Plussa vai ei?

Toi cb minkä tein, ei siis ookaan cb+, siis plussa siihen pitäis tulla mutta se on erilainen ku ne apteekin cb+ testit

Dep miulla normaali hcg taso alle 1 :)

Paapu liuskat vai puikot? :P mutta tuntuu olevan ihan ihmisestä kiinni mikä testi toimii ja mikä ei :(

Mannikka: Puikot :) Ja niillä sain tän ekan plussan dpo 9.
989a5a65ffd9cb17b4839ede4e01a10a

Paapu käytitkö negakierrossa myös? Kun voihan tuo olla viivanpaikka ja vähän myöhemmin vasta oikee plussa :D:p no joo kai ne siinä mielessä toimii et näyttää sen plussankin sit kuhan riittävästi hormonia :)

Paapu käytitkö negakierrossa myös? Kun voihan tuo olla viivanpaikka ja vähän myöhemmin vasta oikee plussa :D:p no joo kai ne siinä mielessä toimii et näyttää sen plussankin sit kuhan riittävästi hormonia :)

Et oo tosissas? :D
Miitu voi tulla kertomaan kans, että hänellä toimi mamit niinkun piti , ilman turhia viivanpaikkoja ;)

Mulla mamin 10 herkkiin liuskoihin ei tullu viivanpaikkaa vaikka kaikkiin muihin suunnilleen tuli. :D

Mulla on tullu viivanpaikkaa pc:hen, mut sen huomaa selkeesti että on oikeesti viivanPAIKKA. Lisäks cb+ näyttää helposti viivanpaikkaa, sen takia vaikee tulkita onko vaaleen sininen haamu vai harmaa viivanpaikka, suosin enemmän punasia testejä. Erottaa helpommin onko punertava vai harmaa, kun että onko sinertävä vai harmaa.

Et oo tosissas? :D
Miitu voi tulla kertomaan kans, että hänellä toimi mamit niinkun piti , ilman turhia viivanpaikkoja ;)

En ookkaan ;) niinkun viestistä voi päätellä.. :)

Sorry otti vähän tunteisiin :D :D Kyllä mäkin OIKEESTI viivan PAIKAN erotan.. siis sellasen mikä näkyy vaan kun testiä kääntelee ja esim salamalla näkyy ohuena ja harmaana ja usein myös puhdasta testiä kääntelemällä ennen uittoa :)

Määkään en oo mameihin saanu selkeitä viivanpaikkoja mutta nykyisiin PC:n testeihin on tullut tosi selkeitäkin. Mutta niinhän se on että sen viivanpaikan kuuluukin siellä olla, toisissa testeissä se vaan näkyy selkeemmin ja varmaan myös pissan koostumus yms vaikuttaa, ja joka pisasu kun on uniikki niin siks saman merkin testitkin toimii vaihtelevasti :p
Mutta suurinosa testeistä on silti hyviä ja plussan niillä saa sit kun hormonia on tarpeeksi, toiset testit näyttää aiemmin toki kun toiset ja siinä voi miettiä testien paremmuutta sitten :) Täällä myös aika usein puolustellaan sitä apteekin peruspuikkoo ja samassa saatetaan PC:n puikkoa haukkua, mutta todellisuudessa ne on sama testi, ja tämä tieto on Orioltalta peräisin joka testit valmistaa :)

Tänään testimielessä tein mamin puikon enkä saanu millään kuviteltua ees viivanpaikkaa siihen :grin ja nyt on dpo 4, eli viivaa ei voiskaan näkyä. On tää testihulluus vaan tunteita nostattavaa, tietääkö teillä muuten miehet testailuista? Meillä ei mies ymmärrä oikeen, kuulemma sen kyllä sit huomaa kun on paksuna :hilarious:

Yt. Mami kp 20/26-30 kakkosen yritystä kohta 3 vuotta( eli testejä on jokunen tullu tehtyä :rolleyes: )

Mä teen osan testeistä salaa mieheltä :hilarious: nyt lopetan kuitenkin ylimääräsen testailun, jos en oo nyt raskaana (ke saan tuloksen labrasta), niin en tikuta ees ovista. En jaksa, tää pisti mulla pasmat niin sekasin kun on tällasta joo/ei/eiku joo/no ei sittenkään -meininkiä.

Ymmärrän täysin deb. Itsellä kävi kans silleen että lopulta loppu lämpöjen mittailut ymt kun meni niin järki ja vaikka testi näytti haamua nii jos ei ollu selkee heitin saman tien vaan roskiin. Aloin niin turtuun niihin jatkuviin viivanpaikkoihin. Toki tää oli ihan viimeisimmät nega testit ja välillä sorruin kuitenkin hakeen roskista testit syynättäväksi :D

Diann, sama homma täällä. Varsinkin kun reilu 2v yrittäny, ni ehkä mä säästän voimiani sinne hoitoihin ja jatkan piinailua sit.

Kävin siis tk:ssa, eivät suostuneet laittaa verikokeeseen lähetettä, vaan virtsasta tekevät testin (vaikka sanoin, että oon sellasia jo tehny), ja soittavat vasta keskiviikkona tuloksen.. öö, oliko turha käynti vai turha käynti? Samoja testejä ne virtsasta tekee siellä kun mitä ite teen kotona.. noh, olipa aamun toka pissa ja saa olla sit vika testi. Seuraavat mitä teen, teen vasta jos kierto alkaa venyä 40 päivään, normaalisti 29-32pvää.

Olikos joku avannut niitä digi testejä? Tuleeko niihin aika kolme viivaa näin
ImageUploadedByVau Foorumi1494255818.700084.jpg

(Mun ei pitäny testata mutta...) :girn:

Takaisin