Plussa vai ei?

Hena, mulla digissä 3krt tullu ei raskaana, ja samanlaiset viivat tullu kun sullakin.. siinä on joku ihan oma tekniikka miten se lukee niitä

Hena, mulla digissä 3krt tullu ei raskaana, ja samanlaiset viivat tullu kun sullakin.. siinä on joku ihan oma tekniikka miten se lukee niitä

Näin vähän muistelin ja arvelinkin. Hätähousu kun olen niin testasin. Huomenna pitäs tulla helpistestejä lisää ja yks digi tuolla vielä oottelee...

Mulla tullu negakierroissakin aina kolme viivaa, tässä viimesin:

ImageUploadedByVau Foorumi1494263688.893335.jpg

Testattu dpo6-7 huvikseen juurikin, miltä näyttää avattuna "ei raskaana".
Tänään dpo 12 alko menkat.

Kyllä mie useammassa kierrossa kerkesin mameilla testata, negat oli aina negoja, yhden haamun sain kemiallisesta plussaa edeltävässä kierrossa. Ja sitten tää meidän plussa, tänään rv 11+6 <3

Minä myös käytin mameja (puikkomallia) ja koskaan ei tullut minkäänlaista viivanpaikkaa vaikka kaikkiin muihin testeihin suurin piirtein sain.
Plussa kierrossa näyttivät todella varhain jo haamua. Liputan ihan näiden puolesta 100%! :)

Mäkään en niihin mamin puikkoihin luottaisi pelkästään, se kun antoi mullekkin aina viivanpaikkaa. Yhdessä kierrossa ihan värillisen viivan, kun mamin liuska ei antanut mitään.

Oikean plussan ollessa kyseessä on kyllä myös herkkä ja antoi vahvempaa kuin muut testit.

Oonko mä vaan outo , vai onko teillä kellään sellasta , että haluaisitte saada sen plussan just johonkin tiettyyn tikkuun esimerkiks? :D

Mä haluaisin saada johonkin vaaleanpunaiseen jonka vois säilyttää muistona / ottaa kuvan muistoksi.. ja clearbluen testeihin , koska mä haluaisin nähdä miltä se plussa siinä sitten oikeesti näyttää kun se töröttää siinä silmien edessä x) Ja liuskoissa ois kiva nähä kans miltä ne oikeesti ne plussat niissä näyttää livenä :D

Ja juurikin just silleen että ekaks on haaleeta ja sit tummuu kokoajan! :D

Esikoisesta plussasin suoraan "tylsästi" apteekin omaan ja tein perään viikkonäytöllisen digin.. x) Enempää en sillon ees testaillut. :D

Mutta mä haluaisin myös saada siitä digista tehtyä ne kaikki viikot! :D :D

Joo, oon kummallinen x)

Oonko mä vaan outo , vai onko teillä kellään sellasta , että haluaisitte saada sen plussan just johonkin tiettyyn tikkuun esimerkiks? :D

Mä haluaisin saada johonkin vaaleanpunaiseen jonka vois säilyttää muistona / ottaa kuvan muistoksi.. ja clearbluen testeihin , koska mä haluaisin nähdä miltä se plussa siinä sitten oikeesti näyttää kun se töröttää siinä silmien edessä x) Ja liuskoissa ois kiva nähä kans miltä ne oikeesti ne plussat niissä näyttää livenä :D

Ja juurikin just silleen että ekaks on haaleeta ja sit tummuu kokoajan! :D

Esikoisesta plussasin suoraan "tylsästi" apteekin omaan ja tein perään viikkonäytöllisen digin.. x) Enempää en sillon ees testaillut. :D

Mutta mä haluaisin myös saada siitä digista tehtyä ne kaikki viikot! :D :D

Joo, oon kummallinen x)

Kuulostaa tutulta! Mua harmittaa että digeissä ei pysy ne viikot! Ne olis ihana säilyttää :) <3

Takaisin