Plussa vai ei?

Nega aamupissasta :P
Viivanpaikka siis se eilinen.

Ei pms oireita.. mutta kait se on vaan tätiä ooteltava :)

Kp29/28-30, dpo12

Näköjään ne apteekin ultratkin antaa turhaa viivaa. Mullekin tuli kerran punainen miehen nähtävä viiva (testiajan lopussa/vähän jälkeen) ja hcg veritesti alle 2.. mutta apteekin normista oon kuullut vaan hyvää.

Toivotaan kuitenkin vielä ettei tätiä näy ja parin pv:n päästä ois kääntynyt plussaksi. :) vieläkäänhän ei ole liian myöhäistä plussan vielä ilmestyä kun ei ees menkat myöhässä. :)

Diann , näköjään :) aikasemmin en oo saanut noihin sitten yhtään mitään , vaikka aika monta oon noita kerennyt ostaa. :P :D vähän nosti toiveita. X)

Vielähän tuota kerkii niin, mutta nyt on sellanen fiilis että ei se tästäkään kierrosta nyt kyllä tärpännyt :) näkyis jo!

Mulla menossa kahdeksas raskaus, syntyneitä lapsia neljä. Oon tehnyt kaikenmerkkisiä testejä, ja AINOA joka ei petä, jätä eikä valehtele, on apteekin oma. Ei apteekkarin eikä ultra, vaan se ihan perus. Viivanpaikkoja en oo saanut ikinä mihinkään, haamuja kyllä, kaiken tasoisia. Aikaisimmat plussat oon saanut dpo 9, tässä raskaudessa dpo 11. Apteekin omassa se pohja pysyy/muuttuu niin puhtaan valkoiseksi, että siitä näkee haamun kuin haamun, ilman mitään kyseenalaisia tuhruja. Viivanpaikkaa en oo ikinä kuullut kenenkään siinä nähneen.

Unicorn: kuvaaaa????

ImageUploadedByVau Foorumi1494213592.572941.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494213605.441490.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494213624.991856.jpg

Täältä pesee x)

Unicorn pahoittelut negasta!

Pienitimantti, ihan ku vähän näkyis! Toivottavastu vahvistuu!

Todellakin ymmärrän jos haluaa testata ajoissa, saati jos on vielä joku lääkitys joka pitää lopettaa/aloittaa! Yleensä itse aloittanut dpo9, joskus malttamattomana dpo7 :D migreenin kohtauslääkkeet jättäsin syömättä aina ovulaation jälkeen varmuuden vuoks.
Oisko siulla unicorn mahollista ottaa joku toinen valmiste kotia varuilta jota saa raskaana käyttää? Tai jos usein on migreeniä niin jopa estolääkitys? Itse myös kärsin migreenistä ja esikoisen raskautta ennen ja aikana söin estolääkkeenä betasalpaajaa. Myös verenpainelääkettä voi käyttää raskaana. Kannattaa kysellä lääkäriltä :)

Noista viivanpaikoista/hailuroista.. kyllä se plussa sit näkyy oikeesti ilman kääntelyjä. Kuvankin saa helposti ;) ja testiajan jälkeen moneen testiin ilmestyy harmaa viiva.. voin kaivella kohta muutaman kuvan negoista.
Ainiin kakkosen raskauden alussa testasin joka päivä.. päivää ennen selvää plussaviivaa tikussa ei märkänä näkynyt mitään, mutta kuivana tuli sellainen ihanku ois jotain. Mutta tosiaan seuraavana päivänä jo vahvistui plussaks. Ja miulla ollut matalat hormonitasot (katsottu verikokeilla).

Noni sit näitä negoja!
Raskauskeijun puikko:
07ea2bbd68527e3427f5fb17c7262ff9

Sama kun mamin puikko:
4c9b12f08567ea8e71fabcefaffb8799

d5b8079b40dfc7db385611d4557aedd1

Pc ja kiinatestiä:
1d504c2bc189c4c6e9510c910f4362db

74a81be9a23bc603b5ea0814cf0bf0f7

dffc3b60269dfb38c08ec938e86e4518

2b26b6048bf539fe4dea29991a5fb387
37be786f6ea148227481f9d95a9cb654

Rfsu herkkä puikko:
a76c2e5609f5a774ec5f96dcd965c480

Joku apteekin puikko:
070ac6ceaa69bc58bd50726375d9bd3e

Olisko kuitenkin kemiallisia osa kun näkyy väriä?

