta eipä alkanut. Alkaako sit lähipäivinä? :depressed: Tulkitkaa te kun itse katson viivalasien kanssa:arghh:

Joku haamun esi-isä tai viivanpaikka siellä ainakin, onko väriä? :)

Eli miten tää tulkitaan? Vähän on nää testaamiset uus juttu mul. Tässä aamu
c325fd7b75c8cf97f0addf286b5f9f47

Vs ilta
d14b8d87897b98c4217927a519247a55

Aamulla selkee plussa. Mulla ei oo kyllä ikinä tullu noin suurta eroo päivän eikä vielä kahden kolmen säteelläkään! Jospa pissa oli illalla laimee? Mut joo, tänään dpo -1. Ei muutaku hommiin! :D

Hakisin eri merkkisen testin, noilla tulee aina viivanpaikka enkä ite luota tohon ollenkaan. Toivotaan, että sulla se on oikea viiva ja vahvistuu pian! :)

Tuo aamuinen on kyllä kirkas plussa. Iltainen on nega (onko RFSU?). Niin tai näin, laskisin huomiselle ovispäivä 0 dpo.

Eli aamutesti on one stepin ja ilta rfsu. Mut ihanaa kun vastastit, kiitos. Olin jo ihan pettyny et ei kai missattu tätä ovista [emoji28] Vatsas kyl todella hassu olo, oon ihan innostunu et joko mäkin tunnen oviksen [emoji16]

Ja siis mä en edes tajunnu et noi hormoonitasot voi romahtaa näin lyhyessä ajassa positiivisesta negatiiviseksi.. ehkä alan googlettaa vähän :D

Kp 42 tänään, ei kuulu menkkoja. Luulin että ovis oli kp 26 mutta eipä oo mitää menkkatuntemuksia. Testi negaa eikä kyllä raskauden mahdollisuutta pitäisi ollakaan... Onko kellään kkm jälkeen kierto venynyt tooosi pitkäksi? Milloin soitan lääkäriin?

Ja siis mä en edes tajunnu et noi hormoonitasot voi romahtaa näin lyhyessä ajassa positiivisesta negatiiviseksi.. ehkä alan googlettaa vähän :D

Noista samoista testeistä on paljon keskusteltu. Niissä on eri herkkyys, ja moni on kokenut Cb, pregcheck tai Raskauskeijun one-stepit paremmiksi ja luotettavimmiksi. Itsekään en selkeetä plussaa saanut RFSU:hun nousemaan.

Naksutiili, mulla oli kohdunulkoisen raskauden jäljiltä erikoinen ovulaatio, mistä seurasi kolmen viikon luteaalivaihe. Kuukautiset kuitenkin tulivat ja kierto siitä tasoittui.

Noista samoista testeistä on paljon keskusteltu. Niissä on eri herkkyys, ja moni on kokenut Cb, pregcheck tai Raskauskeijun one-stepit paremmiksi ja luotettavimmiksi. Itsekään en selkeetä plussaa saanut RFSU:hun nousemaan.

Joo löysinkin pari keskustelua just missä noista keskusteltiin. Me nyt kuitenkin mennään rakastaa toisiamme hyvän toivossa [emoji1] mulle on tulossa noita one steppejä lisää, mut piti kaupasta hakea tänään kun aamulla meni viimeinen testi. Mut testaan piruttain huomenna molemmilla jos tulee postissa. Kiinnostaa vertailla [emoji1]

Naksutiili, mulla oli kohdunulkoisen raskauden jäljiltä erikoinen ovulaatio, mistä seurasi kolmen viikon luteaalivaihe. Kuukautiset kuitenkin tulivat ja kierto siitä tasoittui.

Okei, toivottavasti tämäkin tästä tasoittuisi et joskus pääsis sit yrittääkin...

Jos avaa Cb Earlyn,onko siellä aina sininen toinen viiva?Edelleen haamuilee ja tietty oli avattava...:banghead:

En ehtiny tänää hakea pc:ta kaupasta ja kun noita testejä oli kaapissa niin tein. Oon ihan varma että tuun vielä kovaa ja korkealta alas.

Mulla ollut aina clearbluessa sininen viiva jo ilman pissaa havaittavissa :/ ja aina näyttänyt plussalta vaikka en raskaana ollut, se sininen väri tosi huono :(

Takaisin