Plussa vai ei?

Ihanaaa!!! Tätä mä just tarkotin <3
Taitaa clearbluessakin viivat hävitä kuivuttuaan , ja digistä viikot.. mutta olis ihana saada ottaa sellanen kuva omalla pöydällä :P <3

Mulla ei oo esikoisesta mitään ... miten tää voi olla mahollista, että vasta pikkukakkosen kuumeilun kohdalla on tämmönen hulluus iskeny, vaikka esikoistakin yritettiin 4v?? :o :P

Mun esikoisen kasettitesti on tallessa, tehty 6,5v sitten ja plussa siellä on edelleen <3 Se on se ihan eka testi :)

Kun on useampi epäonnistunut raskaus takana ei niillä kuvilla ja säästetyillä testeillä ole enää merkitystä...

Minulla on tallessa esikoisesta (-15) apteekin oma, jossa leffaviivat ja päivämäärä.
Samanlaisen testin säästin myös tästä kakkosesta leffaviivoineen. :rolleyes:

Tuli muuten testattua niin hirveesti ettei niitä saisi edes säilöön mihkä, kummastakin. :hilarious:

Paljon onnea plussanneet ja paljon tarrasukkia matkaan! :)

Muille toivon tosi paljon lempeitä plussatuulia! :talk017

c067f405e702124eb281d97eb3c03380
nyt haamuilee kyllä. Miks pitikin testata näin ajoissa nyt siis kp 26/29 ja dpo 11. Laitan vielä toisen normaalikuvana. Mut luonnossa siinä on jotain. En tiiä onko viivanpaikka vai oikeasti toinen viiva!!

Miulla ei oo yhtään testiä tallessa, ja kuviakin vain täällä foorumilla :) ei ne testit oo ollu niin isossa roolissa kun plussan oon uskonu kunnolla vasta ekassa ultrassa :)
Mutta sen myönnän et jos jollain testillä testannut paljon negaa niin haluis kerranki siinä nähä plussan :p en minäkään esikoisesta tehny kun öö 3 testiä, mutta toisesta teinki sit yli 30 :D :D tarkka määrä ei tiedossa, hups :shy:
Että jos tässä vielä plussaa niin saattaa pari testii mennä.. toivottavasti ei nyt ihan älytöntä määrää :D

Mirellan valitettavasti en nää tossa mitään :( toivotaan et plussa vielä tulee :)

Yritin iPhonella mutta en löytänyt...

Mä oon ladannu appstoresta pari kuvasovellusta, Pixlr & PhotoGrid. Tossa ensimmäisessä ainaki pystyy muokkaamaan vaikka minkänäköiselsi, myös negatiiviksi. Jälkimmäisellä oon tehny vaan kollaaseja :)

Takaisin