Väriähän ei tule, jos ei ole hcg. Ja testi on + jos viivassa on väriä. Väritön harmaa viivanpaikka voi tulla vaikka kaikkiin.. mutta se nega. noissa osassa on väriä ja osassa pelkästään viivanpaikka :)

Ei oo noissa kierroissa ees kemiallisia. Ja esim toi mamin testi on tehty kp6. Miulla on ollut varhainen km, menkat tuli suht ajallaan ja sit joku kiinnittymisyritys ja menkat 2vko myöhässä. Mutta molemmissa tuli ihan selvät haamut testeihin! Ei siis tarvinnut käännellä testejä tai muokkailla kuvia tai ootella testiajan loppumista niinku näiden nega testien kohalla.

Pahoittelut menkoista Unicorn! :( Naisen keho on kyllä välillä niin epäselko kompleksi kun olla ja voi. Menkat ilman ennakko-oireita, raskaus ilman raskausoireita, raskausoireita ilman raskautta, vuotoa ilman keskenmenoa ja keskenmeno ilman vuotoa. Sepä oiskin kiva jos kaikki ois aina niin päivänselvää :/

Juu en siis missään nimessä tarkoittanut että ennakkoon testaileminen on aina pelkästään huono juttu, ja että niin ei kannattaisi tehdä. Tai ettei kannattaisi pelata varman päälle just vaikka lääkkeitten suhteen, jos raskauden mahdollisuus kuitenkin on, ja onhan se tietenkin jos harrastaa seksiä ilman ehkäisyä niinku vauvaa tehessä kuuluukin :D Tai jos ehkäsy pettää jne. Itselle vaan hieman vieras kulttuuri, koska en oo uskaltanut elätellä toiveita liian aikaisin sillä otan pettymykset usein raskaasti. Mutta kieltämättä kyllä kutkuttelee alkaa testailemaan jo hyvissä ajoin kunhan kakkonen on aikanaan työn alla :P

Plussatuulia kaikille! +

Ei oo noissa kierroissa ees kemiallisia. Ja esim toi mamin testi on tehty kp6. Miulla on ollut varhainen km, menkat tuli suht ajallaan ja sit joku kiinnittymisyritys ja menkat 2vko myöhässä. Mutta molemmissa tuli ihan selvät haamut testeihin! Ei siis tarvinnut käännellä testejä tai muokkailla kuvia tai ootella testiajan loppumista niinku näiden nega testien kohalla.

Joo no mamin testejä ei kannata ees tehä ilman huumoria x) niihin tulee aina jotain :D :D :D

Mulle on joku lääkäri joskus muistaakseni jopa sanonu, että kannattaa testata mahdollisimman aikasin (tarkotti varmaan et sinä päivänä kun menkkojen pitäis alkaa :D ), koska käytän Concertaa ADHD:hen, ja se on siis amfetamiinin johdannainen lääke.

Unicorn, pahoittelut tädistä! Olin jotenkin niin varma että plussaat..

Mannikka, osassa noita herkempiä on väriäkin, niin jos sulla on luonnostaan vähän Hcg-hormonia kehossa, ja näyttää siks herkemmät testit? Joillakin on matala hcg-taso, joillakin korkee, näin oon käsittäny :) et ne joilla on matala, näkyy myös raskaus myöhemmin testeissä jne.

Mä tein aamun ekasta pissasta CB+, mies oli ottanu sellasen kaupasta mukaan kun oli lisätty Clearbluet prisman valikoimaan. Haalee pystyviiva tuli, ei tarvinnu käännellä ja näky joka valossa, mutta kun aiemmin tullu vääriä plussia (tosin sellasia mitkä näky kääntämällä ja tietyssä valossa vaan), niin voiko siihen nyt sit luottaa? En tiedä luotanko enää mihinkään testeihin.

IMG_20170508_120248.jpg

Takaisin